Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JaN- sanoi:Minä haluan tietää mitä jääkiekkoilija tekee penkkituloksilla?!![]()
Hämmer sanoi:lauantai: Juoksuvedot, mäkijuoksu tai porrasjuoksu. Tämän kuuluu olla todella rankkatreeni.

Hämmer sanoi:Kannattaa kyhätä itselleen aidat vaikkapa jostain muoviputkesta. Teet vaikka 10-15 aitaa ja hypit niitten yli yhteensä 10-30 kertaa treenissä (siis 100-300 hyppyä). Aitojen hyppimisestä on todella paljon hyötyä lätkässä. Niillä saat lisää kimmoisuutta, ponnistusvoimaa, nopeusvoimaa sekä myös voimakestävyyttä, kun toistoja tulee riittävän monta kerralla.
PR91 sanoi:Käykö ton tilalle että teen itse aidat niin kävisin urheilukentällä hyppimässä oikeiden aitojen yli? Koska ei ole oikeen mitään mistä voisin aidat tehdä!
replay sanoi:Kerrotko miksi jääkiekkoilijan pitäisi juosta noin hirveesti? Jääkiekko ei ole kestävyyslaji. Toki jonkinlainen perusta pitää olla, mutta hankkisin sen kyllä jotenkin muuten kuin juoksemalla.
pikku mies sanoi:Jäi vähän mulle epäselväks miten toi (räjähtävyys) reeni pitäis suorittaa.. Eli jos tehdään esimerkiksi tota mäkijuoksu treeniä, niin kuinka kauan tai kuinka monta vetoo pitäis tehdä? Jos mäki nyt ei mikään pitkä oo... about 50m tai joku sellanen. Portaita ei mulla oo oikein käytettävissä. Mutta tietysti sitten toi ihan 100m-300m vetojen otto urheilukentällä on yks vaihtoehto, mites monta niitä kannattais ottaa? Kun eipä oo tullu ennen reenattua kesällä lätkää varten kun punttia ja vähän lenkkiä Mutta noihan on ihan ehdottomia noi lajinomaiset reenit
JaN- sanoi:Minä haluan tietää mitä jääkiekkoilija tekee penkkituloksilla?!
pr91 sanoi:Eli mimmosta ruokavaliota tolle treenimäärälle pitäisi tehdä.
Hämmer sanoi:Syöt vaan monipuolisesti paljon proteiinia sekä hitaita hiilihydraatteja. Hyvillä rasvoilla sitten täydennät kolrisi sinne 3000 kcalin paikkeille.
Ruokaa täytyy olla tuolla treenimäärällä paljon koneessa, muuten olet pian ylikunnossa. Been there, done that, got the scars to prove it.
Palautusjuoman hankintaa voit harkita, jos isi ja äiti sen maksaa. Mikään välttämättömyys se ei kuitenkaan missään nimessä ole, kunhan huolehtii treenin jälkeisestä ateriasta.