treenaus ilman rasvan välillä lisäämistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kakru
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
:arvi: mä haluisin kasvattaa lihasten kokoo niin miten mä saisin hankittuu sitä hyvin ilman et rasvaa tulis kun haluisin olla kokoajan tiukas kunnossa ja kasvattaa lihasten kokoo... nii mitä te suosittelisitte et parhaiten sais lihasten kokoo ilman rasvan hankkimista vai onksitä pakko hankkia... tällanen amatööri kysymys :kuola:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ZaGaTo sanoi:
Ainahan sen läskin saa kulutettua pois...

Kaikki eivät halua olla missään vaiheessa läskejä
;)

Kokeileppa jotain aerobista urheilulajia tai seinäkiipeilyä 20 kilon reppu selässä, niin varmasti itku pääsee. Ei se ole sen helpompaa 20 ylimääräisen rasvakilonkaan kanssa :)

Alkuperäiseen kysymykseen. Syö vain hieman kulutuksen yli, jolloin suurempi osa kasvusta on lihasta. Esim. 0,5kg / kk ==> 6kg / vuosi.

En kysyjän reenitausta tiedä, mutta itsellä ainakin kävi niin että kun piti alottaa "syömään ihan sikana", niin paino vaan tippui tasasesti :) Söin selvästi enemmän kun ennen noin määrällisesti, mutta sipsit, limut, karkit ja muut turhat tiputin enimmäkseen pois. Muutenkin ruokailussa kattelin vähän että protskuja tulis sopivast jne., ei nyt mitään hirveetä hifistelyä kuiteskaa.

Tän epäselvän viestin sanoma siis yritti olla, että jos reeniura on vasta alussa, niin kannattaa rauhassa lueskella asioista ja käydä salilla. Ei sitä rasvaa reenamisen takia yhtäkkiä tule useita kiloja, jos et täysin muuta ruokailutottumuksia tämänhetkiseen verrattuna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kakru sanoi:
miten muuten tohon reunaan saa oman kuvan?

Liittymällä VIPiksi.

Ja itse kysymykseen. Läskiä tulee aina väkisinkin jonkinverran ja sitävarten pitää vetää diettiä aina tarpeen tullen. Lue ihan ekana toi FAQ läpi, sieltä löytyy lähes kaikki tarvittavat perusasiat.

Zone-sarja -42%
Mikrosyklityksellä saa ainakin hieman läskittömämpää lihasta, mutta kestää vähän kauemmin. Homman nimi on siis kaksi viikkoa pluskaloreilla (massaa kasvatetaan) ja viikko miinuskaloreilla (läskiä sulatellaan).

kiitosh

Otzi sanoi:
Mikrosyklityksellä saa ainakin hieman läskittömämpää lihasta, mutta kestää vähän kauemmin. Homman nimi on siis kaksi viikkoa pluskaloreilla (massaa kasvatetaan) ja viikko miinuskaloreilla (läskiä sulatellaan).

tässä ensimmäinen sellanen vastaus mitä hain!! kiitosh

:haart:

ajjaa

Timba79 sanoi:
Liittymällä VIPiksi.

Ja itse kysymykseen. Läskiä tulee aina väkisinkin jonkinverran ja sitävarten pitää vetää diettiä aina tarpeen tullen. Lue ihan ekana toi FAQ läpi, sieltä löytyy lähes kaikki tarvittavat perusasiat.

mite sitä sit liitytään vip:iks?? maksaakse?

Niin muuten kakru, oletko vasta aloittelemassa punttiharrastusta? Jos olet ensimmäisiä kertoja tarttumassa painoihin niin hyvinkin voit saada lihasmassaa ilman fläsää.

rafael30 sanoi:
Niin muuten kakru, oletko vasta aloittelemassa punttiharrastusta? Jos olet ensimmäisiä kertoja tarttumassa painoihin niin hyvinkin voit saada lihasmassaa ilman fläsää.

eei ku kyl mä oon iha 2 vuotta harrastanu mut on aika vääri tullu treenattua

Kakru sanoi:
huh huh onpa kallista

Ehkä kallista, jos ajattelee pelkkää kuvan lisäämistä...
Mutta onhan tuossa nyt paljon muitakin etuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom