Lare2205 Liittynyt 26.10.2013 Viestejä 31 8.12.2013 #21 Toi kalorilaskuri.fi on aika sekava enkä osaa käyttää sitä :/ - - - Updated - - - Miten tota alotuspostin ohjelmaa pitäis muuttaa? Ja olen salilla käydessäni kasvanut yli 3kg. (pituutta ei ole tullut lisää)
Toi kalorilaskuri.fi on aika sekava enkä osaa käyttää sitä :/ - - - Updated - - - Miten tota alotuspostin ohjelmaa pitäis muuttaa? Ja olen salilla käydessäni kasvanut yli 3kg. (pituutta ei ole tullut lisää)
The Monkey Liittynyt 27.12.2011 Viestejä 4 993 9.12.2013 #22 Joelbouss sanoi: Toi kalorilaskuri.fi on aika sekava enkä osaa käyttää sitä :/ - - - Updated - - - Miten tota alotuspostin ohjelmaa pitäis muuttaa? Ja olen salilla käydessäni kasvanut yli 3kg. (pituutta ei ole tullut lisää) Click to expand... Joo unoha noi kaloreiden laskemiset nyt toistaiseksi ja syö vaan niin paljon terveellistä mamman kotiruokaa, että tulee huono. Sitten vielä pari "pakkotoistoa" päälle ;) Tässä sulle hyvä ohjelma: ma: kyykky, penkki, kulmasoutu/leuat, viparit ke: mave, etukyykky, pystäri, joku raskaampi vatsaliike pe: kyykky, penkki, kulmasoutu/leuat, viparit
Joelbouss sanoi: Toi kalorilaskuri.fi on aika sekava enkä osaa käyttää sitä :/ - - - Updated - - - Miten tota alotuspostin ohjelmaa pitäis muuttaa? Ja olen salilla käydessäni kasvanut yli 3kg. (pituutta ei ole tullut lisää) Click to expand... Joo unoha noi kaloreiden laskemiset nyt toistaiseksi ja syö vaan niin paljon terveellistä mamman kotiruokaa, että tulee huono. Sitten vielä pari "pakkotoistoa" päälle ;) Tässä sulle hyvä ohjelma: ma: kyykky, penkki, kulmasoutu/leuat, viparit ke: mave, etukyykky, pystäri, joku raskaampi vatsaliike pe: kyykky, penkki, kulmasoutu/leuat, viparit
Lare2205 Liittynyt 26.10.2013 Viestejä 31 9.12.2013 #23 Tää kyllä vaikuttaa asialliselta, mutta entäs toi hauiskääntö? Joku pakkomielle siihen :D
Karihtala Liittynyt 22.11.2012 Viestejä 1 054 9.12.2013 #24 Mavesta, leuanvedoista ja kulmiksista epäsuoraa hauiksille. Voithan sä hauiksia veivata vaikka scottissa keskiviikkona.
Mavesta, leuanvedoista ja kulmiksista epäsuoraa hauiksille. Voithan sä hauiksia veivata vaikka scottissa keskiviikkona.
Lare2205 Liittynyt 26.10.2013 Viestejä 31 9.12.2013 #25 Eli hauikset kasvaa tolla ohjelmalla varmasti ilman sitä hauiskääntöä? :D