Treenaaminen Krapulassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Äijä
Pari litraa? Sehän on yhden sikspäkin verran. Aika neiti saa olla jos tuolla määrällä konttaa yöllä vessassa.

Aika tyhmä pitää olla että luulee jonkun konttaavan, puhe oli oksentamisesta.

(kolme viimeisintä viestiä tarkoitettu sarkastisena vittuiluna)

Originally posted by otsio
Aika tyhmä pitää olla että luulee jonkun konttaavan, puhe oli oksentamisesta.

Herranjestas, sikspäkki pitää seuraavan yön ja päivän vessan lattialla oksentamassa. Johan tuommoiselle nauraa neekeritkin.

Eiköhän tämä keskustelu ollut sitten tässä. :david:

Originally posted by Hannibal
Herranjestas, sikspäkki pitää seuraavan yön ja päivän vessan lattialla oksentamassa. Johan tuommoiselle nauraa neekeritkin.

Eiköhän tämä keskustelu ollut sitten tässä. :david:

Toivottavasti. Ja muista Hannu rentoutua ym. viikonloppuna... :kippis1:

aina juotava kun viikonloppu tulee ainakin pari litraa. Se kuulemma auttaa rentoutuksen kautta ja silleen tieättähän te kyllä....

Joo ja juu, hain tuossa just pullon Jamesonia ja 400:sta Buranaa seuraavalle päivälle, ihan vaan rentoutukseen :P

Asiasta sen verran, että krapulassa en treenaa. Tuskin pystyy tekemään parhaan mahdollisen treenin, jos on _vähänkään_ krapulainen olo.

Originally posted by timba79

Enkä minä ainakaan osaa punttitouhua ihan niin vakavasti ottaa...et ei vois ees kaljoja ottaa viikonloppuna...mitä elämää sen on jos ei ees elä???

Nii, lähinnä sitä ajattelin et jos se jotenki haittaa, ni siirtäis sit treenipäivän joksi muuks jos tarkotus on keittoo lähtee ottaa..

Joo etenkin jos kaveri kirjoittaa: joskus menee överiks

Mutta kyllähän se seuraava yö ja päivä vessan lattialla oksentaen kehittää kummasti, sitä oikein tuntee kun kasvaa.

No en mä sillä överillä ihan totakaan tarkottanu...vaan sitä et ei se aina siihen pariin kaljaan jää...mut kukin tyylillään...

Ja ei todellakaan oo mun elämä alkoholista kiinni...mut ei kyllä jää siitäkään jos joku reenikerta jää väliin...

Elikkä pakko kirjoittaa tähän threadiin, olin niin hämmästynyt päivän treenistä :D Otin uuden penkkiennätyksen ja vetoennätyksen tänään 3 päivän dokausputken jälkeen :kippis1:
(pp 130, MaVe 230). Unta ei nimeksikään jussina ja ruokaa ei parina päivän juuri ollenkaan... mun natukroppa tarvitsi kai pikkasen "palautumista" treenistä. Palautusjuomana toimi siis 36 pottua III:sta, eurokossu, viskipullo ja läjä muuta viinaa :kippis1:

Eka posti ja oikein otollisesta aiheesta näin Jussin jälkeen.

4 päivää mökillä kavereiden kanssa, kotimatka autossa helteessä nestehukassa eikä mitään järkevää ja palauttavaa krapulatankkausta tietenkään voinut harrastaa. Eipä siis kauheasti halunnut ja kyennyt salille tänään lähtemään. Tietääpä ainakin, missä on varaa parantaa treenauksen suhteen :)

Tulipa vierailtua Jyväskylässä juhannuksena. Perjantaina ja Lauantaina tuli otettua ihan reilunpuoleisesti. Molempina päivinä alkuun 10-12 bisseä ja baarissa (Sandra ja Elohuvi) 75-100 euroa meni juomisiin. Sunnuntaina krapula oli yllättävän lievä. Perus hontelo olo ja tehoa about puol hevosvoimaa, mutta ei päänsärkyä tai muuten vaan kamalaa oloa. Kuitenkin tänään kyykkytreeni oli aivan hemmetin tuskallinen. Laatta meinasi lentää ja väsytti ja kaikkea. Ei se mitään, oli perkeleen hauska jussi. Taidan kuitenkin tästä lähtien ottaa tarkoituksella vähän vähemmän, kun tytöt ei ilmeisesti oikein tykkää kun on liian lärvissä. Seuraa riitti kuitenkin molempina iltoina baarissa, muttei jatkoilla. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom