Treenaaminen käsi paketissa?

Okei eli vasemman käden kämmenluu on murteella ja nyt on leikattu ja kipsattu muutama päivä sitten. Nyt vain, kun vielä tietäisi, että mitä liikkeitä uskaltaa salilla tehdä
ja täytyisi saada treeniohjelma kokonaan uusiksi. Käsi tulee olemaan paketissa 3 viikkoa ja piikit kädessä vieläkin pidempään joten selvää on, että kädellä ei tule pitkään aikaan
tehtyä mitään. Olen myös valmis jättämään kädet kokonaan treenamatta ja keskittyä muuhun kroppaan kunnes käsi tulee taas kuntoon. Salilla olen tottunut käymään 3-4 kertaa viikossa ja kesä on ollut taukoa, mutta nytten taas olisi tarkoitus aloittaa. Kiitän jos joku viitsisi vinkata millainen treeniviikko 4/7pv viikossa tulisi olla jos ei pysty tosiaan käsiä treenaamaan.

Pahoittelut jos topic on väärä, sillä olen uusi käyttäjä sivustolla ja vielä hieman tuntemattomat sivuston käytännöt.

Et varmaan paljon levypainoja kantele. Eli homma rajoittuu pakkavehkeisiin. Niillä sit pumppaat jalkoja. Eiköhän sitä vattatkin hyvin onnistu ja alaselkä.

Paha olkaa neuvoon. Salille kattoon mitä pystyy tekeen ja mikä on laitevalikoima.

Aikanaan yks reenikaveri oli murtanu jotain juurikin kämmenen alueelta.. En nyt muista kuinka kauan oli vaivaa parannellu täydellä levolla, mutta kipsihanska oli tukevasti kuitenkin vielä päällä.. Vaijerivehkeillä reenasi alakroppaa ja prässiä teki jos joku viitsi ladata painoja puolestaan.. Yläkropan reenasi aloittaen 2kg käsipainoista ja hemmmmetin piiitkillä sarjoilla että sai lihaksissa tapahtumaan edes jotain. Sitten hiljalleen kasvatti käsipainojen kokoa n. kilo/viikko kunnes sai kipsin jossain välissä pois. Pari kuukautta kipsin jälkeen alkoi reeni näyttää taas entisen laiselta, eikä massaa hirveesti näyttäny lähteneen/tulos pienentenyneen...

Back
Ylös Bottom