Treenaaminen ja ravinto aamulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jackal
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ajatellut muuttaa treeniaikataulua niin että siirtäisin treenit nykyisestä illasta aamuun. Tarkoitus olisi päästä salille n. 30min. heräämisen jälkeen. Ennen treeniä ajattelin vetää treeniboosterin ja BCAA:t ja sitten treenin jälkeen palkkarin (heraa ja ehkä Vitargoa kun sitäkin vielä kaapista löytyy). 30 treenin jälkeen peruskaurapuuro + vitamiinit. Kuullostaisiko tälläinen järkevältä vai miten muut aamutreenaajat hoitavat ravinnon aamutuimaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^ jos aamulla treenaan,niin vitamiinit ja treeniboosteri ja/tai herat naamaan ja sitten treenin jälkeen syödään. Muutenkin iltasyöppö, ei voi ees ajatella ruokaa klo 5:30 aamulla :hyper:

Moikka,
Mulla herätyskello soi klo 5.00 ja salilla olen siinä klo 5.30

Tavaksi on tullut, että edellisenä iltana sekoitan sauvasekoittimella valmiiksi sekoituksen, johon tulee 2 dl kevytmaitoa, reilu puoli purkkia rahkaa ja yksi banaani. Tuo riittää ainakin mulle hyvin. Muuten ei mulla treeni luista, jos enemmän koittaa puoli tuntia ennen treeniä syödä. Ja tuon saa muutenkin nopeasti syötyä.

Heraproteiinia mulla on palkkarina, jonka juon heti treenin jälkeen. Ja sitten kunnon aamupalan mm. kaurapuuroineen syön tunnin sisään treenin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom