Treenaako miehesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Mä en voisi ikinä kuvitellakkaan että eläisin semmoisen miehen kanssa joka ei harrastaisi salia!!! Toisen täytyy ymmärtää kun puhun esim. omista treeneistä, treenipainoista, eri liikkeistä tai innoissani selitän kuinka hyvä treeni oli tms. Lisäksi on mukavaa jos molempien ruokailutottumukset ovat vähääkään samansuuntaiset... =)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mieheni ei harrasta salia, mutta jalkapalloa ja jääkiekkoa kuitenkin. Kroppa on hänellä kai sitten luonnostaan lihaksikas, urheilullisen näköinen.

Se on kuitenkin rasittavaa, että hänen mielestään minä syön aivan järkyttävän paljon. Siitä en jaksaisi kuunnella enää kommentteja.

Go-Diva sanoi:
Se on kuitenkin rasittavaa, että hänen mielestään minä syön aivan järkyttävän paljon. Siitä en jaksaisi kuunnella enää kommentteja.
:offtopic: Kuulen minäkin noita kommentteja, sillä itsekin syön määrällisesti paljon, mutta mahdollisimman puhdasta ja ravintorikasta ruokaa. Mies kun huitelee naamaansa kaikkea mahdollista (ei edes aina niin järkevästi) ja "puuttuvia" ravintoaineita sitten purkista. :rolleyes:

Itse en tällä hetkellä seurustele...mutta minulle on tärkeetä että toisella olisi harrastuksia ja tietty mielummin urheilua kuin postimerkkien keräystä ;) Itse kun treenaa paljon niin tykkää et toinenki ees yrittää. Liika dokailu ja muu sekoilu vie kyllä ihan fiilarit ja siitäkin kokemusta löytyy joten urheilevien perään sitä ollaan kallellaan.

Ja siitähän kyllä kuulee, jos on varustettu hyvällä ruokahalulla! Katotaan tota munkin syömistä välillä et :eek: ei kylläkään onneksi oma avo, mut suurinpiirtein kaikki muut sitten paikkaakin tilannetta. Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, että olen täysin kyllästynyt moiseen, vaikka paljonhan minä syönkin, tällä hetkellä varmaan keskimäärin 3000 kaloria päivässä ellen enemmänkin, mutta jättäisivät mut ja mun pöperöt rauhaan! Ja pahimpia on just ne, jotka oikeen hulluna kauhistelee, et miten sää voit noin paljon syödä, kamalaa!!! Ja sit ite muka ei jaksa edes yhtä jogurttipurkkia pistellä naamariin( :anssi: ) ja siitä huolimatta elopainoa on kertyny enemmän ku tarpeeksi ja pikkasen vielä ylikin. Itse nyt kuitenkin olen normaalimitoissa ja kun vielä yritän satasella treenata ja lihastakin saada, niin tarviihan sitä pöperöä, sanoohan sen järkikin.Anteeksi, nyt meni täysin off topic-jutuksi tämä mun purkaus. No onneks oma mies treenaa ja syö sentään enemmän ku yhden jogurtin lounaaksi.

Mun mies myöskin käy salilla. Ja ihan hyvin homma toiminu että mennään aina samaan aikaan...tosin treenatessa ei juuri montaa ´sanaa vaihdeta,mut motivoi kyllä hirveesti lähtemään salille vaikkei joskus oikeen olis huvittanu,niin tietää että toinenkin on menossa.
Itselläni salilla käynti lisääntyi ja aloin treenata enemmän tavotteellisesti kun alettiin seurustella :whip: . En siis ole sitä mieltä että av(i)oliitto lihottaa... :D

Ei reenaa yhtikäs mitään, mutta on ikänsä tehny fyysistä työtä ja on ihan hyvässä kunnossa :) . Sen mielestä mä oon onnettoman heiveröinen, sanoo aina talvisin että: "lähe mun kans mehtätöihin niin kasvat sääki karhun kokoseksi" ...sitä ei siis yhtään haittaa mun reenaaminen, päinvastoin :) .

Eipä treenaa... :rolleyes: On kyllä tullut mukaan pyydettyä niin punttikselle kuin lenkillekin, mutta ei näytä kiinnostus riittävän... Lenkille hän on joskus tullut, mutta en jaksa "piinata" häntä ja kinuta tulemaan mukaan, uskon ja luotan että jonain kauniina päivänä hän valaistuu ja tulee mukaan ilman suostuttelua :D
En koe asiaa mitenkään erityisen häiritsevänä, mutta noh olisihan se kiva touhuta yhdessä minulle tärkeää asiaa... :rolleyes:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
neiti sanoi:
Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, että olen täysin kyllästynyt moiseen, vaikka paljonhan minä syönkin, tällä hetkellä varmaan keskimäärin 3000 kaloria päivässä ellen enemmänkin, mutta jättäisivät mut ja mun pöperöt rauhaan! Ja pahimpia on just ne, jotka oikeen hulluna kauhistelee, et miten sää voit noin paljon syödä, kamalaa!!! Ja sit ite muka ei jaksa edes yhtä jogurttipurkkia pistellä naamariin( :anssi: ) ja siitä huolimatta elopainoa on kertyny enemmän ku tarpeeksi ja pikkasen vielä ylikin.

Miksei ihmisten mieleen tosiaan uppoa, että jos liikkuu niin pitää syödä! Ei se ruoan määrä, vaan laatu. Tuo enjaksasyödäyhtäporkkanaa on juuri sitä, että yritetään saada paino tippumaan paastoamalla ja palkitaan sitten itsensä syömättömyydestä illalla keksipaketilla, suklaalla ja pitsalla. Eli syödään enemmän kuin tarvitsisi "huonoja" ruokia illalla eikä yhtään oikeaa ruokaa jolla nälkä lähtee ja paino pysyy kurissa ja elimistö toiminnassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom