Treenaako miehesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Trillian sanoi:
Ei se mun tykkäämistä lisää tai vähennä vaikkei olisi lähtenytkään, mutta vähän hivelee mieltä kumminkin.

Tuo on niin totta! Tuntuu tosi kivalta, että toinen kuitenkin joskus osoittaa kiinnostusta toisenkin harrastusta kohtaan, vaikka ei itselle mikään lempparilaji olisikaan. Kivahan se on yhdessä kaikkea kokeilla :) Mulle oli myös tärkeetä se, että poikaystävä tuli spinningtunnille, jota itse ohjaan. Näki omin silmin mitä siellä tehdään ja minkä takia välillä vähän aikaa vierähtää biisien etsinnässä, ohjelmien suunnittelussa ja treenaamisessa. Ja näkipähän ettei se mitään sunnuntaipyöräilyä ole :D Combat-tunnilleni en häntä kuitenkaan ole edes vakavissani pyytämässä, ei välttämättä paras mahdollinen laji jos ei ole koreografisista harrastuksista paljoa kokemusta :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Käyhän tuo avokkikin salilla. Ei tosin yhtä "orjallisesti" kuin minä, mutta kuitenkin. Salilla vedämme penkkitreenin aina yhdessä, varmistaja kun on kiva olla.. Treenailemme muutenkin aina samaan aikaan jos vain mahdollista, kotona kun molemmat jumittaa koneillaan melkein kaikki vapaa-ajat.. :)

Ruokailutottumukset meillä on kyllä ihan eri planeetoilta.. Avokilla on massakausi (jatkuvasti), mutta hänen ruoka ei ole puhdasta! Ylipainoa hänelle ei kuitenkaan kerry vaikka ei mitään aerobista harrastakkaan -> on se niin väärin!! Meikäläisen ruoanpunnituksia tuo ei aina välttämättä ymmärrä, mutta eipä silti onneksi huomauttele asiasta.

Vaikka se ulkonäkö ei toki ole tärkein asia, niin mitään kaljamahaista öykkäriä en enää kyllä katselisi tai sitten mitään itseäni pienempää hiirulaista... :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Meillä mies on treenannut jo sellaiset 15v ja kilpaillutkin joskus vuonna kirves ja miekka.. Nykyään käy ihan omaksi ilokseen salilla, vaikka monesti miettiikin puolitosissaan, että pitäiskö "papparaisen" vielä yhdet kisat kokeilla. Itse löysin punttitreenit tutustuessani mieheeni 6v sitten. Tykätään myös fillaroida, kävellä, joskus vielä haluttaisiin päästä vaeltamaan, joten liikunta on ihan osa meidän arkipäivää.

Minä en seurustele tällä hetkellä. Mutta exä kilpailikin joskus, ja käy yhä edelleen salilla 4 kertaa viikossa. Molemmat ollaan käyty salilla jo kun tavattiin. Enkä enää huolisi sohvaperunaa miehekseni. Muutama niitä ollut ja juttu loppunut lyhyeen, koska toinen ei ymmärrä miksi siellä salilla pitää rampata. Joten urheilullinen ja mielellään salilla käyvä pitää mun miehen olla!

Ex ei treenannut. Vaikea oli sovittaa arkirutiineita yhteen. Ei jaksanut aina selitellä miksi lähtee salille ja sitä, miksi syö kuten syö. Ainainen jankkaus siitä, että kyllähän nyt voi syödä roskaruokaakin kun kerran on treenannutkin. Joo, joskus voi, mutta jos siitä tulee enemmän sääntö kuin poikkeus niin jotain on pahasti pielessä. Myönnetään, jotain olikin kun kerran eri teille lähdettiin. Hyvä näin. Jälkeenpäin sitä huomaa, miten eri planeetoilta lopulta oltiin. Kyllähän sitä tukea kaipaa toiselta treeneihin, mutta mieluummin sitten yksin kuin aina selittää miksi haluaa salille.

Juu reenaa myös mun miekkonen, ja lujaa reenaakin :)
Iso on ja löytyypi myös täältä pakkikselta... :haart:

Kira83 sanoi:
Iso on ja löytyypi myös täältä pakkikselta... :haart:

Tuskin nickiä sanot? Joten hieman :offtopic: :): Minua kiinnostaisi tässä yhteydessä mikä määritellään isoksi, tai siis, mikä sinusta on iso?

Edit: Tarkoitukseni ei ole olla tungetteleva, oli vain tässä puhetta aiemmin 'isoudesta' ja niistä käsitteistä niin olisi kiva tietää millainen on 'iso' :) [Eli vastaamattakin saa jättää jos kysymys tuntuu urpolta, jota se kenties hieman onkin... :lol2: ]

:offtopic:

MissEvilEve sanoi:
Minua kiinnostaisi tässä yhteydessä mikä määritellään isoksi, tai siis, mikä sinusta on iso?

Omissa silmissä näyttää isolta ;) Uskon, että meillä punttimimmeilläkin on erilainen käsitys miehen isosta koosta. Osa voi tykätä hieman lihaksikkaista mallipojista (tyyliin Calvin Klein), toinen fitness-pojista (nyk. classic bodybuilding tyyliset) ja kolmas kehonrakentajista. Kehonrakentajatkin varmasti jakautuvat vielä amatööri vs. ammattilaismiehiin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
fitnesspimu sanoi:
:offtopic:
Omissa silmissä näyttää isolta ;) Uskon, että meillä punttimimmeilläkin on erilainen käsitys miehen isosta koosta.
Itsellä ainakin silmä on tottunut tuohon oman ukkelin kokoon siinä määrin, että omaan silmään tuo näyttää ihan normilta, vaikka monen muun silmissä varmaan aikamoinen kaappi onkin.

MissEvilEve sanoi:
Tuskin nickiä sanot? Joten hieman :offtopic: :): Minua kiinnostaisi tässä yhteydessä mikä määritellään isoksi, tai siis, mikä sinusta on iso?

Edit: Tarkoitukseni ei ole olla tungetteleva, oli vain tässä puhetta aiemmin 'isoudesta' ja niistä käsitteistä niin olisi kiva tietää millainen on 'iso' :) [Eli vastaamattakin saa jättää jos kysymys tuntuu urpolta, jota se kenties hieman onkin... :lol2: ]

Jep jep sori juu meni kyl kieltämättä hiekkasen :offtopic: eli sori siitä :nolo: Ja öö... iso tarkoittaa hmm...noh sitä et se on reenannu nuoresta kundista asti (lue ennen murrosikää aloittanut).
Reenaa tosissaan on joskus kisaillut ja siis nimenomaan kehonrakennuspuolella.
Painoa on reippaasti yli 100 offilla ja silleen.
En osaa sanoo mut omasta mielestä ISO ja just sellanen kun miehen pitääkin olla (siis mielipiteensä kullakkin).
Ja juu ei hän ole mikkää kiiltokuvapoju, onneks :) :haart:

Kira83 sanoi:
Painoa on reippaasti yli 100 offilla ja silleen.

Anteeksi :lol2:! Mikä ihme siinä on, että kehonrakentajien pitäisi painaa ehdottomasti offilla ne maagiset 100kg. Minun silmääni ylimääräinen paino (lue läski) ei tee miehestä isoa! Minä arvostan enemmän sellaista suh koht hyvässä kunnossa pysyvää bodaria. Eihän ne lihaksetkaan näytä miltään, kun päällä on paksu kerros rasvaa.

Wilmis, allekirjoitan täysin sinun postauksesi.

fitnesspimu sanoi:
Osa voi tykätä hieman lihaksikkaista mallipojista (tyyliin Calvin Klein), toinen fitness-pojista (nyk. classic bodybuilding tyyliset) ja kolmas kehonrakentajista.

... ja osa taas preferoi voimanostajia ja/tai voimamiehiä ;) :haart:

Kyllähän se niin on, että kun kerran itsekin treenaa melko tosissaan, ei mieskään voi olla pelkkä sohvaperuna :D Sinkkuna olen tällä hetkellä, mutta exät ovat yleensä olleet joko voimailu- tai salimiehiä...

Meillä mies ajaa enduroa kilpaa ja sen myötä myös treenaa salilla (ei kuitenkaan yhtä intensiivisesti kun minä) ja käy juoksemassa.Musta on ihanaa kun toisella on joku "oma harrastus"...sali on mulle semmonen paikka jossa tykkään käydä itsekseen ja keskittyä täysin omiin treeneihin.Ja samaan aikaan mies käy ajamassa tms. Toki käydään salilla yhdessäkin, talvella mies treenaa myös 4krt/vko ja onkin hyvä kun on välillä avustaja lähellä.
Kotona jääkaappi on täynnä puhdasta ruokaa ja herkkuja syödään suht harvakseltaan. Mies myös käyttää mun pt koulutuksen hyödykseen ja jättää treeni&ruokaohjelmien suunnittelut mulle :)

Gillyanne sanoi:
... ja osa taas preferoi voimanostajia ja/tai voimamiehiä ;) :haart:

Just näin!! :haart: :haart: :haart:

Miehen reenauksesta... No, miestä ei ole. Ehkä joskus tulee. Se ei ole nyt mikään numero uno tavoite.

Miehellä saisi joo olla mielellään jokin oma harrastus. Kunhan pysyy erossa MINUN saliltani (niin, minähän sen salin omistan :D ) ja MINUN reeneistäni. Eli siis harrasteet erillään, danke schön.

Mutta olisihan se mukava jos ukolla olisi joku päivähoitopaikka (lue harrastus) jonne sen voisi dumbata omien reenien ajaksi.

Me treenaamme molemmat ja jopa samalla salilla, samaan aikaan! :) Emme ole varsinaisesti alan 'harrastajia' vaan enemmänkin kuntoilumielessä käymme 3x viikossa salilla. Molemmilla tavoite on sama, yleiskunnon parantaminen sekä lihaskunnon parantuminen. Käymme myös molemmat yhdessä lenkillä. Etuna tässä on se, että kun teen mahdollisesti jotain liikettä väärin, on kynnys matalampi kysyä/saada apua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom