Treenaajien ruokavaliot

Terve!

Aloittelen tässä treenaamista oikeanlaisen ruokavalion avustuksella. Ongelmaksi on kuitenkin muodostumassa mielikuvitus, ja ajattelinkin kysyä hieman kokeneemmilta, ja tietysti vähemmänkin harjoitelleilta päivän, tai ehkä jopa kokonaisen viikon syömisiä.

Itse olen siis vasta (taas) aloittelemassa punttitreeniä, joskin aktiivista urheilua on tullut harrasteltua koko pieni ikä. Ensimmäiseksi tavoitteekseni asetin vararenkaasta eroonpääsemisen, joten päivittäiset kalorimääräni pyrin pitämään ~2500 kalorissa. Hiilarit on myös jätetty vähemmälle. Pituuteni on noin 185 cm ja painoa 88 kg. Työni on istumatyötä.

Eli toivottavasti ihmisillä löytyy aktiivisuutta lisätä omia ruokavalioitaan, ja tottakai tässähän on hyvä mahdollisuus kommentoida muidenkin syömisiä. Mainitsethan myös käyttämäsi lisäravinteet, eivätkä harjoittelutavoitteetkaan haittaisi.

Hyvää kesää!
-pienokainen

ps. Luin kyllä lähestulkoon kaikki postaukset oikein syömisestä, hyviä ohjenuoria oli paljon, mutta spesifisempää ruokavalioketjua en onnistunut löytämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pienokainen sanoi:
Terve!

Aloittelen tässä treenaamista oikeanlaisen ruokavalion avustuksella. Ongelmaksi on kuitenkin muodostumassa mielikuvitus, ja ajattelinkin kysyä hieman kokeneemmilta, ja tietysti vähemmänkin harjoitelleilta päivän, tai ehkä jopa kokonaisen viikon syömisiä.

Itse olen siis vasta (taas) aloittelemassa punttitreeniä, joskin aktiivista urheilua on tullut harrasteltua koko pieni ikä. Ensimmäiseksi tavoitteekseni asetin vararenkaasta eroonpääsemisen, joten päivittäiset kalorimääräni pyrin pitämään ~2500 kalorissa. Hiilarit on myös jätetty vähemmälle. Pituuteni on noin 185 cm ja painoa 88 kg. Työni on istumatyötä.

Eli toivottavasti ihmisillä löytyy aktiivisuutta lisätä omia ruokavalioitaan, ja tottakai tässähän on hyvä mahdollisuus kommentoida muidenkin syömisiä. Mainitsethan myös käyttämäsi lisäravinteet, eivätkä harjoittelutavoitteetkaan haittaisi.

Hyvää kesää!
-pienokainen

ps. Luin kyllä lähestulkoon kaikki postaukset oikein syömisestä, hyviä ohjenuoria oli paljon, mutta spesifisempää ruokavalioketjua en onnistunut löytämään.

Klikkaa ja katso:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=1458&highlight=ruokailusi+viimeisen

Myös kuvat -osiolla on tilastoa omasta syömisestäni.

Jeps.. Sokeaksi kait sitä on tulossa. Harmi vaan kun ei ravintoarvoja hirveämmin tuolla ihmiset mainitse, ja oma tietämys on äärimmäisen rajallista. Ehkä se tästä kun aikansa purkkien kylkiä lueskelee..

Millainen on muuten hyvä palautusjuoma?

Eikös sen kannata sisältää nopeita hiilareita ja proteiinejä ja lisäks kreatiiniä jos haluaa. Hyvän palkkarin saa ihan perinteisellä hera + malto sekotuksella.

Entäs miten nuo valmiit palautusjuomajauheet, esimerkiksi dexalilla oli joku tuote? Entäs miten sekoitussuhteet, jos erikseen aineksia ostaa?

dexal ei oikein sovellu tähän,onpi enemmin tohon kestävyysurheiluun...

mutta vilkases tonne :D Pakkiskauppa

Suositut

Back
Ylös Bottom