Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Speed.sezis nyt kohta 2300 asukasta.
Pääkaupungis sellaset joukot että ei oo mikään jättivaltio uskaltanu hyökkiä vaikka on scoutinu muutama +10000 ;)
Asukasluku on noin pien koska alkukuukaudet mua alisti joku hurri joka sitten suomalaisen kaverin kanssa nitistettiin. Viimiseen asti ano armoa ja pyys anteeksi kunnes oli pakko lopettaa. Sitten multa vietiin yks +500 asukkaan kylä. Osasyy tohon että liiton johtaja jolle olin uhrannu mm. +1000 keihäsmiestä alkuaikoina(eikä kiittäny) hyökkäs mun kimppuu sen takii kun en ollu "uudessa liitossa" joka vaihtu sillo kun olin pois.
Ketään pakkislaista speedillä? Nataarit muuten kävi scouttiis yks päivä.
lopun alkuahan siellä eletään. taitaa olla kaikki natarikylät vallattu ja ihmeet työn alla. eiköhän kohta rupea tulemaan joukkoviestejä että tarttee vahvistuksia natarikyliin.
Vieläkö täällä löytyy aktiivisia travianin pelaajia? S1:llä pelaavat ja foorumia lukeneet ovat varmaan huomanneet ettei siellä kaikki ole kunnossa. Travianin ylläpito ja erityisesti Multihunter Hayin näyttäisi suosineen toisia liittoja, rankaissut sääntöjä rikkoneita täysi randomisti, on pitkittänyt nataarien tuloja yms.
Pistän alle linkin, minkä tekstejä ei suvaita travianin omassa foorumissa (roskafoorumissa). Roskafoorumissa olleet, pelin sääntöjä, Hayinia jne. koskeneita viestien lähettäjiä on bannattu ja sen takia on perustettu oma foorumi, jossa voi käydä ottamassa kantaa ja lukemassa että mitä travianin pelaajat ovat tehneet asian eteen. Minä itse olen pelannut S1:llä ja S2:lla. Enää en pelaa, mutta olen tietoinen tapahtumista kavereiden kautta, ketkä vielä ovat pelissä mukana. Mutta käykääpä vilkaisemassa.
http://rottenhunter.getforum.org/