Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tosiaan tarvittais apua, listin sen kaikki puolustusjoukot mut menetin samal omat hyökkäysjoukot joten vittu jelppii :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voihan paska, näköjään speed.fi starttaa loppuviikosta mutta ei mahdu enää rekisteröitymään....

Onko tonne lounaaseen suunnitteilla jotain pakkiksen liittoumaa? Vois taas kattoa että miten toi travian innostaa mikäli sais hyvän ja toimivan liiton alusta asti.

oon speedissä.fi servulla nicki on akke12345678 ja koordinaatit 27,5 ja mulle saa lähettää vahvistuksia jos on ittellä pulaa viljasta... Eli jos sulta on loppu vilja (tai vähän) ni mulle voi lähettää ukkelit vahvistuksina... luotettavasti pysyy mun kylässä ja on monia muitakin kavereita ketkä lähettävät mulle...itellä nimittäin viljaa riittää...mä tarjoan suojan ukkeleillenne ja te tarjoatte osittain suojaa minulle...ite puolustusta mulla on pretoriaaneja...muutama sataa ukkelia löytyy jo :D:D

Mites porukalla mennöö? :)

Itsellä kohta puolii 900 asukasta, kolmas kylä ilmeistyi kartalle eilen :)
KP2-liittoumassa, ja kolmosservulla siis. Nick on : nighty jos joku haluaa pelin puolella rupatella. :D

Ja jos on aloitteleviä pakkotoistolaisia suht lähellä niin täältä voisi ehkä löytyä reso tai kaksikin kehitystä nopeuttamaan ;)

S4 . alkaa muistaakseni 10,9 .

Itse oon nyt taas aloittamassa uudestaan pelaamista.

Kuka värkkää sinne heti pakkiksen liittouman pystyyn?

Speed.sezis nyt kohta 2300 asukasta.
Pääkaupungis sellaset joukot että ei oo mikään jättivaltio uskaltanu hyökkiä vaikka on scoutinu muutama +10000 ;)

Asukasluku on noin pien koska alkukuukaudet mua alisti joku hurri joka sitten suomalaisen kaverin kanssa nitistettiin. Viimiseen asti ano armoa ja pyys anteeksi kunnes oli pakko lopettaa. Sitten multa vietiin yks +500 asukkaan kylä. Osasyy tohon että liiton johtaja jolle olin uhrannu mm. +1000 keihäsmiestä alkuaikoina(eikä kiittäny) hyökkäs mun kimppuu sen takii kun en ollu "uudessa liitossa" joka vaihtu sillo kun olin pois.

Ketään pakkislaista speedillä? Nataarit muuten kävi scouttiis yks päivä.

Speed.sezis nyt kohta 2300 asukasta.
Pääkaupungis sellaset joukot että ei oo mikään jättivaltio uskaltanu hyökkiä vaikka on scoutinu muutama +10000 ;)

Asukasluku on noin pien koska alkukuukaudet mua alisti joku hurri joka sitten suomalaisen kaverin kanssa nitistettiin. Viimiseen asti ano armoa ja pyys anteeksi kunnes oli pakko lopettaa. Sitten multa vietiin yks +500 asukkaan kylä. Osasyy tohon että liiton johtaja jolle olin uhrannu mm. +1000 keihäsmiestä alkuaikoina(eikä kiittäny) hyökkäs mun kimppuu sen takii kun en ollu "uudessa liitossa" joka vaihtu sillo kun olin pois.

Ketään pakkislaista speedillä? Nataarit muuten kävi scouttiis yks päivä.

lopun alkuahan siellä eletään. taitaa olla kaikki natarikylät vallattu ja ihmeet työn alla. eiköhän kohta rupea tulemaan joukkoviestejä että tarttee vahvistuksia natarikyliin.

lopun alkuahan siellä eletään. taitaa olla kaikki natarikylät vallattu ja ihmeet työn alla. eiköhän kohta rupea tulemaan joukkoviestejä että tarttee vahvistuksia natarikyliin.

joo 20h päästä häviää tili. U - liittouma rupes sotimaan ja pommittivat pääkaupungin + pari muuta yhessä yössä maan tasalle...

missäpäin populaa pakkikselta tuolla s4:llä?

ite luoteessa suht lähellä keskipistettä.

Lähetin pakit omaa kylää 8 min liian myöhäs... se on menoo se saatana :curs:

Vieläkö täällä löytyy aktiivisia travianin pelaajia? S1:llä pelaavat ja foorumia lukeneet ovat varmaan huomanneet ettei siellä kaikki ole kunnossa. Travianin ylläpito ja erityisesti Multihunter Hayin näyttäisi suosineen toisia liittoja, rankaissut sääntöjä rikkoneita täysi randomisti, on pitkittänyt nataarien tuloja yms.

Pistän alle linkin, minkä tekstejä ei suvaita travianin omassa foorumissa (roskafoorumissa). Roskafoorumissa olleet, pelin sääntöjä, Hayinia jne. koskeneita viestien lähettäjiä on bannattu ja sen takia on perustettu oma foorumi, jossa voi käydä ottamassa kantaa ja lukemassa että mitä travianin pelaajat ovat tehneet asian eteen. Minä itse olen pelannut S1:llä ja S2:lla. Enää en pelaa, mutta olen tietoinen tapahtumista kavereiden kautta, ketkä vielä ovat pelissä mukana. Mutta käykääpä vilkaisemassa.

http://rottenhunter.getforum.org/

Vieläkö täällä löytyy aktiivisia travianin pelaajia? S1:llä pelaavat ja foorumia lukeneet ovat varmaan huomanneet ettei siellä kaikki ole kunnossa. Travianin ylläpito ja erityisesti Multihunter Hayin näyttäisi suosineen toisia liittoja, rankaissut sääntöjä rikkoneita täysi randomisti, on pitkittänyt nataarien tuloja yms.

Pistän alle linkin, minkä tekstejä ei suvaita travianin omassa foorumissa (roskafoorumissa). Roskafoorumissa olleet, pelin sääntöjä, Hayinia jne. koskeneita viestien lähettäjiä on bannattu ja sen takia on perustettu oma foorumi, jossa voi käydä ottamassa kantaa ja lukemassa että mitä travianin pelaajat ovat tehneet asian eteen. Minä itse olen pelannut S1:llä ja S2:lla. Enää en pelaa, mutta olen tietoinen tapahtumista kavereiden kautta, ketkä vielä ovat pelissä mukana. Mutta käykääpä vilkaisemassa.

http://rottenhunter.getforum.org/

Tuopa kiintoisaa.

Travianin pelaaminen on hiton vaikeaa jos haluaa pärjätä, pitää sählätä kellojen kanssa, jotta saa joukot justiinsa tarkalleen omien liittolaisten kanssa samaan aikaan tai sekunnin jäljessä, ettei vihu pääse splittaamaan pakeilla väliin. Sitten pitää lempo soikoon herätä joskus kahdelta yöllä pistämään joukot matkaan, jotta pääsevät perille oikeaan aikaan. Niin ja sitten se kulta. Rahalla saa todella merkittäviä etuja, joka on aika epäurheilullista ja tyhmää.

Mukava pelihän se oli mutta mestaritasolla menee vähän yli, siksipä lopetin.

Pelasin s2, mutta lopetin joku kuukausi takaisin. Oli 13 kylää sillon, ja riesaksi kävi koko peli...
Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen normaalinopeuden servu tossa pelissä, hirveetä nysväämistä kun pitäs toista vuotta hinkata.
Speedillä vois vielä pelatakkin, se on kierroksen lyhyyden lisäksi muutenkin mielekkäämpää. (yksi kierros pelattu)

S4 pelaan pelkästään samalla nickillä. Ihan hyvin tuolla nyt menee.

Se vaan kertoo monennessa serverissä pelaa. Itse pelaan pelkästään ensimmäisessä suomen servussa eli s1.travian.fi, ja sinä siis speedillä (3xnopeus) joka aloitti juuri uuden roundin. metaan kuulun, mutta nickiä ja muuta en paljasta (salaperäistä ;)). WW:n rakennusohjeet tulivat juuri peliin, että kohta alkaa varmaan tasot nousemaan.

Ja tosiaan tuo Hayinin juttu. Olihan se ikävää, mutta niinkuin monta kertaa on todettu CAU rikkoi räikeästi sääntöjä, ja sai rangaistuksia. Muut olivat tätä samaa tehneet pienemmässä mittakaavassa kyllä. Mielestäni pikkaisen tuo juttu lähtenyt hanskasta, ja en siitä täällä halua enempää keskustella (varsinkaan kun en mihinkään johtoon kuulu). Molemmilla puolilla omat pointtinsa. Kannattaa olla molempien puolien kannoista hyvin selvillä ennekuin alkaa tekemään pahempia johtopäätöksiä. Varsinkaan pelkästään tuon yllämainitun rottenhunterin forumin perusteella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom