Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Pistin Sapolle pelissä viestiä ja mut vois inviä liitoumaan. Aikaa mulla on pelata joka yö n. 8h :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milloinkas tuohon SJ -liittoutumaan otetaan uusia jäseniä?

Tarjolla olisi 115 asukkaan roomalaiskylä. Olen toistaiseksi keskittynyt lähinnä resurssien keräämiseen/kätkemiseen. "Armeija" koostuu kahdesta legioonalaisesta :lol2: , niillä olen kierrellyt naapuruston hylättyjä kyliä.

nimimerkki: Lahis
kylä: Farmi
sijainti: (-142|3)

Mitään erityistä kiirettä liittoutumiseen ei vielä ole, mutta ehkä se toimisi jonkulaisena ennaltaehkäisevänä pelotteena. Pari hyökkäystä on tullut, mutta niistä ei ole ollut merkittävää haittaa

Alkaa meikäläisen peli olemaan varmaan kohta ohi perkele+sen liittolaiset julistanut sodan mun liittoutumalle:)

tänään tuli täyteen 300 resua/laatu... voi ilon ja onnen päivää.

:rock: :rock: :rock: :rock: :hyper:

Onko pakkiksen liittouma vaihtanut nimeä sitten viimenäkemän, vai onko sekin nöyrtynyt ja sulautunut toiseen liittoon?

On muuten vittumaisia nuo perkele+WP-liitot. Vituttaa kun niillä on varmaan 10 eri sisarliitoa. Onko se nytreilua, että saman paskan alla seilaa sen 500 pelaajaa? Ollaan kaikki voittajia, jee...Mun mielestä pitäisi olla vain yksi liitto ja saman liiton alaisia muita liittoja ei pitäisi hyväksyä.

Suuresti vituttaa kun WP-liittoa ei voi kurmoottaa, kun sieltä tulee samantein noottia viideltä llitolta, mutta nepä saa rauhassa tehdä catoilla tuhoa meidän liiton pienten kimppuun.

Alkaa meikäläisen peli olemaan varmaan kohta ohi perkele+sen liittolaiset julistanut sodan mun liittoutumalle:)

Missä liittoumassa pelaat?
En ainakaan omasta liittoumasta löytänyt mitään infoa moisesta.
Ehkä en vain osaa :david:

Missä liittoumassa pelaat?
En ainakaan omasta liittoumasta löytänyt mitään infoa moisesta.
Ehkä en vain osaa :david:

Rock liittoutumassa tai tarkkaan sanoen liittoni on Rock 3.

Onko pakkiksen liittouma vaihtanut nimeä sitten viimenäkemän, vai onko sekin nöyrtynyt ja sulautunut toiseen liittoon?

Pakkiksen liitto teki fuusion ja on huomattavan vahva monilla osa-alueilla. Eli SJ liiton väki siirtyi melkein kokonaan MJ & MJ 2 liiton sisälle. SJ oli hyvin hajanainen eikä olisi kunnolla kyennyt puolustamaan kaikkia jäseniään. Nyt puolustus on todella kunnossa.

Piti terveen aikuisen heteromiehen vielä tämmöiseen peliin itsensä koukuttaa. Voi murhe...:hyper:

Meillä olisi liittoumassa paikkoja vapaana, joten pistäkää viestiä jos on liitto hakusessa. Vaatimuksina suurinpiirtein sopiva sijainti (päätetään tapauskohtaisesti), aktiivisuus ja ripeä kasvu sekä asiallinen (lue: aikuisille ihmisille sopiva) käytös. Kertokaa vaikka nickinne pelissä niin pistän pelin puolelta jatkoviestiä.

edit: Nicki ei ole pelissä sama kuin täällä

Piti terveen aikuisen heteromiehen vielä tämmöiseen peliin itsensä koukuttaa. Voi murhe...:hyper:

Meillä olisi liittoumassa paikkoja vapaana, joten pistäkää viestiä jos on liitto hakusessa. Vaatimuksina suurinpiirtein sopiva sijainti (päätetään tapauskohtaisesti), aktiivisuus ja ripeä kasvu sekä asiallinen (lue: aikuisille ihmisille sopiva) käytös. Kertokaa vaikka nickinne pelissä niin pistän pelin puolelta jatkoviestiä.

Aloitin pelaamaan eilen ja gallialaisilla mennään. Resurssien kasvatus käynnissä. Nicki sama kuin täällä ja liittoumat kiinnostais jahka saa lähetystön pystyyn.

Tällasta tänään.

Itse erosin Pakkiksen porukasta fuusion aikana, mutta löysin kyllä hyvän porukan tilalle. Jos itse pelaat kaakon suunnalla, niin ota ihmeessä yhteyttä liittoumamme KyK johtoon. Varmasti saat paikan, jos olet oikealla sijainnilla ja omistat melko suuren kylän.

Harmillista, että pakkiksen liitolle kävi miten kävi. Minusta tuo peli olisi viihdyttävämpi jos kovat pelaajat jakautuisivat hieman useammalle liitolle. Vituttaa tuollainen suurten liittojen viidet eri sivuliitot. Liittoumathan on parhaimmillaan silloin, kun niissä on oma henki, eikä peliä oteta liian vakavasti(hyvä on tosin pärjätä) Itselle riittää vallan mainiosti tuollainen rank. <40 liitto jossa on leppoisaa olla. Ei kiinnosta pätkääkään suuremmat liitot, jossa homma on helvetin organisoitua ja tiukkaa.

Onko täällä muuten ketään lähellä koordinaatteja 109/-9?
Olisi käyttöä henk.koht. allyille johon voisi tarpeen tullen siirrellä joukkoja pakoon, jos siihen tulee jossain vaiheessa tarves. Sama toimii tietysti molempiin suuntiin. Myös resoja olisi helpompi vaihdella, ettei tarttis kytätä marketin riistohintoja.

Itse erosin Pakkiksen porukasta fuusion aikana, mutta löysin kyllä hyvän porukan tilalle. Jos itse pelaat kaakon suunnalla, niin ota ihmeessä yhteyttä liittoumamme KyK johtoon. Varmasti saat paikan, jos olet oikealla sijainnilla ja omistat melko suuren kylän.

No eipä ainakaan vielä kannata lähteä tuolla liitolla keulimaan... enkä tarkoita pahalla.

Sija 242.
Pisteet 2236
Jäsenet 16

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom