Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa meikäläisen peli olemaan varmaan kohta ohi perkele+sen liittolaiset julistanut sodan mun liittoutumalle
Jes, upotaan yhdessä
Alkaa meikäläisen peli olemaan varmaan kohta ohi perkele+sen liittolaiset julistanut sodan mun liittoutumalle
Missä liittoumassa pelaat?
En ainakaan omasta liittoumasta löytänyt mitään infoa moisesta.
Ehkä en vain osaa
Onko pakkiksen liittouma vaihtanut nimeä sitten viimenäkemän, vai onko sekin nöyrtynyt ja sulautunut toiseen liittoon?
Teoriassa ainakin. Onko kellään muulla ikävä SJ-liittoon..?Nyt puolustus on todella kunnossa.
Piti terveen aikuisen heteromiehen vielä tämmöiseen peliin itsensä koukuttaa. Voi murhe...
Meillä olisi liittoumassa paikkoja vapaana, joten pistäkää viestiä jos on liitto hakusessa. Vaatimuksina suurinpiirtein sopiva sijainti (päätetään tapauskohtaisesti), aktiivisuus ja ripeä kasvu sekä asiallinen (lue: aikuisille ihmisille sopiva) käytös. Kertokaa vaikka nickinne pelissä niin pistän pelin puolelta jatkoviestiä.
Itse erosin Pakkiksen porukasta fuusion aikana, mutta löysin kyllä hyvän porukan tilalle. Jos itse pelaat kaakon suunnalla, niin ota ihmeessä yhteyttä liittoumamme KyK johtoon. Varmasti saat paikan, jos olet oikealla sijainnilla ja omistat melko suuren kylän.