Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Tulkaas puolustaa meitä ku meikäläisen kylään hyökättiin. Mul ei oo viel joukkoja ja ne vwei resoja!!! miten pystyn puolustautuun
Hyökkääjänä oli nimimerkki Zazy
Käykääs näyttää sille et pakkisliaisille ei auota perkele!!!!!!!

Nyt on hätä!!!!! Miten puolustauudun!!??!!!

Miten ne vie resoja jos kätköt on kunnossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo kätköjä aina vähintään yhtä paljon kun on mahdollista kerätä senhetkisiin varastoihin resursseja. muuten ramppaavat koko ajan. mullakin toistaseks 8 viimestä hyökkäystä epäonnistunu (mun kylään hyökätty), eiköhän noi kohta rupea oppimaan kun mitään ei tipu :)

joo kätköjä aina vähintään yhtä paljon kun on mahdollista kerätä senhetkisiin varastoihin resursseja. muuten ramppaavat koko ajan. mullakin toistaseks 8 viimestä hyökkäystä epäonnistunu (mun kylään hyökätty), eiköhän noi kohta rupea oppimaan kun mitään ei tipu :)

Aivan. Harvempi jaksaa hakee tyhjää kovin montaa kertaa.

Miten ne vie resoja jos kätköt on kunnossa?

rakenna kätköjä. älä tee joukkoja.. ne tuhoutuu vaan turhaan.
anna tulla kylään.. ei sinne kukaan toista kertaa tule jos sieltä ei mitään saa

Kätkö on tehty ja kunnossa pitäs olla mutta kun en näe sitä saatika löydä Minkälainen rakennus on kyseessä?

Ei ne paljoo resoja vieny mut kummiskin

Mä ainakin käyn kylässä vaikka ei yhtään saisi ressuja. Siihen riittää se että aina näkee toisen kouluttaneen jonkun pienen puolustusjoukon. Siitä saa vaan herolle expaa ja voin siitä muutaman muijamiehen maksaa.

Nyt tiukka kysymys ja voittajalle luvassa palkinto.
Auttaako asesepän parannukset puollustettaessa ja haarniskapajan parannukset hyökätessä? Näinhän se menisi oikeassa maailmassa mutta entä travianissa?

Nyt tiukka kysymys ja voittajalle luvassa palkinto.
Auttaako asesepän parannukset puollustettaessa ja haarniskapajan parannukset hyökätessä? Näinhän se menisi oikeassa maailmassa mutta entä travianissa?

"Haarniskapajassa taotaan parempia varusteita. Nostamalla haarniskapajan tasoa voit teettää parempia varusteita ja parantaa sotilaittesi puolustuskykyä."

"Asesepän pajassa parannetaan sotilaittesi aseita ja täten hyökkäysvoimaa. Nostamalla asesepän tasoa voit teettää parempia aseita."

Mitä mä saan? Mitämitämitämitämitä? ;)

"Haarniskapajassa taotaan parempia varusteita. Nostamalla haarniskapajan tasoa voit teettää parempia varusteita ja parantaa sotilaittesi puolustuskykyä."

"Asesepän pajassa parannetaan sotilaittesi aseita ja täten hyökkäysvoimaa. Nostamalla asesepän tasoa voit teettää parempia aseita."

Haarniskapaja nostaa puolustuskykyä mutta koskeeko se hyökkäyssodan puolustuskykyä?

Asesepän parantamat aseet nostavat hyökkäysvoimaa mutta entä puolustusvoimaa? Käytetään niitä samoja aseita puolustukseenkin.

Mitä mä saan? Mitämitämitämitämitä? ;)

Saat nuo yläpuolella olevat kysymykset ja minä haluan saada niihin vastaukset ;)

EDIT- vielä selvennykseksi. Jos laitan 100 nuijaa hyökkäämään 10 karhua vastaan minulta kuolee n-määrä ukkoja. Nostan haarniskapajassa niiden puolustusta ja laitan jälleen 100 ukkoa hyökkäämään 10 karhua vastaan ja minulta kuolee a) n-määrä ukkoja vai b) n-1 määrä ukkoja?

Haarniskapaja nostaa puolustuskykyä mutta koskeeko se hyökkäyssodan puolustuskykyä? Ei

Asesepän parantamat aseet nostavat hyökkäysvoimaa mutta entä puolustusvoimaa? Ei

Käytetään niitä samoja aseita puolustukseenkin. Ei mulla ainakaan. Meillä on miesten kanssa tiukat säännöt siitä, että mitä aseita käytetään milloinkin... :jahas:

En mä oikeasti noihin vastausta tiedä. Melkein epäilen, että mun vastaukset pitää paikkansa (paitsi ehkä tuo viimeinen...), mutta ei ne kyllä mihinkään faktaan perustu. Pidä palkintos. :D

-edit-
EDIT- vielä selvennykseksi. Jos laitan 100 nuijaa hyökkäämään 10 karhua vastaan minulta kuolee n-määrä ukkoja. Nostan haarniskapajassa niiden puolustusta ja laitan jälleen 100 ukkoa hyökkäämään 10 karhua vastaan ja minulta kuolee a) n-määrä ukkoja vai b) n-1 määrä ukkoja?

Vähän alkaisi vaikuttamaan siltä, että olisin voinut vaikka jättää vastaamattakin...
Informaatio-arvo on aika lähellä nollaa.

Haarniskapaja nostaa puolustuskykyä mutta koskeeko se hyökkäyssodan puolustuskykyä?

Asesepän parantamat aseet nostavat hyökkäysvoimaa mutta entä puolustusvoimaa? Käytetään niitä samoja aseita puolustukseenkin.

Saat nuo yläpuolella olevat kysymykset ja minä haluan saada niihin vastaukset ;)

Eihän tuo tietenkään loogista ole etteivät paremmat aseet auttaisi puolustuksessa, mutta näin se vain toimii. Haarniskapajassa nostetaan puolustuskykyä ja asepajassa hyökkäys. Puolustusarvolla ei hyökätessä ole mitään merkitystä, joten vaikka karhuja vastaan lähtisi millaisia peltiheikkejä tahansa, ne kaatuvat yhtä iloisesti kuin perustyypitkin.

Millon kannattaa aloittaa kylän/sankarin kehittäminen?
Tällähetkellä en ole tehnyt muuta kuin kätköjen ja resurssien päivittelyä. Eli paljonko pitää saada noita resoja ennenkun alkaa kerämään joukkoja, hyökkimään, expaa sankaria jne.
Olis kans hyvä tietää missä _järjestyksessä_ pitää asiat tehä? Eli olis tosi kiva jos joku vois tehä pienen opastuksen että mitä pitää tehä missä järjestyksessä (rakennukset jne), ja millon ja miks :) Oon gallialainen.
Kaikki vastaukset varmaan löytyis jos alkais kunnolla tutkimaan, mutta tällähetkellä ei riitä motivaatio :D

Kätkö on siinä mnihin sen rakensit. Sellainen puu jossa pari puskaa ja kiveä juuressa. Saat siitä klikattua ihan normisti... googleta help travian ni saat apua FaQ:sta

Kokeillaanmpas!!!

Täälä oli jossain ohjetta mitä pitäisi tehdä kun tulee raidauksen kohteeksi?

Kokeillaanmpas!!!

Täälä oli jossain ohjetta mitä pitäisi tehdä kun tulee raidauksen kohteeksi?

Oletan että olet kohtuullisen uusi pelaaja, joten rakenna riittävästi _kätköjä_. Yritä arvioida miten paljon resursseja lojuu maximissaan käyttämättä (esim 10h resot) ja tee riittävästi kätköjä jotta et menettäisi yhtäkään resurssia jos sinua hyökätään vaikka keskellä yötä. Minuakin on hyökätty useasti, mutta en ole menettänyt mitään.

Itelläkään ei ole vielä end game kokemusta, mutta tähän mennessä on ollut tosi helppo selviytyä. Useasti näissä selainpeleissä (jota ite oon pelannu) niin jos ei kuulu parhaseen liittoumaan tai sen kavereihin niin noutaja tulee aina jossain vaiheessa, tää kätkö tuntuu ihan cheatiltä tässä alussa :).

Oletan että olet kohtuullisen uusi pelaaja, joten rakenna riittävästi _kätköjä_. Yritä arvioida miten paljon resursseja lojuu maximissaan käyttämättä (esim 10h resot) ja tee riittävästi kätköjä jotta et menettäisi yhtäkään resurssia jos sinua hyökätään vaikka keskellä yötä. Minuakin on hyökätty useasti, mutta en ole menettänyt mitään.

Itelläkään ei ole vielä end game kokemusta, mutta tähän mennessä on ollut tosi helppo selviytyä. Useasti näissä selainpeleissä (jota ite oon pelannu) niin jos ei kuulu parhaseen liittoumaan tai sen kavereihin niin noutaja tulee aina jossain vaiheessa, tää kätkö tuntuu ihan cheatiltä tässä alussa :).

Siis en saa tehtyä kun sen yhden kätkön?

Ja nyt perkele auttaa meikälästä se sama heppu oli tehny viis uutta hyökkäystä perkele!!!

pistin kaverille vähä messagee et kuolee aika hätäseen!!

Siis en saa tehtyä kun sen yhden kätkön?

Ja nyt perkele auttaa meikälästä se sama heppu oli tehny viis uutta hyökkäystä perkele!!!

pistin kaverille vähä messagee et kuolee aika hätäseen!!

Kun oot päivittäny kätkön level 10. niin voit tehdä uuden (1 kätkö kätkee 2000 resoo). Eli nyt päivittelemään kätköä, ja anna sen hyökkiä rauhassa, jos sulla ei oo joukkoja niin et sä mitään menetä vaikka kuinka hyökkii.

joo päivtellää parhaillaan

toi viesti mikä sisälsi tappouhkauksen näytti auttava..

Ja vielä mitä!

Käykääs joku ihana ihminen tuhoo sen paskiaisen kylä se on nyt yhteensä 12 kertaa hyökännyt ja joka kerta lähtee resoja.
Enkä pysty puolustautumaan mitenkään.

Zazy niminen pelaaja kyseessä

Ja vielä mitä!

Käykääs joku ihana ihminen tuhoo sen paskiaisen kylä se on nyt yhteensä 12 kertaa hyökännyt ja joka kerta lähtee resoja.
Enkä pysty puolustautumaan mitenkään.

Zazy niminen pelaaja kyseessä

voi hellanlettas kaverin hiekkakakut on tallottu hiekkalaatikolla!

haha :D tappouhkauksia, siitä voi joutua oikeuden eteen

jos nyt tekisit kiltisti niin kuin muutkin (fiksut) on tehneet ja suosiolla katot kuinka paljon sulla mahtuu resursseja eli se kauttaviivan oikealla puolella oleva luku. esim 245/3100 tarkoittaa että sun varastoon mahtuu 3100kpl resurssia, joten tarvitset kätkön/kätköjä yhteensä vähintään 3100 kappaleelle resursseja (3 10-lvl kätköä a 1000 plus yks kätkö johon saa 100 kpl jemmaan tai 2 10-lvl kätköä a 2000 heimosta riippuen)

sit ei tartte ees puolustautua, ja sulta viedään resoja tasan: 0 kpl

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom