Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Kuka hyökkäilee ja missä koordinaateissa? Oletko liitossa? Miksi hyökkäilee? Saako ressuja ryöstetty? Oletko ottanut yhteyttä hyökkääjään?

"Corone hyökkäsi kylään Fruit Drops"
Käyttäjän nimim. Tepa

Ei saanu ressuja niinku tossa mun ylemmässä viestissä lukeekin ;) Ja hyökkäilee oli ehkä vähän liioiteltu, mutta on joskus aikaisemmin raidannut mua ennenki, tosin ei nyt vähään aikaan. Kuulun pakkisliittoon eli sj:n

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten pääsen tonne 3x servulle? Ilmeisesti travian.com kun rekisteröityy, pitäisi vaihtoehdoksi tulla 3x servu, mulla on vain server 2 , 7 sekä 1.
Toi 3x kuulostaa mielenkiintoiselta :)

Miten pääsen tonne 3x servulle? Ilmeisesti travian.com kun rekisteröityy, pitäisi vaihtoehdoksi tulla 3x servu, mulla on vain server 2 , 7 sekä 1.

No mä sainkin sähellettyä itteni tonne jotenki :)
Normaalisti on alussa 3 päivää ennen kuin kukaan voi hyökätä kimppuun, onko tässä sitten 1 päivä?

Mitä vtua?:

Keihäsmies
970|380|880|400| 1:40:00

Kirvessoturi
880|580|1560|580| 1:45:00

Ei nuo voi noin paljoa maksaa, ainaki infossa niiden hinnaksi on esitetty paljon vähemmän.

Mo. Rekistöröidyin omalla nikillä (travian fi1 servulle?). Muita samalla? Pitäskö tehä liittoutuma ja pistää irc channu pystyyn?

Samaa olen halunnut itsekin kun kavereita pelaa siellä maailmalla.
Miten onnistuit siinä?

EDIT: Keksin jo, avainsana oli urlin käsinmuuttaminen
http://s3.travian.com

Hitto tais eka yritys mennä poskelleen, olis pitäny lukee ohjeet. Nyt o rahat loppu eikä barrakkeja ole edes rakennettu...

Aivan sama vaikkei ois tulokkaita, päivitellään silti! Se on kivaa! :D

Nonnis, nyt on elämä pilalla.

Tein pikapikaa kymmenkunta nuijamiestä, jotta pääsen vittuilemaan naapureille. Eikös yhdellä gallialaisenperkeleellä ollut ansoja, joihin ensimmäisellä ryöstöretkellä jäi 3 ukkoa kiinni.

No ei muuta kun hyökkäys pystyyn, ja omia vapauttamaan. Lopputulos: 1 tappiota molemmille, ei yhtään vapautettua.

Sisuuntuneena toinen hyökkäys, jonka lopputuloksena 5 ukkoa jäi vangiksi, eikä kukaan palannut :(

Saatanan hurrit.

Nonnis, nyt on elämä pilalla.

Tein pikapikaa kymmenkunta nuijamiestä, jotta pääsen vittuilemaan naapureille. Eikös yhdellä gallialaisenperkeleellä ollut ansoja, joihin ensimmäisellä ryöstöretkellä jäi 3 ukkoa kiinni.

No ei muuta kun hyökkäys pystyyn, ja omia vapauttamaan. Lopputulos: 1 tappiota molemmille, ei yhtään vapautettua.

Sisuuntuneena toinen hyökkäys, jonka lopputuloksena 5 ukkoa jäi vangiksi, eikä kukaan palannut :(

Saatanan hurrit.
Kai pistit normaalin hyökkäyksen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom