löytyi jo tapiolalta sain 40€
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mitenköhän muka ei voisi olla? Ensin hakee poliisilta sen ensimmäisen ja sitten kirjallisten perusteluiden kanssa ihan siltä samalta poliisilta sen toisen ennenkuin ensimmäinen on käynyt vanhaksi. Ja kas! Taskussa on kaksi passia, joissa on yhtä ruma naama kummassakin!Miten voisi muka olla kaksi passia?
Ja mitenköhän muka ei voisi olla? Ensin hakee poliisilta sen ensimmäisen ja sitten kirjallisten perusteluiden kanssa ihan siltä samalta poliisilta sen toisen ennenkuin ensimmäinen on käynyt vanhaksi. Ja kas! Taskussa on kaksi passia, joissa on yhtä ruma naama kummassakin!
Suomessa siis todellakin saa toisen passin jos on todistettavasti pätevä syy sellaisen hakemiseen. Tästä on sitten ihan turha lähteä vänkäämään, sillä esimerkiksi minulla on kaksi voimassaolevaa Suomen passia. Kun olin muuttamassa Intiaan, oli toinen passi viisumikäsittelyssä Intian lähetystössä Helsingissä samalla kun olin itse jo Intiassa 6kk businessviisumilla tekemässä töitä. Nyt ei ole tullut toiselle paljoa käyttöä, kun täältä ei pääse poiskaan kuin työluvan sisältävällä passilla.
löytyi jo tapiolalta sain 40€
Kyttiksellä veivät vanhan passin pois, en saanut pitää edes leikeltynä sitä. Kuulemma ovat tiukentaneet käytäntöä reippaasti tämän syssyn aikana kun passeja on tullut nettiin myyntiin enemmän kuin ennen.
Olis tarkotus lähteä kaverin kanssa johonkin lämpöseen tammikuun ja helmikuun vaihteessa. Mitäs näitä potentiaalisia vaihtoehtoja olis? Tai siis missä on kelit kohdallaan tohon aikaan vuodesta? Dubai on tällä hetkellä kiikarissa, mut onko jotain muita mahdollisia paikkoja tohon aikaan vuodesta?
Sit viel toiseen kysymykseen, eli missä hinnoissa dubaissa on hotellien hinnat viikolta? Lentojahan tonne saa aika halvalla, mut onko noi hotellit sit ihan järjettömissä hinnoissa?
Visa Electroilla voi nostaa kaikissa automaateissa jossa voi nostaa visallakin. Käytännössä electron toimii visana ulkomailla.Mistä nettilinkistä löytyy kaikki sellaiset pankkiautomaatit maailmalla, josta voi nostaa visa electronilla rahaa? En jostain syystä löydä kyseistä sivua,
Kopiot passista, viisumista, mahdollisesta vakuutuskortista/-todistuksesta sähköpostiin (ja jos haluu leikkiä vainoharhaista, myös paperiversiona eri laukkuun kuin ne aidot kappaleet). Käsimatkatavaroihin kannattaa pakata hammasharja ja -tahna, deodorantti sekä yks alusvaatekerrasto. Vituttaa, jos kamat hukkuu lennolla. Varsinki jos ei oo vakuutus kunnossa.Mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon, kun lähtee ekaa kertaa ulkomaanreissulle? Passi nyt tietenkin pitää hommata, mut mitä muuta? Jotain rokotuksia mahdollisesti? Dubaihin siis viikoks tarkotus mennä.