Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin googlettaakkin mutta tämä threadi tuntuu sopivalta. Missäs ois lämmintä maalishuhtikuun vaihteessa? Lähellä, miten torremolinokset ja muut rysät? En jaksa kauas, kanarialla tuulee liikaa.
Välimerellä aika lailla 13-18C tällä ja ens viikolla. Kap Verde +22C mutta sinnekin yli 7h lento.
Maalis-Huhtikuun vaihteessa uskoisin, että +20C paremmalla puolella.
Itsellä tiistaina viimeistään lähtö, mutta kun tietäis minne :D
Jos Välimerelle:
Espanja
Kreeta
Kypros
Kauemmas:
Thaimaa
Kap Verde
Madagaskar
Onko heittää ideoita?
Dubai,lentoaika n.10hVoisin googlettaakkin mutta tämä threadi tuntuu sopivalta. Missäs ois lämmintä maalishuhtikuun vaihteessa? Lähellä, miten torremolinokset ja muut rysät? En jaksa kauas, kanarialla tuulee liikaa.
Tää kuuluu nyt nimenomaan näihin tyhmiin kyssäreihin...
Vaikka olen jonkun verran matkustanutkin, niin mulle on aina ollut vähän epäselvää se, että jos varaan netistä itselleni hotellihuoneen jostain ulkomailta, niin voinko varata vaikka neljän hengen huoneen eikä minun tarvitse maksaa siitä mitään ylimääräistä, jos huoneen hinta on ilmoitettu tyyliin "50,00 euroa/yö"? Eli onko se huoneen hinta aina sama, yöpyi siinä huoneessa yksi tai neljä ihmistä?
Onkohan kellään kokemusta hammaslääkäristä Kiinassa? Hammasta särkenyt pari päivää ja tarttis varmaan tehdä jotain :( Reilu 5 viikkoa vielä lusimista täällä joten ei ehkä pysty kärvistelemään Suomeen saakka. Enkä v*tussa halua tilannetta, että odotan Suomeen pääsyssä eniten hammaslääkäriä :D
Sen mitä oon kadulla nähnyt jengin purukalustoja niin mahtaako täällä edes noita lääkäreitä olla