Training Loaderin sekoittumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tappara
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, eli millä ihmeellä tuon topicin tuotteen voisi saada vähän paremmin sekoitettua. Nyt vaikka mitä teen, niin pohjalle jää varmaan puolet koko satsista semmoiseksi liisteriksi. No olen vaan mättänyt lusikalla ne naamaan, mutta kyllä se vähän epämiellyttävä kokemus on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kunnon sheikkeri,neste ensin sitten vasta jauhot niin kyllä kunnon kamat pitäisi parilla ravistuksella sekoittua.

täytyypä kokeilla, en meinaa saanut sekoittumaan edes tehosekoittimella...

Itse saan sekoittumaan kaatamalla ensin veden. Sitten samalla kun kaadan jauhoa hissukseen niin teen lusikalla veteen pienen kierteen. Sekottuu huomattavasti paremmin.

Jauhot sheikkerin pohjalle, desin verran vettä, tiukkaa ravistusta, loput vedet sekaan, lisää ravistelua. Näin ovat itsepäisimmätkin jauhot sekoittuneet. Training loaderin sekoittumisen kanssa ei minulla ole ollut kyllä mitään ongelmia :confused:

Ite pistän ensin hiukan lämpöistä vettä ja siihen jauhot ja lopuksi kylmää vettä päälle niin avot!

Originally posted by Körmy
Ite pistän ensin hiukan lämpöistä vettä ja siihen jauhot ja lopuksi kylmää vettä päälle niin avot!

Aamen tuolle. Kovimmat jätkät tosin eivät laita ollenkaan kylmää vettä, vaan lämpimänä koko hoito nassuun. Niinkuin kaikki muutkin hoidot :kippis1:

Kovimmat jätkät tosin eivät laita ollenkaan kylmää vettä, vaan lämpimänä koko hoito nassuun. Niinkuin kaikki muutkin hoidot

Se on niin että dieetillä kylmään ja massakaudella kuumaan sekoitellaan....

Ja alkuperäiseen: lusikalla sekottuu helposti kuumaan veteen

Itse olen käyttänyt kuukauden ja en ole ollut kyllä tyytyväinen tuohon sekoittuvuuteen.
Tuote on sinänsä helvetin hyvä!

Originally posted by MR.D
Itse olen käyttänyt kuukauden ja en ole ollut kyllä tyytyväinen tuohon sekoittuvuuteen.
Tuote on sinänsä helvetin hyvä!

Itse olen törmännyt huonoon sekoittuvuuteen juuri vitargoa sisältävien tuotteiden kanssa. Kuitenkin kuten jo aiemmin mainittu, lämpimällä vedellä ja kunnon ravistelulla ongelman pitäisi tässä tapauksessa korjaantua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom