Tränings activator

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

r0hmu

Banned
Ikä
35
otin 44min ennen reeni tuota kyseista ainetta ja :urjo: lensi hienossa kaaressa...
onko kellään muulla ollut samanlaisia ongelmia??
olen käyttänyt aktivaattoria kymmenia kertoja aikasemmin...
mistä johtuu???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis lentikö :urjo: siellä treenissä vai heti kun otit?
Jos aikaisemmin mennyt alas ihan ok niin arvelisin että huonosta tuurista tai mitä muuta olet syönnyt joka voisi aiheuttaa :urjo:
Muistaakseni on ollut jutta tuotteesta pakkiksellakin mutta positiivista.

heti kun otin suuhun toisen suullisen nii sen jälkee lensi laatta kun oksennus..

No ehkä se ei itse tuotteesta johtunu vaan jostain muusta. Älä stressaa tuollaisesta. Eihän se tuo tuote voi nopeasti mitään oksennustautia voi aiheuttaa.

Toimiiko tuo tuote yleensäkään? Sain sitä pari pussia kokeeksi, enkä huomannut mitään vaikutusta. Ei mitään boostia, ainoastaan oksettava maku jäi mieleen.

Ainakin ite siit aik hyvät kiksit sain. Kaikkia paikkoja raavitti ja kuumotti joka paikkaa... :) Eli just hyvä reeni fiilis.

Kai nautitte sen oikein?

Mä oon laittanu sekaan tilkan mehua niin se helpottaa alas saamista. Ei yrjötä enää. Tuote todellakin toimii!! Ostan kyseisiä pusseja lisää heti kun saan tilini taas plussan puolelle. Ajattelin laittaa sekaan vielä vähän tauriinia, sitä kun on kehuttu myös.

lampunjalka sanoi:
Mikä tossa aineessa aiheuttaa sen kihelmöinnin(mistä johtuu)?

Oisko se tuo järkyttävä b-vitamiinien yliannos..?

1 annos (n.26g) sisältää:
B-Alanin 4000 mg
Ginseng 1000 mg
Magnesium 500 mg
B.6 vitamin 200 mg
C-vitamin 200 mg
Dibencozide 100 mcg
B.5 pantothen 100 mg
Guarana 300 mg

Itelläni on 780g purkki Tränings aktivatoria. noin puol tuntia ennen treeniä 2 x annoslusikka suuhun ja vettä perään. käy kihelmöimään ja piristää. mutta maku on aika kitkerä, ainoa miinus.

Mikä helvetti tossa nyt on niin erikoista??
Dibencozide<->eroaako tämä jotenkin/miten b-12vitamiinista?

..Paitsi yliannostus b-vitamiineja..

HXR sanoi:
Se pitää ottaa tyhjään vatsaan, että toimii... ainakin pari tuntia ruokailusta!!
Juuri näin.
Se maku on muute aivan hirvittävä. Tässä 3 pussia jälellä ja jokaisen alassaanti on samanlaista taistelua ;) mutta hyvin on tuo muute toiminu

Force sanoi:
Oisko se tuo järkyttävä b-vitamiinien yliannos..?

1 annos (n.26g) sisältää:
B-Alanin 4000 mg
Ginseng 1000 mg
Magnesium 500 mg
B.6 vitamin 200 mg
C-vitamin 200 mg
Dibencozide 100 mcg
B.5 pantothen 100 mg
Guarana 300 mg[/QUOTE
Lasket päivät pitkät lääkkeittesi? b-vitaamiinien yliannos? Tuosta en ole kuullutkaan. :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom