Totuus voimannostosta - Voimannoston vaarallisuus!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Tomi sanoi:
Mitä videossa tapahtuu ja mitä on "voimannosto?"

Vinkki: Älä anna alun hämätä vaan katso koko pätkä loppuun asti ;)

Voimannosto on vain typo.

Metroseksuaali sanoi:
Vinkki: Älä anna alun hämätä vaan katso koko pätkä loppuun asti ;)
Vinkki: Postaa ensi kerralla vaikka joku pätkä, joka ei oo niin :wanha:

Edit. tervetuloa forumille! :thumbs: Mutta tiedoksi vaan, että Valentinon kädet ja kyykkääjän persereikä ovat jo räjähtäneet, joten ei :kuvia: ;)

Pecman sanoi:
Vinkki: Postaa ensi kerralla vaikka joku pätkä, joka ei oo niin :wanha:

Mielelläni, mutta on aika vaikea tietää mitä ootte nähneet ja mitä ette.

Metroseksuaali sanoi:
on aika vaikea tietää mitä ootte nähneet ja mitä ette.
Siihen on keksitty oiva apuväline: SÖÖRTSI!!
:hyper:

No oli miten oli... Mulle kuitenkin ihan uus video ja en olis kyllä ihan heti tollasta osannut etsiä. :)

Toi klippi ei kerro mitään totuutta voimanoston vaarallisuudesta. Voimanosto ei oo todellakaan vaarallisimpia lajeja. Itseasiassa mulle ei oo oikeestaan koskaan sen kummempaa sattunu salilla, mutta taas silloin aikoinaan kun pelasin salibandya, loukkaantumisia sattui paljon enemmän, puhumattakaan lumilautailusta, jossa tuli melko useaan otteeseen murtumia, mustelmia, venähdyksiä jne.... Kun siirryin voimanostoon niin ei oo tarvinnu enää kertaakaan olla käsi/jalka paketissa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
twinlab sanoi:
Toi klippi ei kerro mitään totuutta voimanoston vaarallisuudesta. Voimanosto ei oo todellakaan vaarallisimpia lajeja. Itseasiassa mulle ei oo oikeestaan koskaan sen kummempaa sattunu salilla, mutta taas silloin aikoinaan kun pelasin salibandya, loukkaantumisia sattui paljon enemmän, puhumattakaan lumilautailusta, jossa tuli melko useaan otteeseen murtumia, mustelmia, venähdyksiä jne.... Kun siirryin voimanostoon niin ei oo tarvinnu enää kertaakaan olla käsi/jalka paketissa.
Mulla ilmeisesti voiman myötä kasvoi tyhmyyskin. Löin koulun ilmoitustauluun nyrkillä ja kämmenluu murtui. Tämän voisin osin laittaa voimailun syyksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom