Tosiaan, pari kuvaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keijo s sanoi:
Pitää nyt mainostaa kaverini uber lyikkäritöitä tässä threadissa samalla... varmaan bodykuvatkin onnistus tilauksesta koskapa äijä on myös kova nostamaan rautaa.

Graphite Art Matti Kataja

Olen joskus piirrellyt itsekin jotain joutavaa mutta noille täytyy nostaa hattua kilometrin korkeuteen, aivan tajuttoman lahjakas ja taitava pitää olla... tuollaista käsityötä arvostan.

keijo s sanoi:
Pitää nyt mainostaa kaverini uber lyikkäritöitä tässä threadissa samalla... varmaan bodykuvatkin onnistus tilauksesta koskapa äijä on myös kova nostamaan rautaa.

Ensin katoin, että missäs ne piirustukset on, mutta noi olikin tosiaankin piirettyjä. Ei toi sun kaveris viittis piirtää noille julkkisnaisille vartaloitakin ja eikä vaatteitakaan tarvitsis vaivautua piirtämään ;)

suortti sanoi:
Ensin katoin, että missäs ne piirustukset on, mutta noi olikin tosiaankin piirettyjä. Ei toi sun kaveris viittis piirtää noille julkkisnaisille vartaloitakin ja eikä vaatteitakaan tarvitsis vaivautua piirtämään ;)

Joo jos joskus tulee jotain nudepiirroshässäkkää ni varmaa postailee tänne, pakkiksessahan varmaan arvostetaan hikisiä (mies)vartaloita... :jahas:

Narutumppu sanoi:
No nyt tähän ei ainakaan kukaan omia töitään uskalla enää laittaa.. :itku:

Noooo. Laita pois, ei tämä mikään kilpailu ole! Kunhan heitin vaan parit kuvat, en tarkottanu mitään piirustuskilpailua pystyttää. Body Art:ia kehiin vaan jos siltä tuntuu. Noi kuvat tossa toisessa linkissä oli kyllä aika mykistäviä. Tuosta "tekniikasta" tai hyvistä linkeistä en osaa sanoa mitään kun en niistä ikinä ole mitään ymmärtänyt. Kunhan tekee vaan! Sit tossa selasin yhtä sairaan vanhaa pahvilodjua löytääkseni jotain mun juttuja, pelkkiä alkuja löytyi. Tiedä minne menneet iso osa mun duuneista, voipi olla ihan toisessa kaupungissakin. Yritän kehittää näistä valmiita jos vaikka puris kärpänen pitkästä aikaa. Mutta yhtä kaikki; kiitokset Teille ketkä palauttivat positiivisesti. "Maybe this could be a new beginning..." tai sit ei. Haah! Peace out!
:piis:

keijo s sanoi:

Voi juma.... Uskomatonta taidetta.

Minäkin joskus piirtelin paljon ja olin mielestäni ihan suhteellisen lahjakas (koulunumero aina 10 - ok, se nyt ei vielä kerro mitään, mutta silti). Se harrastus on nyt kuitenkin jäänyt vähemmälle, kun tuntuu olevan niin paljon muutakin tekemistä.

keijo s sanoi:

Noi on kyllä ihan :rock:. Meikä ei saa "lyikkärillä" ,kun näpit mustaksi :rolleyes:

keijo s sanoi:

Erinomaista.. jälkentämistä. Olen käynyt aikaisemmin katsomassa noita aukeasta. Mutta on kyllä kyvykäs äijä!

No niinkuin arvata saattaa otin sittenkin kynän kauniiseen käteeni ja duunasin valmiiks muutaman niistä aluista mitä laatikosta löysin. Juuri laskin tossa että noi on aika lailla 8 vuotta vanhoja alkuja. Kuinka aika lentää... Tussasin ja väritin noi just äsken. Yllättäen käsi meinas mennä kramppiin vähän väliä kun huomasin puristavani kynästä niin julmetun kovasti. Siksi viivat ei ihan viimeisteltyjä ole mutta mitä vitun väliä. Vähän kohmeessa siis, mut tosiaan pistin ne tohon samaan linkkiin. Ne on niiden vanhojen kans samassa kun klikkaa previkkaa niin ju nou...

http://www.criticalfx.com/muffy.htm

Peace out.
:piis:

ahh tuli fiilis pirtää, aina oon tykänny, ja maalaamisesta, mut ei vaan oo pitkään aikaa tultu tehtyä mitään :(

Tänään innostuin sitte pitkästä aikaa piirtämään. Aattelin tämän thredin innoittamana kokeilla ekaa kertaa piirtää jotain bodaria/lihaskimppua. Tämmönen siitä sitten tuli: http://img57.exs.cx/img57/7982/Potari.jpg
Ei oikeen jaksanu keskittyy loppuun saakka ni loppu meni vähän hutasten mutta ei sillä niin väliä. Ens kerralla sitte paremmin. Nyt ei pitäs enää olla kovin korkee kynnys kellään pistää omia piirustuksia tulemaan ku ootte nähny tän mun kuvan. :D

Muffy on kyllä synnynnäinen graafikko. Meitsin suosikki oli toinen vasemmalta. Noista lyikkäritöistä, kun klikkasin sen stuidukuvan auki, niin vähän kyllä loksahti suu. Vaikka olisi mikä valokuva mallina, niin kyetä piirtämään tollanen määrä valöörejä on jotenkin täysin käsittämätöntä.

Pitkästä aikaa olen taas alkanut piirrellä jotakin osin myös tämän threadin ansiosta. Tässä nyt olisi tällainen tuotos jonka raapustelin joskus viime viikolla. Tämä nyt ei liity voimailuun millään tavalla, mutta ottakaa silmä käteen ja katsokaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom