Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ultimecia sanoi:
Seuraa tunnustus: Mä oon ihan onneton näiden matsien kanssa. Mulla on maailman paskimmat hermot. Heilutan koko ajan läppärin kanttaa ylös alas ja menen taakse piiloon kun on jännät paikat ja sit kurkin sieltä, kuten muksut kauhuleffassa.

Kohtalotoveri! :lol2: Suomi-USA -pelin viimeisillä minuuteilla allekirjoittanut vuorotellen kurkki nojatuolin takaa ja vuorotellen seilasi edestakaisin olkkari-keittiö-olkkari, ja joskus takavuosina en yksinkertaisesti uskaltanut katsoa Suomi-Ruotsi -puolivälierää (vai mikä se nyt oli... no Suomi sen voitti anyway), vaan lähdin kauppaan. :lol2: :nolo:

Mieletöntä joukkuepeliä Suomelta, en oo ikinä nähny vastaavaa! Suomelle ei löydy pysäyttäjää näissä kisoissa.. Tsekki, Kanada, Usa, Venäjä... Kaikki kukistettu yksi toisensa jälkeen!!! Sunnuntaina kukistuu ruotsi!!:rock:

Uskomatonta leijonat! Mä kusen hunajaa!:hyper:

Ainut mikä jäi vituttamaan oli toi Kasparaitis. Siinä olisi ollut tekemistä "kovien poistojen erikoismiehelle"(TM) Jarkko Ruudulle..

On niin käsittämätöntä et en aio kyllä spekuloida koko peliä mitenkään.

voi ziisus, sunnuntaina on kyllä paskat housussa kertaa 10000000.

amf sanoi:
On niin käsittämätöntä et en aio kyllä spekuloida koko peliä mitenkään.

just näin, turhaa sitä jauhaa etukäteen, ku katto pelin ja lopputuloksen niin sieltä se selviää.

Parasta viihdettä, oli kyllä ruskit kesyjä loppujen lopuksi. Ruotsi tulee vastaan ja unelma on pientä vaille valmis, sunnuntaina tosiaan kaikki irtokama telkun lähettyviltä lukkojen taakse ja sohvat pultattava lattiaan tai kellariin matsin ajaksi. Sen voi sanoa että sunnuntaina on sydänkohtaus lähellä, toivo elää...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
arpa80 sanoi:
Jos Suomi kokee pelissä vääryyttä niin tiedäthän tehtäväsi :kippis1: .
kävi pelissä miten kävi niin tiedän tehtäväni. mission "ihan naamat"

jännä nähä juonko suureen iloon vai suruun

SUOMI!!!!

- Hyvä puolustus.

- Hyvät syötönkatkot.

- Maaleja osataan tehdä nykyään.

- Jäähyjä ei oteta.

- Ei jännitetä.

- Hyvä maalivahti.

- Universumin uskomattomin loppuottelu: olympiafinaali Ruotsia vastaan.

= Aivan uskomaton, infernaalinen, äärimmäinen taistelu ja

=== OLYMPIAKULTA JÄÄKIEKOSSA!!!! :rock: :hyper: :rock: :hyper: ja lopuksi :worship: :worship: :worship: sekä pakollinen :kippis1: :5: :kippis1:

Puolustus on ihan kunkku! Nitty kyllä torjuu, mutta useimmiten eteensä niin että jännitän aina reboundeja, mutta Suomen ihanaiset pakit ovat harvinaisen hyvin tilanteen tasalla :rock: :worship:

ÖÖÖ...hyvä Suomi. Hyvä Tanja, hyvä taistelu Uusis&the boys ja etenkin kiekkoleijonat...KYLLÄ KOVENEE!!! :) :worship:

Kelpaa olla kaikkien lajien penkkiurheiluniilo, vaikka futiksessa menestymistä eniten toivonkin. :rock:

Kasparaitis oli taas vitun pelle,oikein,että sai kiekon naamaansa,olis vaan saanut tulla vaikka lydmanin/bergin lämäristä ilman kimmokkeita keskelle sitä saatanan rumaa konkkanokkaa:curs:

Kyllä tällä pelillä voitto tulee Ruotsista. Hienointa peliä todella todella moniin vuosiin ollaan kyllä nähty näissä kisoissa. Sunnuntaita odotellessa.

Torilla tavataan!!! Voi vittu että tämä on uskomatonta. Naganon välierässä ja -04 World Cupin finaalissa mä luulin, että nyt jännittää. Se fiilis ei ollut jännitystä nähnytkään. Saa nähdä tuleeko uni ennen sunnuntaita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom