Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:rock: :rock: Mahtavaa!!! Sunnuntaina kyllä pohjola repeää...
En ole ääneen koskaan sanonut mutta vedän takaisin kaikki epäilevät ajatukseni Erkka Westerlundin valmentajantaitoja kohtaan.:worship:

Mahtavaa, mahtavaa! :rock:

Nyt käsi ylös jokainen, joka ennen olympiaturnauksen alkua veikkasi finaalipariksi Suomea ja Ruotsia?

On se vaan kova porukka. Etukäteen kun kukaan ei odottanut juuri mitään kaikkien kieltäytymisten jälkeen niin johan alkaa homma toimia :D

Ei jumakauta, olympialainen finaali ja ruottia vastaan, tää on joku päiväuni :lol2:

Seuraa tunnustus: Mä oon ihan onneton näiden matsien kanssa. Mulla on maailman paskimmat hermot. Heilutan koko ajan läppärin kanttaa ylös alas ja menen taakse piiloon kun on jännät paikat ja sit kurkin sieltä, kuten muksut kauhuleffassa.

Pitää varmaan vetää kännit kultamatsiin, mä oon niin hiton hermoheikko! Tulisilla hiilillä, ja toi yks vielä hyppii tossa. Sama on kaikissa tiukoissa paikoissa. Varmaan pääsen hengestäni viimeistään kesäkuun 10. päivä.

Mahtavaa Leijonat, tätä toivoin ja uskalsin jopa loistavan alkusarjan jälkeen vähän odottaa. Sunnuntaina kaadetaan Ruotsi!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuvitelkaa...

Suomi Olympia kultaa Ruotsia vastaan, ensimmäisenä maana historiassa, joka voittaa kaikki 8 peliä Olympialaisissa.

Olis se niin hienoa...

Suuoomiiii!!!! Sunnuntaina maksellaan kalavelat; hurrit ottavat turpaan niin, että letti heiluu.

Himpun verran vaatimaton jätkä tuo Niittymäki, äijä pelaa nollapelin Venäjää vastaan ja sanoo ujolla äänellä "vois se itseluottamus olla kovempikin" :hyper:
"Ihan puhtaalta pöydältä lähdin Olympialaisiin.."
Hyvä vaan jos pystyvät pitämään jalat maassa mutta silti itseluottamuksen korkeella, pystyisivät vaan muutkin pelaajat niin kultaa tulee.:rock:

Gillyanne sanoi:
Nyt käsi ylös jokainen, joka ennen olympiaturnauksen alkua veikkasi finaalipariksi Suomea ja Ruotsia?

_o/

Oon tuota toitottanut työkavereille alusta alkaen ja tehny 40€ voittoa lyömällä aina vetoa Suomen puolesta milloin ketäkin vastaan. Aina ne "tietää" että Tsekki, Kanada, USA ja Venäjä vievät Suomea kuin litran mittaa, tässä se taas nähtiin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom