Torinon lätkäryhmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aika kovalta jengi näyttää ensimulgaisulta.
Niemisen Villeä olisin henk.koht. kaivannut mukaan.

Maalivahdit:

Miikka Kiprusoff Calgary
Kari Lehtonen Atlanta
Fredrik Norrena Linköpings HC

Puolustajat:

Teppo Numminen Buffalo
Sami Salo Vancouver
Kimmo Timonen Nashville
Joni Pitkänen Philadelphia
Toni Lydman Buffalo
Aki-Petteri Berg Toronto
Ossi Väänänen Colorado

Hyökkääjät:

Saku Koivu Montreal
Olli Jokinen Florida
Niko Kapanen Dallas
Mikko Koivu Minnesota
Jere Lehtinen Dallas
Teemu Selänne Anaheim
Tuomo Ruutu Chicago
Ville Peltonen HC Lugano
Sami Kapanen Philadelphia
Antti Laaksonen Colorado
Antti Miettinen Dallas
Jarkko Ruutu Vancouver
Jukka Hentunen HC Lugano

Joo, Nieminen Ruudun tilalle ja Jokinen Miettisen. Lisäksi oisin mielelläni ottanu Niittymäen Norrenan tilalle, vaikka Norrena ihan NHL-tasonen veskari onkin. Jos Kipperillä alkaakin kusemaan, ja Lehtonen on vielä paskassa kunnossa niin vastuu menee ainoastaan muutaman pelin MM-kisoissa pelanneelle Norrenalle.

sääli että suomesta ei löydy kunnollista maalintekijää,kun vertaa muihin huippumaihin.hyvä että on berg ja väänänen porukassa,jonkunhan se pitää ne turhat jäähytkin ottaa...pitkäseltä ja ruudulta odotan paljon,ite oisin skipannu hentusen ja ottanu jussi jokisen tilalle,mitään ville niemistä ei todellakaan tarvita

mä en tajua tota miettisen valintaa,sen tilal ois voinut ottaa vaikka sit samast jengistä j.jokisen.tosiaan myös ton norrenan tilalle joko niittymäki tai markkanen tai jopa testata toivosta..pitäis testailla vähän rohkeemmin eikä aina päätyä samoihin kavereihin..selänteen valinnasta ilonen,se nyt oli odotettua mut kiva nähdä teukka taas kunnossa ja et on pystynyt jeesaan anaheimiakin kauden aikana eikä vaan viilettänyt pää pumpulissa.sit myös salolle sit niitä hyvin rakennettuja laukomis paikkoja et pääsee tosissaan käyttämään sitä laukaustaan yv:llä.

Vahvasti roolitetulta joukkueeltahan tuo näyttää. Eka ketju hyökkää ja loput puolustaa. Paljon puolustuskykyisiä hyökkääjiä niinkuin suurin osa Suomen änäriukoista onkin. Turha Suomen on lähteä kilpailemaan muiden huippumaiden kanssa hyökkäystehoissa vaan rakentaa joukkue juuri puolustusvoittoiseksi. Ketjut tulee olemaan nämä:

Kiprusoff

Lehtinen-Koivu-Selänne
Timonen-Salo

Peltonen-Jokinen-T.Ruutu
Pitkänen-Numminen

Hentunen-N.Kapanen-S.Kapanen
Lydman-Väänänen

Laaksonen-M.Koivu-J.Ruutu

Berg 7. pakki
Miettinen 13. hyökkääjä

Aikamoisia mikkihiiriä nuo Suomen hyökkääjät kyllä on verrattuna vaikka Kanadan vastaaviin. Veikkaan että joukkueeseen tulee vielä muutoksia loukkaantumisien takia..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
MJ45 sanoi:
Huh... Onneks ei itkupilli Niinimaa päässy Torinoon!:rock:

Paskastihan sen tää kausi on menny. Kai siinä välikohtauksessa kuitenkin oli molemmilla egoilla osansa. IMHO naurettavaa pelleilyä kuitenkin isoilta miehiltä molemmin puolin.

edit: miks muuten nummelin ei päässy joukkueeseen?

Luni sanoi:
mä en tajua tota miettisen valintaa,sen tilal ois voinut ottaa vaikka sit samast jengistä j.jokisen.tosiaan myös ton norrenan tilalle joko niittymäki tai markkanen tai jopa testata toivosta..pitäis testailla vähän rohkeemmin eikä aina päätyä samoihin kavereihin..selänteen valinnasta ilonen,se nyt oli odotettua mut kiva nähdä teukka taas kunnossa ja et on pystynyt jeesaan anaheimiakin kauden aikana eikä vaan viilettänyt pää pumpulissa.sit myös salolle sit niitä hyvin rakennettuja laukomis paikkoja et pääsee tosissaan käyttämään sitä laukaustaan yv:llä.

miettisen etu taitaa olla siinä että pystyy pelaamaan sekä laidassa että keskellä...tosin mun mielestä j.jokinen pelas kärpissä myös laidalla sekä keskellä,muistaakseni...makuasioita sano koira kun jne.
tosin onhan miettinen varmaan kokeneempi näissä ympyröissä,ehkä se on yks syy

J. Jokinen olis mahtunut kyllä mun porukkaan.

training_addict sanoi:
edit: miks muuten nummelin ei päässy joukkueeseen?

Nummelin on yleensä vähän hukassa, kun pitäisi vääntää omassa kenttäpäädyssä. Kuitenkin joukkueesta löytyy Salo, Timonen ja Pitkänen jotka ovat hyökkääviä puolustajia. Timosta lukuunottamatta he ovat selvästi kookkaampia kuin Nummelin.

Mä en noita harjotuspelejä tältä syksyltä ole nähny, mutta onhan se maajoukkuepeleissä ollu ehdottomasti yks Suomen parhaista puolustajista jo pitkään(hyökkäävänä, mutta kuitenkin). Joo on tietysti hyvä olla kokoa, mutta esim. Berg on ollu semmonen kisaturisti monessa turnauksessa että huh huh. Numminenkin on jo varmaan satavuotias. En oo tällä kaudella kovin ahkerasti pelejä seurannu, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää ainakin kyseiset herrat olis mun mielestä voinu vaihtaa kevyesti Nummeliiniin.

J Jokista kaipaisin minäkin vaikka sitten Miettisen tilalle. Jokinen pelasi kärpissä yleensä laidassa, maajoukkueessa nakattiin sentteriksi ja johan alkoi tapahtumaan.

Numminen on ollut tällä kaudella parhaimpia puolustajia Buffalon takalinjoilla. Perusvarmaa peliä. rauhoittaa kokemuksella peräpäätä. Jos karalahti olisi ollut kunnossa, niin olisin mielellään nähnyt sen Bergin paikalla

training_addict sanoi:
.. Numminenkin on jo varmaan satavuotias...

Numminen oli WC:ssä Suomen paras pakki..

training_addict sanoi:
Mä en noita harjotuspelejä tältä syksyltä ole nähny, mutta onhan se maajoukkuepeleissä ollu ehdottomasti yks Suomen parhaista puolustajista jo pitkään(hyökkäävänä, mutta kuitenkin). Joo on tietysti hyvä olla kokoa, mutta esim. Berg on ollu semmonen kisaturisti monessa turnauksessa että huh huh. Numminenkin on jo varmaan satavuotias. En oo tällä kaudella kovin ahkerasti pelejä seurannu, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää ainakin kyseiset herrat olis mun mielestä voinu vaihtaa kevyesti Nummeliiniin.

Sepä se, että se on ollut hyökkäävänä hyvä. Siihen rooliin ja ylivoimalle on jo tarpeeksi miehiä kokoonpanossa. Pitkänen, Timonen ja Salo esimerkiksi pelaavat suuria minuutteja ylivoimaa NHL:ssä. Silti myös puolustus sujuu kaikilta herroilta ihan eri malliin. Yksinkertaisesti Nummelinilla ei riitä voimat omassa päässä isoja äijiä vastaan ja hyökkäävämpään rooliin ei mahdu.

Eniten minua ihmetyttää, että mitä tekee Jukka Hentunen kokoonpanossa, aivan käsittämätön valinta siihen nähden ketä olisi voinut ottaa tilalle (J.Jokinen, V. Nieminen).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom