hafanafa sanoi:
NHL:ssä joo mutta mistä vetoa että Jokinen ei saa mitää aikaseks Torinossa. No toivotaa että olen väärässä
HAH, no mä vähän luulen että tuolla pelataan lähes identtistä peliä NHL:n kanssa, koska siellähän on vaan NHL pelaajia pelaamassakin.
Ihmetyttää esim Lehtosenkin valinta veskaksi vaikka ei ole pelannut tällä kaudella kuin yhden pelin. Norrena tosin on varmaan vain 3maalivahti joten ei edes jäälle tule pääsemään.
Mutta mitä siellä joku Hentunen tekee?
Vaikka ois kuinka kova kulmavääntäjä jossain Euro hockey-matseis tai Euroopan liigoissa niin se on vähän eri asia, jos joutuu vääntämään esim. Prongerin kaltaisten jykevien NHL puolustajien kanssa, jotka jakelee tappouhkauksia jäällä :D
Sitte joku mainitsi Pitkäsen, joka tosin on tällä hetkellä loukkaantunut. Miksei sitä muka oltas valittu sinne ku kuitenki NHL:s parhaimpii suomalaispakkei ja Philadephian tukipilari, joka mättää melkein pinna per peli tahdilla pisteitä.
Itse olisin Nummelinin ottanut mukaan joukkueeseen, myös Jokisen olisin kelpuuttanut. Joku ihmetteli mitä Peltonen tekee joukkueessa, mielestäni se pelas erinomasesti WC:ssäkin.
Kattokaas vaan kanukkien joukkuetta, missä on crosby, spezza jne kovat pistepörssimiehet.