Top5 huonoimmat vatsaliikkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapio
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Ripe
Toki tuota olisin valmis kokeilemaan mikäli vuodepotilaana joutuu pitkän ajan olemaan, tosin käsittääkseni ne fysioteripiaan käytety sähkölaitteet taitavat viedä hiukan enemmäön virtaa kun pari nappiparistoa. Joskus juniorina tuli maattua 3 viikkoa sairaalassa kertaakaan sängystä nousematta :mad: Fysioterapia oli pääosin sinä aikana sellaista että 1-2 kg nilkkapainot jalassa jalkojen nostelua (ylökroppaa ei voinut liikuttaa). Tuskin tuollaisesta ainakaan haittaa olisi ollut.

Joo, ne fysioterapiassa käytetyt laitteet on HIUKAN toista luokkaa kuin ab-pelleily-tronicit.

Originally posted by JohnnyB
Joo, ne fysioterapiassa käytetyt laitteet on HIUKAN toista luokkaa kuin ab-pelleily-tronicit.

Kaverin täti oli moisen värkin hommannut ja tottakai sitä piti huvin vuoksi testata. Ei muuta kuin geelit mahaan ja tronicci jytkyttämään. Aluksi ei tuntunut kovin kummoiselta, mutta kun naputti tehot täysille niin jopa alkoi vallaton kouristelu. Oikeastaan se oli aika huvittavaa kun ei henki kunnolla kulkenut ja puhuminen oli melkoista änkytystä. Pitemmän päälle kohtuu ikävän tuntuista, eikä todellakaan mitään "rentoudunpas tässä sohvalla lueskelemalla hieman lehteä kun abtronic hoitaa vatsalihakset kuntoon". Tuskin sillä mitään oikeasti tekee, vaikka epämiellyttävää olikin :p

Ongelmana vaan on että noi paremmat mallit maksaa n. 800-1000 euroa. Harkitsen juuri myo 4 pro nimisen vehkeen hankkimista, lähinnä hieronnan korvikkeeksi ,aktiiviseen palautumiseen ja harjoitusmäärän lisäämiseen silloin kun sitä on joltain lihasryhmältä vähennetty normaali treenissä.

Supertrainingissä oli aika kattavasti aiheesta ja science and practice of strength training:issä sivu. Johtopäätöksenä oli että voiman hankinnassa on theosta vielä epäselvyyttä tehokkuudessa, mutta palautumisen nopeuttamisessa todettu hyväksi. Charlie Francisin ja supertrainingin palstalla ollut kanssa aika kattavasti keskustelua.

Originally posted by gmarx
Kaverin täti oli moisen värkin hommannut ja tottakai sitä piti huvin vuoksi testata. Ei muuta kuin geelit mahaan ja tronicci jytkyttämään. Aluksi ei tuntunut kovin kummoiselta, mutta kun naputti tehot täysille niin jopa alkoi vallaton kouristelu. Oikeastaan se oli aika huvittavaa kun ei henki kunnolla kulkenut ja puhuminen oli melkoista änkytystä. Pitemmän päälle kohtuu ikävän tuntuista, eikä todellakaan mitään "rentoudunpas tässä sohvalla lueskelemalla hieman lehteä kun abtronic hoitaa vatsalihakset kuntoon". Tuskin sillä mitään oikeasti tekee, vaikka epämiellyttävää olikin :p

Näinpä.. saatika pitää sitä mahassa tai kädessä ja tehdä töitä. ei onnistu sitten ei millään! Kieltämättä saatiin broidin kanssa hyvät naurut kun testailtiin laitetta. Mahassa tuo kouristelu tuntuu vielä suht. hyvältä mutta kun sen laittaa vaikka kylkiin ja suht. lujalle niin sitten se tuntuu ihan pelkältä sähköiskulta.. tosi ikävän tuntuista!

Originally posted by Maza
Ronnien olisi ehkä syytä vahvistaa syviä vatsalihaksia :D

Ronnie on tainnut vahvistaa itseään jollakin pöhötystä aiheuttavalla salaisella ainesosalla.

Mun käsiin on ajautunut semmonen vehve kun CEFAR DUMO 2.4K . Onks kukaan koskaan törmänny tähän? Itse oon sitä joskus testaillu kyllä se ihan kivasti hieroo.

voimapyörä

Offtopickkina ajattelin vaan kysyä et tietääkö kukaan et saako näitä voimapyöriä oulusta jostain liikkeestä ja paljonko mahtavat maksaa ?

Paras ja tehokkain vatsaliike on ylätaljassa vatsarutistukset köyden avulla ja vielä, kun laittaa semmoisen ison pallon alaselän tueksi, ni kyllä tehoaa perkeleesti ainakin minulla! :david:

aijai!
Mun mielestä taas mikään ei voita komeita vatsalihaksia:D
Mä treenaan ne kerran viikos niin kipeiks ettei tartte seuraavana päivänä hengittää:evil: No ei,vatsat vaatii aikapaljon vaivaa,mut mikäs siinä jos tykkää tuskasta

Paras vatsaliike on voimapyörä. Oikeasti mikään muu liike ei oo edes hehtaarilleen sinne päin tehokkuudessa. Piti lopettaa toistaiseksi tuo seisten voimapyöräily kun sen kolmen toiston maksimisarjan jälkeen oli vatsat viikon ihan tohjona. Joo ja tiedän ettei DOMS välttämättä korreloi kasvun kanssa... Nyt oon tehnyt tuota nöyrästi polvillani, ehkä syssyllä sitten taas koivet suoriksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Höpönlöpö. Kyllä pari kunnon humautusta pesäpallomailalla saa vatsan kuin vatsan kipeäksi. :rolleyes:

Tosi masokistihardcoretreenariboudarit ottaa pari kunnon hauliparvea pumppuhaulikosta...

Olen kokeillut kaverilla jotain "halpaa kopiota" abtronicista tai vastaavasta oli kyllä suhteellisen tuskallinen kokemus vatsaa kouristeli ja nipisteli, mutta ei ollut mitään verrattuna hauikseen laitettuna. Käsi meni koukkuun ja kyllä tuntui pahalta. Ei ollut seuraavana päivänä tietoakaan maitohapoista. Eikä kaverikaan ole siitä sen koommin puhunut, nurkkaan on jäännyt luultavasti, kaverilla tuli luomesta verta kun laittoi sen vatsaan.

Re: voimapyörä

Originally posted by Sale
Offtopickkina ajattelin vaan kysyä et tietääkö kukaan et saako näitä voimapyöriä oulusta jostain liikkeestä ja paljonko mahtavat maksaa ?

nyt paljastan taas tyhmyyteni mutta mitä voimapyörä edes oo??? :rolleyes: voisko joku selittää tarkemmin? joku laite vissiin... onko sit semmosta 'tavallisessa' salilla?? :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom