Top Gear, Englannin lahja autoilulle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oli kyllä hieno dvd. Aino asia mistä olen pettynyt on miksi ne ei pysty kokeilemaan kuinka paljon eroa bugatilla ja vaikka lambolla on kierrosajoissa(raha tietenkin yksi, mutta...). Eli mikä on todellinen ero.

Oli kyllä hieno dvd. Aino asia mistä olen pettynyt on miksi ne ei pysty kokeilemaan kuinka paljon eroa bugatilla ja vaikka lambolla on kierrosajoissa(raha tietenkin yksi, mutta...). Eli mikä on todellinen ero.

bugatti ei anna veyronia testattavaksi ihan helpolla radalle. jos vaikka kävisikin niin ettei suoriudu mutkista yhtä hyvin kuin F430 tai Murciélago niin imago kärsii.

fifth gearissa ovat muistaakseni ajaneet tuota veyronia muullakin tavalla kuin suoraan eteenpäin tosin ei sekään tarjonnut mitään tyhjentävää vastausta.

bugatti ei anna veyronia testattavaksi ihan helpolla radalle. jos vaikka kävisikin niin ettei suoriudu mutkista yhtä hyvin kuin F430 tai Murciélago niin imago kärsii.

Juuh, totta. imagohan siitä vähän kärsisi mutta ehkä ne pyytäis yksityisomistajalt/ostais auton jolla koittaa sitten(tiedän, tiedän...maksaa PALJON) mutta se on nyt vain jääny kaivelemaan.

Juuh, totta. imagohan siitä vähän kärsisi mutta ehkä ne pyytäis yksityisomistajalt/ostais auton jolla koittaa sitten(tiedän, tiedän...maksaa PALJON) mutta se on nyt vain jääny kaivelemaan.

veyroneille on varmasti mieletön jonotuslista ja kaikki mitä tullaan tekemään on todennäköisesti myyty. muutenkin täysin järjetöntä ostaa auto ihan vain testitarkoitukseen ja sitten yrittää myydä pois.

muistaakseni jonkun topgear jakson lopussa clarkson totesi että jos joku yksityishenkilö haluaa tarjota veyroniansa topgearin radalle niin ovat enemmän kuin mielissään.

antaisitko sinä 800 000 punnan autosi jonkun revittäväksi radalle? minä en.

Mutta miksi Caparon etusiipi oli yksiprofiilinen. Mainostivat aikanaan, että tulee säädettävät aerodynamiikat. Sen kuvittelis tarkoittavan kahta siipi profiilia, joista jälkimmäisen hyökkäyskulmaa voi säätää. Tuskin tota yhtä siipeä voi säätä, eiköhän se ole kiinteä.

Eli tällaiselta sen pitäs näyttää (tossa 2 eri kehitysversiota).

800px-Caparo_T1_at_British_Motor_Show.jpg

Caparo-T1-b.jpg

PS: ei ihme, jos aliohjasi

PS2: no ei tuo iso ongelma ole, ainakaan mulle, kun tuskin tulen tota ajamaan :D

Kyllä antaisin!!!

No jos olisin sikarikas ja top gear-fani ni miksi en antaisi. Onhan siellä jotkut lainaillu enzoja ja muita myös joskus silloin. En nyt tullut tänne kinaamaan mutta harmittaa vain kun sitä mahdollisuutta ei ole ollu.

Zone-sarja -42%
Oli muuten hauska toi uusimman Top Gearin loppu. Se kisa oli hauska ja samoin se sen jälkeen esitelty ajoneuvo.

havaittavissa tämän viikon jaksosta: topgear on nostanut riman niin korkealle ultraerikoisten superjakosen kanssa ettei tämänkertainen tavallinen jakso enään tunnu niin hienolta. hyvää peruskauraa.

jeremyn bassot typerässä oli koomista.

tulis jo se jakso missä tykittävät F1:stä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusin jakso taas loistavaa kamaa jotenkin pliisun viimejakson jälkeen. Tajutonta miten noille jaksaa käkättää :D

Uusin oli vähän välimallin jakso. Hyvää settiä silti!

Tarkentaakseni, puhun siis 10. tuotantokauden 7. jaksosta. Suomessa tulee vissiin 9. kautta, mitä nyt on sattunut silmiin osumaan.

Traktorijakso oli kyllä jees! Saiskohan ne kymppikaudella jo sitä satoa korjattua :)

Sille matkailuvaunu jaksolle kyllä nauro niin kippurassa kun olla ja voi :D Toi viime jakso oli kans hyvä missä ne teki limusiineja ;D Todella hyvä sarja kyllä :)

Kuivankelin aikaa jäämme siis vielä odottamaan, kun rata oli sateen jäljiltä märkä.

tunti sitten tuli tuo pätkä bbc:ltä ulos.
Ei ollut sieltä parhaimmasta päästä.
Hammond kävi ajamassa Renaultin F1:stä, mutta eihän siitä oikein mitään tullut.
Lewis tosiaan ei peitonnut Stigin aikaa, mutta rata oli tosiaan märkä.
Aika silti yllätti, varsinkin kun kierros näytti jotenkin niin hitaalta kun muistelee muiden starojen kierroksia.
James Blunt oli vieraana, heitti tosi hyvää läppää ja osaa näköjään ajaa autoakin!

Suositut

Back
Ylös Bottom