TOP 5 suomen body vaikuttajat

1. Propsit menee ehdottomasti omalle faijalle! Kun pelasin fudista jannuna, faija treenas mua meidän omalla kellaripunttiksella, kun muut janarit pelas himas pleikkaa. :)

2. Faijan punttikaveri. Kaveri näytti ihan Stallonelta, mut tuplasti isompi.

3. Hulkki. Kun lopetin jallipallin aloin punttaamaan enemmän. Tämän kaverin juttuja löysin netistä ja niistä ahmin tietoa.

4. Pakkotoisto.com & team M&M. Molemmista olen saanut hirmuisesti lisää tietoa ja intoa omaan kehoiluuni!

1. Peili, halu muiden eteenkin isoveljen ja isän voitto :D
2. Team MnM
3. Kaikki oman salin neuvojat, eteenkin Pekka Kotipohja

1. Marko Savolainen
2. Isoveljeni
3. Nyyssölä (kun oli ensimmäistä kertaa loimaalla käymässä joskus -07)
4. Arto Savonen (vaikka onkin painonnostaja/valmentaja, mut opetti mulle paljon treeni asenteesta)
5. Normaali suomalainen mies (ylipainoinen, kaljamahan omistava, kovaääninen mölyapina <-päätin etten koskaan halua olla samanlainen, joten aloitin bodauksen :D )

Jos omaan voima/kehoilu ispiratioon vaikuttajat.

1.Pakkis ja sitä kautta Mike
2.Marko Savolainen, supermass return ja muut jutut oli vaan niin kovia silloin kun tuli :)
3.Ourama
4.Oman kylän voimailijat esim.Ronkainen ja Muhonen
5.Muut suomen voimailijat ketä ihannoi.

SUomen bodyscenen vaikuttajat

1.One and only KP Ourama
2.Pakkis/Mike
3.Ehkä nykypäivänä FAST, ennen vanhaan Wrange
4.Eniten esillä olevat fitness ja kehoilijat. Mentula,Savolainen, Gustafberi
5.Pakkiksen treenipäivyrin sankarit ;)

Ennen punttiksen aloittamista kiinnostusta lajiin nostatti Tony "Viikinki" Halme. Myöhemmin eniten elämääni on vaikuttaneet Pakkotoisto.com forum kokonaisuudessaan ja Mike yksilötasolla. Vahvoja vaikuttajia ovat myös nimimerkit Megamass ja Mad Mike, parisuhteilla on siis ollut huomattavan iso osuus. Uusille urille ajatusmaailmaani on myös potkinut joskus valmentajanani toiminut Samuli Koutajoki.

Siinä varmaan tärkeimmät ja tähän asti isoimmat roolit elämässäni ottaneet henkilöt/asiat.

Back
Ylös Bottom