Tony Halme

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sham69
  • Aloitettu Aloitettu
rövare sanoi:
En minäkään Halmeesta välitä, mutta eivät nuo sinunkaan juttusi kovin fiksuilta vaikuta...

Usko pois, mina olen kaukana fiksusta. Mutta kiitos jumalalle siita, etten ole Tony Halme.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reino sanoi:
Onko Huhtamo reissun päällä ulkomailla vai mistä tämmöinen klo 14:n iltapäiväuho johtuu? :lol2:

Mua vaan ottaa daijuun se ukko. Kuka paastaa tommosen jalkeenjaaneen elukan kansanedustajaksi?? :eivaantajuahymio:
Ja viela kun satun kyseista herraa nakemaan vahan liiankin usein (taalla mainitsemattomista syista). Niinku voi peura sita egoilua ja leijumista tyypilta, jolle nauraa aina, aina kun nakee.
Ja kuka uuno sano etta Suomesta ei loydy miesta joka uskaltaisi nakkijonossa ottaa ton keilapallon kanssa eraa??
Kuka katsoi sen haastattelun, oiskohan ollut kakkosella joskus alkuvuodesta, jossa Paleface pani Halmeen niin maihin, ja teki siita niin urpon olosen, ettei mitaan rajaa? Siina nahtiin kuinka sopimaton herra tama mr.Halme on politiikkaan, telkkariin, julkisuuteen tai vittu igluun pohjoisnavalla...
Kuka vaan voi suuttua niin paljon kuin tahtoo, mutta kaikilla meilla on joku ihminen, jota inhoaa enemman tai vahemman. Ja minulla se on Tony Halme. Peace and out.
 
Huhtamo sanoi:
Ja kuka uuno sano etta Suomesta ei loydy miesta joka uskaltaisi nakkijonossa ottaa ton keilapallon kanssa eraa??
.
onkai niitä muutamia onnekkaita ollut jotka ovat ottaneet. sitten joko lanssilla sairaalaan tai 4veto päällä kotiin ja seuraavana aamuna ilmoitusta tekemään.
 
neutraali sanoi:
onkai niitä muutamia onnekkaita ollut jotka ovat ottaneet. sitten joko lanssilla sairaalaan tai 4veto päällä kotiin ja seuraavana aamuna ilmoitusta tekemään.

Sanoo kuka? Sulleko Tony aina soittelee ku jotain tapahtuu? Vai oletko Seiskan uskollinen tilaaja?

Ja mita sanot siihen, jos sanon, etta olen omilla silmillani nahnyt, kun nuori arabipoika latasi Citykaytavalla aivan mielettoman pommin suoraan korvaan, eika Halme kerinnyt tekemaan mitaan. Taa jannu hyppas siin pari kertaa edestakas ja T.Halme yritti lyoda muttei millaan osunut ja lopuksi poika lahti karkuun kun vartijat tulivat paikalle. Tama ei voi olla totta eihan? Ei missaan nimessa??:david:
 
Huhtamo sanoi:
Ja viela kun satun kyseista herraa nakemaan vahan liiankin usein (taalla mainitsemattomista syista). Niinku voi peura sita egoilua ja leijumista tyypilta, jolle nauraa aina, aina kun nakee.

Asiahan ei minulle kuulu mutta mikset haasta sitä sitten livenä matsia ottamaan kanssasi. Paremmat mahdollisuudethan sillä lailla saada matsi sovittua sen kanssa suoraan kuin kirjoittelemalla nettisivulle haasteita, joita Halme ei välttämättä koskaan edes lue? Tämä siis jos oikeasti halusit kohdata sen, etkä vaan brassailla ja jauhaa paskaa.
 
L&N sanoi:
Asiahan ei minulle kuulu mutta mikset haasta sitä sitten livenä matsia ottamaan kanssasi. Paremmat mahdollisuudethan sillä lailla saada matsi sovittua sen kanssa suoraan kuin kirjoittelemalla nettisivulle haasteita, joita Halme ei välttämättä koskaan edes lue? Tämä siis jos oikeasti halusit kohdata sen, etkä vaan brassailla ja jauhaa paskaa.

Etpa tieda kuinka monta kertaa on mielessa kaynyt... iso hidas sellukasa, joka kutsuu itseaan nyrkkeiliaksi. Mika siina nyt on ettei tolle loydy joku 1000 haastajaa paakaupunkiseudulla? Noh mutta aivan sama. Ei mun ollut tarkoitus provosoida taalla vaan yksinkertaisesti kertoa mielipiteeni siita juntista.
 
Huhtamo sanoi:
Sanoo kuka? Sulleko Tony aina soittelee ku jotain tapahtuu? Vai oletko Seiskan uskollinen tilaaja?

Ja mita sanot siihen, jos sanon, etta olen omilla silmillani nahnyt, kun nuori arabipoika latasi Citykaytavalla aivan mielettoman pommin suoraan korvaan, eika Halme kerinnyt tekemaan mitaan. Taa jannu hyppas siin pari kertaa edestakas ja T.Halme yritti lyoda muttei millaan osunut ja lopuksi poika lahti karkuun kun vartijat tulivat paikalle. Tama ei voi olla totta eihan? Ei missaan nimessa??:david:
tottakai tuo on totta, on muaki baarissa lyöty ja samantien se poika juoksi karkuun ihmisvilinään, mitäs siinä teet kun ei tyyppiä näy missään. kovat jätkät aina ottaa irtopisteitä että voivat kehuskella niillä kavereilleen:)
Huhtamo sanoi:
Etpa tieda kuinka monta kertaa on mielessa kaynyt... iso hidas sellukasa, joka kutsuu itseaan nyrkkeiliaksi. Mika siina nyt on ettei tolle loydy joku 1000 haastajaa paakaupunkiseudulla? Noh mutta aivan sama. Ei mun ollut tarkoitus provosoida taalla vaan yksinkertaisesti kertoa mielipiteeni siita juntista.
"sellukasa" on raskaansarjan suomen mestari ja siinä on turha kenenkään apinan huudella yhtään mitään. siis suomen paras kunnes toisin todistetaan.


mää en jaksa puolustella tonya tässä, hyvä ukko mun mielestä. kaikki sitä on aina vetämässä turpaan ym paskaa, muttei sillä ikinä lärvi oo rullalla ellei se sitten ole jurrissa kaatunut tai aikoinaan kun nyrkkeili niin niistä osumista saaneita tummentumia.
 

AndyS

Mode
Liittynyt
3.3.2004
Viestejä
13 356
Halmeen dokumentti on kanssa tulossa perjantaina ykköseltä klo 21:00, voisi myös kuvitella näin herran vuonna 2023 että dokkari löytyisi areenastakin ensi viikolla.
 
Halmeen dokumentti on kanssa tulossa perjantaina ykköseltä klo 21:00, voisi myös kuvitella näin herran vuonna 2023 että dokkari löytyisi areenastakin ensi viikolla.

Ensi viikon perjantaina eli 13. päivä Docventures studiossa Ylellä tsiigataan dokkari ja jutellaan Tonysta. Olen itsekin kutsuttu mukaan paneeliin.
 
sellukasa" on raskaansarjan suomen mestari ja siinä on turha kenenkään apinan huudella yhtään mitään. siis suomen paras kunnes toisin todistetaan.
Tästä olin samaa mieltä, vaikka vanhaa viestiä lainasinkin.
Varmasti lajiniilot sun muut ymmärtää mitä tämä kertoo, kertoi, suominyrkkeilyn tilasta
mutta sen hetkinen mestari on mestari jokatapauksessa.
 
Halme oli selvästi mainettaan parempi nyrkkelijä. Ei toki mikään huippu, eikä lähelläkään vaikka Robben tasoa, mutta asiallinen raskaan sarjan ottelija. Halmeella oli kova kisapää ja hän osasi otella vahvuuksillaan.

Klassisesta Murikka-ottelusta näkee hyvin, kuinka toinen on oikea kamppailu-urheilija ja toinen joku kapakan kovin sälli, joka on raahattu kehään.
 
Halme oli selvästi mainettaan parempi nyrkkelijä. Ei toki mikään huippu, eikä lähelläkään vaikka Robben tasoa, mutta asiallinen raskaan sarjan ottelija. Halmeella oli kova kisapää ja hän osasi otella vahvuuksillaan.

Klassisesta Murikka-ottelusta näkee hyvin, kuinka toinen on oikea kamppailu-urheilija ja toinen joku kapakan kovin sälli, joka on raahattu kehään.
Juurikin näin. Nyrkkeilypiireissä tuntuu joillakin edelleen olevan vaikea antaa Halmeelle nyrkkeilijänä sitä tunnustusta, joka hänelle kuuluu. Kyllä sinne nuorattuun neliöön saa kuka tahansa 200kg penkistä nostava lihapää mennä kokeilemaan, mutta tekeminen on silloin luultavimmin saman näköistä kuin Boogie Mustosella tai Murikalla, ja siitä on valovuosi Halmeen tasoon. Ottaen vielä huomioon kuinka myöhäisellä iällä Halme aloitti nyrkkeiluharjoittelun, oli jälki kovaa luokkaa, vaikka taidot toki rajalliset olivatkin.

Joitakin vuosia sitten boxing.fi sivustolla Tuukka Koistinen ilmoitti latailevansa tubeen arkistojen kätköistä vanhoja suomalaisten nyrkkeilyotteluita. Kyselin sitten Halme-Järvinen 2 ottelun perään, johon muistaakseni Ville Niemonen varsin kitkerästi vastasi, että sitä ottelua ei todellakaan ladata minnekään, kuitaten ottelun tuloksen Järvisen paskalla kondiksella. Koistinen taisi sanoa että kyllä sekin upataan, mutta ei ole näkynyt. Ihmettelen, eikö kenellekään oikeasti ole tuon ottelun taltiointia? Oli kuitenkin aikanaan merkittävä tapahtuma, johon oli valtavat jonot.

Ylipäätään Halmeen voitot Pyövelistä ja Killestä moni ”nyrkkeiluäyasiantuntija” usein kuittaa peläkästää vastustajien paskuudella. Tuo on mustavalkoinen ja puolueellinen näkökulma, vaikka etenkin Killellä ennen uusintamatsia ongelmansa olikin. Lopputulema kuitenkin on se, että Halme uhosi, ja lunasti uhoamisensa tyrmäämällä sen ajan kaksi kotimaan kovinta raskassarjalaista. Ei ole Halmeen vika, jos ei vastustajilla ollut paras kondis silloin. Jotkin nyrkkeilynöritit selvästi kokevat Viikingin jollain tavalla häpäisseen nyrkkeilyn, osoittaen että ikään kuin kuka tahansa karpaasi voisi pari horkkakuuria vetämällä mennä sinne hakkaamaan kaikki, ja siksi dumaavat Halmeen yksinomaan paskana nyrkkeilijänä. Tosiasiassa Halme oli kuitenkin älykäs ja henkisesti kova nyrkkeilijä, joka osasi käyttää vahvuuksiaan. Puntti ei tutissut tosipaikassa, kuten usein vastustajilla.
 
Ottaen vielä huomioon kuinka myöhäisellä iällä Halme aloitti nyrkkeiluharjoittelun, oli jälki kovaa luokkaa, vaikka taidot toki rajalliset olivatkin.
Käsittääkseni Halmeella oli kuitenkin taustaa juniorinyrkkeilystä NMKYn saleilta. Minkä tasoista nyt ikinä onkaan niin aina junnuikäisenä harjoiteltu auttaa myöhemmin aloittaessa, vaikka tauko olisikin ollut pitkä.
 
Käsittääkseni Halmeella oli kuitenkin taustaa juniorinyrkkeilystä NMKYn saleilta. Minkä tasoista nyt ikinä onkaan niin aina junnuikäisenä harjoiteltu auttaa myöhemmin aloittaessa, vaikka tauko olisikin ollut pitkä.
Okei, tätä en tiennytkään, mutta käy toki järkeen. Halmehan itse selitti ettei ennen ammattilaisdebyyttiään ollut ikinä nyrkkeillyt, mutta hän jos joku osasi tarinankerronnan.
 
Luulen että Murikka oli paskat housussa heti kun astui kehään. Ilmiselvästi pelkää. En usko että on ottanut kunnon sparriakaan oikeassa valmennuksessa montaa erää. Uskon että olisi voinut jatkaa matsia niska osuman jälkeen. Taisi vain tajuta että nyt tulee turpaan ja huolella jos jatkan. Murikka on kaikessa hauskuudessaan legendaarinen mies. Jotenkin tulee kummeli hahmot mieleen. Pitää silti arvostaa kun uskalsi kehään.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom