Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Itse ainakin kunnioitan Halmeen saavustuksia ja elämää. Se on mun suurin idoli, Kuka muu pystyy samaan...saattaisi tulla äitiä ikävä... Tony Halme on mikä on - loppuun asti. R.I.P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun pöly on vähän laskeutunut uskaltaa itsekin ottaa vähän kantaa.
Jos mä ottelisin joskus UFC:ssä, Japanissa tai jenkeissä ammattipainijana, voittaisin Suomen mestaruuden tai moninkertaisen maailmanmestarin ammattinyrkkeilyssä tai saisin eduskuntavaaleissa yli 15000 ääntä olisi se mun elämäni suurimpia iltoja. Tonylle ne oli vain päiviä muiden joukossa.
En ollut Halmeen kanssa samaa mieltä monissa asioissa. Ei Tony ollut mulle ikinä sankari. Mutta en mäkään ymmärrä että tollaista paskaa kirjoitetaan lehteen sillä perusteella, että toinen ihminen on esiintynyt televisiossa. Jos Ilta-lehdessä olisi haukuttu kuka tahansa muu entinen kansanedustaja ei Hazard saisi enää töitä mistään.

Eikös olis aika lopettaa tää ketju jo ja jutellaa tonista jossain toisessa
ketjussa vaikka mitä toni teki ja sillee.......
Itse olen Tonyn ja Gary Staydomin kanssa treenannu Venicen goldsilla -89 joulukuussa parikin kertaa selkää ja jalkoja.....

Kaleva: JSN antoi Iltalehdelle langettavan tuomion Halme-kolumnista
31.3.2010 17:18
A A STT–HS

Julkisen sanan neuvosto on antanut langettavan päätöksen Iltalehdelle Kaarina Hazardin kolumnista, joka käsitteli Tony Halmetta.

Kalevan mukaan JSN perustelee langettavaa päätöstä muun muassa sillä, että Halme oli kuollut ja lisäksi kuollut juuri äsken, minkä vuoksi omaisten ja läheisten tunteet olisi pitänyt erityisesti ottaa huomioon, sekä sillä, että tällaisessa tilanteessa kuollutta ei hänen elinaikaisesta käyttäytymisestään huolimatta ole suotavaa käyttää välineenä kirjoittajan omiin tarkoitusperiin.

Lähde: HS 31.3.2010
linkki: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...ttavan+tuomion+Halme-kolumnista/1135255796908

Ei muuta kun Hazardi jalkapuuhun viikoks ja Iltalehdeltä rahat pois.

Jep jep, langettava päätös tuli. Mitä sitten? Mitä se vaikuttaa mihinkään? Halme on ja pysyy kuolleena, Hazard on ja pysyy ko. lehden kolumnistina, tähdet ovat ja pysyvät taivaalla ja aurinkokin noussee aamulla.

Jos JSN olisi jonkinlainen rankaiseva instanssi, olisi tilanne toinen. Nythän se vain lähinnä toruu "tuomittua", joten sen jakamat sanktiot ovat ainoastaan jonkinlaisen häpeän tasolla ja sekin kai on suhteellista tapauksesta riippuen. Tässä tapauksessa taasen rintamalinjat ovat nin jakautuneet ja ehdottomat, ettei JSN niitä heilauta puoleen tai toiseen vaikka jakaisi lausuntojaan miten tahtoo.

Paljon hyödytöntä porua ja case closed.

JSN:n tarkoitus on olla lehdistön itsesäätelyelin. Eli sen arvovalta perustuu siihen, että journalistit itse tunnustavat sen auktoriteetin kysymyksissä siitä, mikä on hyvää journalistista tapaa ja mikä ei. Kun näin on, niin voidaan sanoa, että ainakin jossakin mielessä Hazard oli väärässä ja hänen kriitikkonsa oikeassa. Yksittäisistä päätöksistä voidaan tietysti aina olla eri mieltä vaikka periaatteessa tunnustettaisiinkin JSN:n yleinen auktoriteetti, mutta kyllä nämä päätökset minusta antavat ainakin jonkinlaisen perusteen sille, jolle niiden päätös on myönteinen.

Tilasin juuri nuo Halmeen kaikki 4 kirjaa. Kaksi ensimmäistä olen lukenut aikaisemmin, mutta ei niitä enää kunnolla muista. Onpahan laatukirjallisuutta lisää kirjahyllyyn :D

Hyvä taktiikka tolla Halmeella ollut. Jokainen matsi alkaa "kill shot" yrityksellä, jossa tullaan sivuttain kohti vastustajaa saksiaskelilla ja haetaan takaoikealla mäjäytystä. Eikä toimi koskaan. 50% ajasta vastustaja temppaa tuossa vaiheessa jo suoraan päähän. Paisi Couture taisi kuristaa lyömisen sijaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom