Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Jää muutki mut se on pieni ja nopeesti unohdettu uutinen jos lehteen asti pääsee.
Virkistä munki muistia niistä julkkiksista jotka on piripäissään ammuskellu himassaan??

Kyse tässä tapauksessa taitaa olla siitä, että Herra Halme puhuu yhtä ja tekee toista. Vieläpä todella näkyvästi. Perinteisesti tota on kai sanottu paskan puhumiseksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ymmärrä, miksi vain Halmeesta jauhetaan. Päivi Räsänen on blogissaan esittänyt paljon fasistisempia mielipiteitä ateisteista kuin Halme on ikinä esittänyt kenestäkään ihmisestä tai mistään ihmisryhmästä. Iltapäivälehtien toimittajia tämä vihanlietsonta ei kiinnosta. En ole koskaan nähnyt heidän kirjoittavan siitä yhtään mitään. He katsovat oleellisimmaksi kansikuva-aiheeksi sen, että Tony Halme on sairaseläkkeellä ollessaan käyttänyt huumeita.

Minusta on inhoittavaa, että tuollaisia ihmisiä on lehtien toimittajina. Lainkaan vähättelemättä rattijuopumusta rikoksena.

Näköjää aika tunteita herättävä kaveri ku jengi jaksaa vaahtoo. Mulle on ainaki ihan sama mitä se tekee. Kovasti ollaan kritisoimassa kaikkee sen tekemistä vaik tollanen touhu on aika standardia. Ei kai se enää oo eduskunnassa?

Joo, ihan standardi touhua tosiaan.

Mullekkin on ihan sama, kuinka paljon Halme vetää huumeita sun muuta. Ymmärrätkö, että tässä ollaan puhuttu siitä, kuinka pelle jätkä Halme on, koska se on aina ollu olevinaan niin huumeita vastaan kaikenmaailman kamppanjoissa sun muissa?

Joo, ihan standardi touhua tosiaan.

Mullekkin on ihan sama, kuinka paljon Halme vetää huumeita sun muuta. Ymmärrätkö, että tässä ollaan puhuttu siitä, kuinka pelle jätkä Halme on, koska se on aina ollu olevinaan niin huumeita vastaan kaikenmaailman kamppanjoissa sun muissa?

Eiks kaikki poliitikot sano toista ja tee toista?

kahlaaja: ei varmaa moni "julkkis" mut ylipäänsä.

En ymmärrä, miksi vain Halmeesta jauhetaan. Päivi Räsänen on blogissaan esittänyt paljon fasistisempia mielipiteitä ateisteista kuin Halme on ikinä esittänyt kenestäkään ihmisestä tai mistään ihmisryhmästä. Iltapäivälehtien toimittajia tämä vihanlietsonta ei kiinnosta. En ole koskaan nähnyt heidän kirjoittavan siitä yhtään mitään. He katsovat oleellisimmaksi kansikuva-aiheeksi sen, että Tony Halme on sairaseläkkeellä ollessaan käyttänyt huumeita.

No mitäpä luulisit tapahtuvan, jos Päivi paljastuisikin Vapaa-ajattelijain liiton kantavaksi voimaksi ja viikonloppuisin hänellä olisi tapana muutaman kokkeliviivan jälkeen ulostaa kirkon portaille? Ei Halmeestakaan kovin paljon lööppejä tehty sen vuoksi, että hän ilmoitti vastustavansa huumeita. Viititkö linkittää noita Räsäsen fasistisia kommentteja? Itse löysin ensimmäisenä alla olevan pätkän, eikä tuo nyt mun mielestä täytä fasismin tunnusmerkkejä.

Räsä Päivi sanoi:
Sairaalavuoteella kommunikaattorilla kirjoittamastani blogista on seurannut harmistuneita reaktioita todettuani, että lehtitietojen mukaan molemmat koulusurmaajat itse määrittelivät itsensä ateistiksi. Olen ollut lähes vuodepotilaana kolme viikkoa, enkä valitettavasti ole tätä ennen pystynyt seuraamaan keskustelua. Pahoittelen sitä, että blogistani syntyi väärinkäsityksiä. Toivon, että närkästyneet lukijat voisivat panna huolimattoman kirjoittamiseni sairauteni tiliin. En ajattele, että ateismi sinänsä johtaisi ihmisvihaan. Ateismi ei ole myöskään vastakohta lähimmäisenrakkaudelle. Moni ateisti on tunnettu hyväntekijä, joka kohtelee lähimmäisiään kunnioittavasti ja rakastavasti. Eri uskontojen edustajilta löytyy runsaasti esimerkkejä ihmisvihasta ja mielettömästä terrorismista. Ihmisvihan vastakohtana tarkoitin nimenomaan lähimmäisenrakkautta, joka on kristillisen uskon keskeinen opetus. Samalla tunnustan, että me kristityt olemme yhtä huonoja rakastamaan lähimmäisiä kuin muiden uskontojen edustajat tai ateistit. Kristillisen uskon ydin on armo, jota me lähimmäisenrakkautta laiminlyövät ihmiset tarvitsemme. Ehkä tässä tapauksessa pikemmin merkillepantavaa on se, että ääriuskonnollisen terrorismin kaltaista elämän tuhoamista voi löytyä myös ateistisen ääriajattelun pohjalta. Kouluampujia niin Suomessa kuin ulkomailla näyttää yhdistävän samankaltainen ideologia, johon liittyy ihmisviha, kokemus elämän tarkoituksettomuudesta – sekä näissä tapauksissa ateismi. Tämä ei ole oma havaintoni, vaan perustuu niin suomalaisessa kuin kansainvälisessä mediassa julkaistuihin lehtijuttuihin.

Jos joku joskus sanoo tekevänsä jotain eikä sitä pystykkään tekemään / toteuttamaan niin sillonhan ollaan ihan pelle jätkä.

Jos joskus ei pysty puheidensa takana seisomaan, niin se on inhimillistä ja hyväksyttävää. Jos taas jatkuvasti ja säännöllisesti ei edes yritä, se on asia aivan erikseen.

Koska tämä threadin aiheen on Halme? Jos Räsäsestä haluaa jutskata, niin sitten sille voi tehdä oman threadin...

Joo jaa tarkoitinkin sitä, että miksi Halmeesta vielä jaksetaan puhua 80 sivun verran. Okei, Halme oli joskus keskinkertaista parempi raskaansarjan ammattinyrkkeilijä, mutta Suomesta löytyy monia Halmetta lahjakkaampia urheilijoita, joista ei puhuta juuri mitään. Okei, Halme on tatuoinut itsensä täyteen, niin on tuhat muutakin ihmistä Suomessa. Okei, Halmeella on kärkeviä mielipiteitä. Ei ne Halmee mielipiteet kuitenkaan poikkea merkittävällä tavalla keskiverron perussuomalaisten äänestäjän mielipiteistä. Okein, Halme on mahdollisesti alkoholistunut huippu-urheilu-uransa jälkeen, niin on tuhat muutakin urheilijaa. Okei, Halmeen puheet ja teot on ristiriidassa, sellaisia ihmisiä Suomessa riittää. Mikä moisessa ukossa on niin kiinnostavaa, että hänestä riittää juttua vielä eläkkeelläkin.

No mitäpä luulisit tapahtuvan, jos Päivi paljastuisikin Vapaa-ajattelijain liiton kantavaksi voimaksi ja viikonloppuisin hänellä olisi tapana muutaman kokkeliviivan jälkeen ulostaa kirkon portaille? Ei Halmeestakaan kovin paljon lööppejä tehty sen vuoksi, että hän ilmoitti vastustavansa huumeita. Viititkö linkittää noita Räsäsen fasistisia kommentteja? Itse löysin ensimmäisenä alla olevan pätkän, eikä tuo nyt mun mielestä täytä fasismin tunnusmerkkejä.

Kaikki tiesivät kirjojen perusteella jo eduskuntavaalikampanjan aikaan, että Halme ei ole mikään absolutisti. Niin tyhmää aikuista ihmistä Suomesta ei löydy, että olisi uskonut Halmeen äärioikeistolaisia puheita. Kaikki normaaliälyiset ymmärsivät, että ne on showmiehen puheita, joilla halutaan ratsastaan eduskuntaan hyville palkoille. Korkeintaan jotkut alaikäiset ja tyhmät saattoivat ottaa Halmeen puheet vakavasti. Töppäilyt olivat normaaliälyiselle helposti ennustettavissa.

Sen sijaan Päivi ei ole shownainen eikä ole keksinyt uskovaisia teemoja ratsastaakseen niillä eduskuntaan. Siihen tarkoitukseen ne ovatkin huonoja teemoja. Päivi on aidosti juuri niin tyhmä ja ahdasmielinen kuin hänen puheistaan ja käytöksestään välittyy.

Onhan tuo selkeää fasismia. Aikuinen, veronmaksajien rahoilla elävä ihminen hyökkää kansanedustajan ja puolueen puheenjohtajan asemaa hyväksikäyttäen pientä vähemmistöryhmää vastaan pyrkien leimaamaan vähemmistöryhmän. Jälkikäteen, fasististen karvojen paljastuttua, hän sitten esittää veronmaksajien rahoilla ontuvia selityksiä.

Ihan uskomatonta miten joillekkin täällä voi olla kauhea asia jos joku halmeesta pitää :D

Noh mie oon kyllä tämmönen kakara niin enhän mie näitä asioita voi ymmärtää.

E: Hauska muuten huomata, että miten jotkut ihan nauttivat, kun Halmeelle tulee ongelmia. En minä ainakaan kenenkään toivoisi tuolla tavalla töppäilevän, vaikka välillä olisi sanonut jotain ja tehnyt muuta.

Mun mielestäni Halmeen ihailu on vähän niinkuin uskonto. Ei se perustu millekään loogiselle tai rationaaliselle jutulle, vaan halmetta diggaillaan, "kun se on niin kova äijä ja suorasanainen ja jämpti". Tätä pitää varmaan ihan työkseen itselleen selittää, ettei usko petä. Tai niin mä olen käsittänyt, perustan ton päättelyni tähän ketjuun postanneiden ihmisten teksteihin.

Hassuinta tässä on se, että Halmehan nimenomaan EI ole mitään noista mainitsemistani/mainitsemistanne, joten Halmeen diggailulle ei käytännössä ole mitään järkiperäistä syytä. Halme on/oli eduskunnan pahimpia sanansyöjiä, tekee rikoksia kuin romani ja retostelee kuin pahainen teinipoika. Näyttäkää hyvät ihmiset, missä se rehti ja suorapuheinen mies on.

Mä siis päättelenkin, että Halme on vaan tosi karismaattinen populisti ja loistava agitaattori. Joihinkin tällainen retoriikka puree tosi hyvin, varsinkin jos harrastukset ja arvot on jotenkin yhteneväisiä. Muistakaa kuitenkin, että vaikka Tony on tosi puntti jätkä ja ilmeisesti ollut aikoinaan tuima vapaapainija, on hän silti todistetusti paskanpuhuja, sanansa syöjä, sekoilija ja muiden varoilla eläjä. Ei missään nimessä rehti mies, tämän pitäisi olla sokeimmallekin fanille ihan päivän selvä asia.

Edit: Mä en tässä suoraan tarkoita ketään tähän ketjuun postanneita, mutta veikkaan vahvasti, että Halmetta esimerkiksi eduskuntaan äänestäneet olivat älyltään/yhteiskunnan järjestelmien hahmottamiseltaan jotenkin vajavaisia, tai ehkä he olivat niin nuoria, ettei kokonaiskuvan hahmottaminen ja ajatusten vieminen pidemmälle ole vielä kovin kehittynyttä. Tai sitten he halusivat viihdettä hassulla kansanedustajalla, tai heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta ja Halmeen nimi oli ainoa tuttu.

Niin tyhmää aikuista ihmistä Suomesta ei löydy, että olisi uskonut Halmeen äärioikeistolaisia puheita.

Paitti iso läjä niitä jotka äänestivät häntä. Ja vielä isompi läjä niitä jotka olisivat äänestäneet mutta eivät viitsineet/osanneet/löytäneet äänestyspaikkaa/sammuivat ennen äänestystä. Tsekkaa nyt vaan mitä pakkiksella on ukosta vuosien varrella kirjoitettu niin osa jengistä kusee hunajaa kun Halme kertoo ketä kaikkia pistetään turpaan milloinkin.

Eikö se Halme ole nyt vihjannut että huumeita käytettiin jo showpainin aikana? Mulle se ei olisi mikään yllätys.

Kyllä Halmeen maahanmuuttopolitiikkaa tarvittaisiin tällä hetkellä kipeästi. Sitä ei kyllä kukaan isänmaanystävä voi kieltää:thumbs:

Oi saatana :hyvä: Mä olen nauranut muutaman minuutin tuota mielikuvaa kokkeliviiva-Päivistä :hyper: :lol2:

Kiitos nauruista NHB :D

Mä siis päättelenkin, että Halme on vaan tosi karismaattinen populisti ja loistava agitaattori. Joihinkin tällainen retoriikka puree tosi hyvin, varsinkin jos harrastukset ja arvot on jotenkin yhteneväisiä. Muistakaa kuitenkin, että vaikka Tony on tosi puntti jätkä ja ilmeisesti ollut aikoinaan tuima vapaapainija, on hän silti todistetusti paskanpuhuja, sanansa syöjä, sekoilija ja muiden varoilla eläjä. Ei missään nimessä rehti mies, tämän pitäisi olla sokeimmallekin fanille ihan päivän selvä asia.

Pitää nyt kumminkin muistaa, että ennen tätä 2003 ampumistapausta / sekoiluja mies oli hiukan eri tasolla, eikä välttämättä puhunut paskaa koko ajan. Ja juuri sitä Tonya moni ihailee. Itsekkin olen hänet kahdesti tavannut (ei mitään 30 sekunnin nimmarikirjoitus sessioita) ja molemmilla kerroilla antoi itsestään todella hyvän kuvan. Juurikin semmoinen rehti ja suorasanainen mies jota hän varmasti vielä silloin oli.

Pitää nyt kumminkin muistaa, että ennen tätä 2003 ampumistapausta / sekoiluja mies oli hiukan eri tasolla, eikä välttämättä puhunut paskaa koko ajan. Ja juuri sitä Tonya moni ihailee. Itsekkin olen hänet kahdesti tavannut (ei mitään 30 sekunnin nimmarikirjoitus sessioita) ja molemmilla kerroilla antoi itsestään todella hyvän kuvan. Juurikin semmoinen rehti ja suorasanainen mies jota hän varmasti vielä silloin oli.

Miten joku voi vieläkin uskoa, että Halme on ollu rehti ja suorasanainen mies... Meinaatko, että just tuon 2003 vuoden sekoilun jälkeen Halme on ruvennu puhumaan toista ja tekemään toista? Eikö se noita huumeitakin vastaan ole toitottanu jo vaikka kuinka kauan, silti ite sekoilee niitten kanssa koko ajan ja ilmeisesti on sekoillu jo vaikka kuinka pitkään. Ties mitä kaikkee muutakin on aikoinaan paskaa jauhanu ja tehny toista. Että vitut, kyllä Halmeesta on ollu rehti ja suorasanainen mies kaukana.

Voi olla vanhakin teksti, mutta NYT-Tenin sivuilta poimin:

Nousussa:
TONY HALME sai potkut Talvisota-näytelmästä, koska Halme veti Suomen ja Neuvostoliiton välisen rajaviivan nenäänsä.

minkäs ikänen siä olet JP Fux

22 vuotta.

Miten joku voi vieläkin uskoa, että Halme on ollu rehti ja suorasanainen mies... Meinaatko, että just tuon 2003 vuoden sekoilun jälkeen Halme on ruvennu puhumaan toista ja tekemään toista? Eikö se noita huumeitakin vastaan ole toitottanu jo vaikka kuinka kauan, silti ite sekoilee niitten kanssa koko ajan ja ilmeisesti on sekoillu jo vaikka kuinka pitkään. Ties mitä kaikkee muutakin on aikoinaan paskaa jauhanu ja tehny toista. Että vitut, kyllä Halmeesta on ollu rehti ja suorasanainen mies kaukana.

Mistäs sinä tiedät, että se on ennen ollut paskan puhuja. Et mistään. Sie vaan oletat, että kun nykysin sekoilee niin on aina ollut täysi kusipää, eikä ole ikinä sanojensa takana seisonut. Mie taas uskon, että ennen hää on ollut hiukan suoraselkäsempi mies ja seisonut sanojensa takana. Jepulis jep. Ja Höp.

Mistäs sinä tiedät, että se on ennen ollut paskan puhuja. Et mistään. Sie vaan oletat, että kun nykysin sekoilee niin on aina ollut täysi kusipää, eikä ole ikinä sanojensa takana seisonut. Mie taas uskon, että ennen hää on ollut hiukan suoraselkäsempi mies ja seisonut sanojensa takana. Jepulis jep. Ja Höp.

Niin, no oletan muun muassa siitä, että ainahan Halme on ollu suoraselkäisesti huumeita vastaan(ja on muuten vieläkin, hyvä hyvä), mutta silti sekoilee huumepäissään koko ajan. Tästä herää pienen pieni epäilys, ehkä Halme ei ihan täysin seiso sanojensa takana, vai mitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom