Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenki tuntuu, et Halmeesta tehdään 200% pahempi ku norminarkista. Ihmettelen mistä tuo viha huokuu?

Miksei Mika Myllylä aiheuta samaa tunnekuohua? Sekin hiihteli ja nyt vaan ryyppää. Siinä teille luuseria isolla ällällä.

Halmeen saavutukset on sitä luokkaa rapakon takana, mitä kukaan toinen suomalainen mies ei ole kyennyt tekemään. Joku Peter Franzen vilahtaa ruumiina jossai CSIn jaksossa, ja sitä ihmetellään lehdissä viikkoja. Tony sentään tappeli kehässä työkseen vuosia, mestareita vastaan, joita oli valmennettu vuosia. Ehkä se vuosien paukutus tekee tehtävän, näkee sen jo Amin Asikaisestakin että ei ole kaikki inkkarit ihan kohallaan, silmät seisoo siihen malliin. Halme ei ole ongelmistaan ainakaan lapsuuttaan syyttänyt, tuskin se kaksinen olikaan. Nykyäänhän tollasiin ongelmiin vedotaan aina lapsuudesta, kun isä veti perseeseen kun olin kymmenen tai vastaavaa.

Kokaiinia on löytynyt muistaakseni myös EUn jonkun toimipaikan WCtiloista, että kyllä niitä idiootteja löytyy tuolta valkokauluspuoleltakin:thumbs:

Varmaan sen takia esim. Myllylä saa ryypätä ihan rauhassa, koska se ei oo puhunu niin paljon paskaa kun Halme. Esim. meuhkannu koko ikäänsä huumeita vastaan, mutta silti vetäny niitä koko ikänsä.

Ja nuo pellepaini saavutukset on toki aina sillon tällön hyvä kerrata, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Halme on ihan helvetinmoinen paskanpuhuja.

Viinanveto on vähän helvetin kaukana amfetamiinista ja kokaiinista.
Myllylä tuskin piriä vetää nykyäänkään, vaikka asiat ovat hänellä suht' päin helvettiä.

Viikinki Halme sanoi:
Tekevälle sattuu. Vietin iltaa Tampereella kavereiden kanssa ja otin viinaa ja kokaiinia pari viivaa. Pitää kokeilla, mitä pitää kieltää, että tietää kuinka pahaa se on. Jos et kokeile, et tiedä asiasta yhtään mitään
Tony siis yhteisen hyvän nimissä vain hankkii tietoa siitä, minkä kielsi kymmenen vuotta sitten. Erikoista toimintaa rehdiltä ja raittiilta uskovaiselta mieheltä.

Halme oli loistava esiintyjä ja verbaalinen lahjakkuus aikoinaan. Teki myös haaveistaan totta ja hienon uran. Päihteet kuitenkin veivät miehen niin kuin niin monen muun fiksummankin ihmisen. Nykyään Toni on sairas mies, joka vaatisi pitkän hoidon päihdeongelmaansa. Se on kyllä mahdotonta kun itse hän ei sitä ongelmaksi koe. Surullinen tapaus... Toivottavasti nuoret näkevät hänessä mihin päihteet voivat johtaa.

Joskus aikoinaan kun Halmetta näin aivan vierestä niin täytyy sanoa, että oli se ihan järjettömän kokoinen ukko. Heitti juttua rennosti kaikille ihmisille ja teki varmasti vaikutuksen suomalaisiin avoimuudellaan. En ihmettele äänivyöryä jonka sai vaaleissa. Jos olisi raittiina ollut niin mahdollisuuksia olisi ollut vaikka minkälaiseen uraan myös urheilu-uran jälkeen.

Viinanveto on vähän helvetin kaukana amfetamiinista ja kokaiinista.

ot

Vaan koska se jostain vitun idoottimaisesta syystä on laillista. Niputtaisin kyllä viinan aika helposti opiaattien kanssa samaan nippuun. Ja aika moni tekis myös, jos ei ois pelle.

ot

Ite en oo koskaa Halmetta fanittanu, hauskana persoonana sitä kyllä pitäny, hupaisa vois olla oikee muoto. Hauska tyyppi, harmi että on noin huonossa kunnossa.

ot

Vaan koska se jostain vitun idoottimaisesta syystä on laillista. Niputtaisin kyllä viinan aika helposti opiaattien kanssa samaan nippuun. Ja aika moni tekis myös, jos ei ois pelle.

Täysin samaa mieltä, viina on laillistettu huume.
Itse olen absolutisti joten suhteeni viinaan rajoittuu kääliöihin joita kapakoissa tapaa.

Mutta onhan siinä myös sellainen pointti, että viinaa saa laillisesti mutta huumeet on ostettava rikollisilta.

Mutta onhan siinä myös sellainen pointti, että viinaa saa laillisesti mutta huumeet on ostettava rikollisilta.

Tää taitaa nyt mennä vähän offtopic, mutta banaanin uhalla.

Tätä epäkohtaa ei olis vaikee vähän korjata lainsäädännöllä ja kerätä varoja valtiolle. Tekis mieli vähän spekuloida syitä miks huumeet pidetään mielummin rikollisten bisneksenä(samalla luodaan rikollisia). Selvennetään nyt sen verran, että jos saatais tyyliin kannabis lailliseks(coffee shop?) ja subutex apteekin takahuoneeseen, ni asiat vähän paranis. En tosin oo mitään tutkimuksia aiheesta tehny, enkä osaa sanoa mitä negatiivisii vaikutuksii tästä vois olla.

Tottakai viina on laillistettu huume.
Huume = Päihde, joka on Suomen laissa kielletty. Siinä vaiheessa ku se sallitaan se ei enään ole "huume". Tää on ainut määritelmä minkä tolle sanalle pystyn järkevästi perustelemaan.

Ite laittaisin viinan ja pirin samalle viivalle kuvainnollisesti, Halme tais hoitaa käytännön puolen.

Mun tekstit alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa varmaan siltä et on oma lusikka sopassa(:hyvä:), mut tää nyt vaan häiritsee mua muiden ihmeellisten epäkohtien ja uskomuksien mukana, joita joidenkin ihmisten päähän on aseteltu ja sitä kautta ne näkyy sit laeissa jne.(ei henk. koht. kenellekkään)

Halme on kyl nykyään aika hyvä "varottava esimerkki", niinku joku asian ilmas. Mut edelleen ihan turha mun mielestä sen tukassa roikkua. Ihan ku se olis velvollinen elämään jotenki muuten sen takia ku se sattuu olemaan Tony Halme. Tottakai kaikki on velvollisia elämään lain mukaan, mut aika iso remmi tekee toisin.

Mun tekstit alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa varmaan siltä et on oma lusikka sopassa(:hyvä:), mut tää nyt vaan häiritsee mua muiden ihmeellisten epäkohtien ja uskomuksien mukana, joita joidenkin ihmisten päähän on aseteltu ja sitä kautta ne näkyy sit laeissa jne.(ei henk. koht. kenellekkään)

Pakko kysyä että mitä sitten :D?
Mun puheita monesti sivuutetaan sillä että "sä todennäköisesti käytät ite !!111!!", kun puhuu järjen kautta ko. asiasta. Harmillistahan se toki on että jos käytät järkeäsi = sinun on pakko olla nisti.

Juuri tuo onkin jännä juttu että miksi huumeet halutaan pitää laittomina ja kalliina?
Kukahan siitä hyötyy? No myyjät... mitäs huumeet on? Lääkkeitä eri nimillä...
Mistäs ne sitten tulee? Jos joku tuottaisi salassa esim. suomen tarpeen verran jotain happoja niin todennäköisesti ko. operaatio ei jäisi huomaamatta. Jos kyseessä taas olisi vastaavan kokoinen varkaus, todennäköisesti sekin saataisiin selville. Mutta koska olet kuullut että "kotitekoinen kemiantehdas löydetty tuusulasta" tai "kemiantehdas-x:stä ryöstetty miljoonia yksiköitä MDMA:ta"... tms.?

Kuinkahan moni sanoo minun maalailevan tässä salaliittoa? Huomatkaa, en sano mitään siihen viittaavaa ennen tätä osaa. No en ainakaan itse, kyse on siitä miten lukija tulkitsee asian.

Huumeet on varmaan laittomia siksi, että se joka ensimmäisenä varteenotettavana politikkona ehdottaisi niiden laillistamisen, tekisi poliittisen itsemurhan. Siksi laillistamista vaativat vain kahjot hampputukat joilla ei ole mitään hävittävää. Eikä mitään uskottavuutta.

Huumeet on varmaan laittomia siksi, että se joka ensimmäisenä varteenotettavana politikkona ehdottaisi niiden laillistamisen, tekisi poliittisen itsemurhan. Siksi laillistamista vaativat vain kahjot hampputukat joilla ei ole mitään hävittävää. Eikä mitään uskottavuutta.

Hyvin laitoit "hampputukat" ja kaikki huumeet samaan syssyyn :)

Halme oli loistava esiintyjä ja verbaalinen lahjakkuus aikoinaan. Teki myös haaveistaan totta ja hienon uran. Päihteet kuitenkin veivät miehen niin kuin niin monen muun fiksummankin ihmisen. Nykyään Toni on sairas mies, joka vaatisi pitkän hoidon päihdeongelmaansa. Se on kyllä mahdotonta kun itse hän ei sitä ongelmaksi koe. Surullinen tapaus... Toivottavasti nuoret näkevät hänessä mihin päihteet voivat johtaa.

Joskus aikoinaan kun Halmetta näin aivan vierestä niin täytyy sanoa, että oli se ihan järjettömän kokoinen ukko. Heitti juttua rennosti kaikille ihmisille ja teki varmasti vaikutuksen suomalaisiin avoimuudellaan. En ihmettele äänivyöryä jonka sai vaaleissa. Jos olisi raittiina ollut niin mahdollisuuksia olisi ollut vaikka minkälaiseen uraan myös urheilu-uran jälkeen.
Yksi harvoista järkevistä postauksista tässä ketjussa.Olen erittäin samaa mieltä.

Samaa mieltä. Nimimerkki wääntäjän kommentit ovat muissakin ketjuissa poikkeuksetta kiihkottomia ja hyvin perusteltuja. Hattua pitää kyllä nostaa.

4995_tony460.jpg
.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom