Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
välihuomautus
Ei sellanen semi-viihdekäyttö kestään mitään narkkia tee...
Ja se pellepaini on vaikeempaa ja raskaampaa, kun oikeat kontaktilajit. Siinä vedetään monta matsia illassa ja kaikki sellain, ettei kukaan tarkoituksellisesti loukkaannu.
/välihuomautus :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
välihuomautus
Ja se pellepaini on vaikeempaa ja raskaampaa, kun oikeat kontaktilajit. Siinä vedetään monta matsia illassa ja kaikki sellain, ettei kukaan tarkoituksellisesti loukkaannu.

No en minäkään Halmetta muuten "höykkyyttäisi" enemmälti (huume)mokiensa takia, mutta minusta on vain niin irvokasta kuinka ristiriidassa hänen julkiset ja erittäin jyrkät puheensa ovat olleet miehen omien elintapojensa suhteen. Oikea käsi ei tiedä mitä vasen käsi tekee?

Itsehän en yhtään vähättele tai halveksu Halmeen urheilullisia tahi viihteellisiä saavutuksia tippaakaan (vaikkei sitä toki minulta kysyttykään...).

Siis mitä säälittävää siinä on jos Halmetta fanittaa tai pitää esikuvanaan?

Ja siis itse fanitan / idolisoin sitä Tonya joka oli vielä täysissä sielun ja ruumiin voimissaan, enkä nää tässä mitään säälittävää. Tämä nykyinen Tony on toki varjo entisestään ja jollain tapaa säälittävä tapaus, mutta en silti miestä vihaa, vaikka en enää tätä nykyistä Tonya niinkään "fanita"

T: parikymppinen säälittävä kakara

Pakkotoistolla on helvetillinen suhtautuminen narkomaaneihin.
Yksi kirjoittaja oli lähettämässä kaikki narkit Ahvenanmaalle, eikä keltään ole kuulunut säälin sanaa narkomaanien suuntaan.
Mutta kun Piri/kokaiini/lääke -Halmeesta on kyse, suljetaan silmät ja ajatellaan ihan eri standardeilla.

Siinä on vähän helvetin moinen epäsuhta. ajattele tätä asiaa tältä kantilta.

välihuomautus

Juuri näin, viihdekäytöstä on kyse. :david:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1740793

Pikkunäppärä trollaus, sekä semi-viihdekäytön että pellepaini vs. oikeat kontaktilajit -vertailun osalta. :thumbs:

No en minäkään Halmetta muuten "höykkyyttäisi" enemmälti (huume)mokiensa takia, mutta minusta on vain niin irvokasta kuinka ristiriidassa hänen julkiset ja erittäin jyrkät puheensa ovat olleet miehen omien elintapojensa suhteen. Oikea käsi ei tiedä mitä vasen käsi tekee?
Tai sit tietää varsin hyvin, mitä tekee ja puhuu asiasta syvällä kokemuksen rintaäänellä. Että älkää tehkö kuten minä teen vaan tehkään niinku minä sanon.

Siis vittuilitsiä Halmeelle vai ei?
Oli aika omalaatuin viesti.

Rautalangasta:
Reinzell kategorisoi Halmeen puuhastelut viihdekäytöksi. Olen arvattavista syistä eri mieltä ja pidän Reinzellin näkemystä asiasta lähinnä pikkunäppäränä provona. Sama pätee pellepainin vertaamiseen "oikeisiin kontaktilajeihin". Tietysti, jos todella on John Cena-/WWE-uskovainen, niin voinee olla molempien suhteen tosissaankin...

Joko aukesi;)?

Täällä kans yks Halmeen kirjat lukenut. Yhdyn noihin "viihdyttäviä"-kommentteihin, kyllä Halme osaa ajatuksensa pukea hyvin sanoiksi.

Kaikesta huolimatta on annettava rispektiä siitä, että niin paljon on kyllä kaveri treenannut, että itse en usko että pääsisin koskaan lähellekään samaan kuntoon tai tuloksiin, vaikka (Halmetta itseään lainaten) "peruuttaisin rekka-autollisen anaa perseestä sisään". (toim. huom. kirjoittaja ei käytä kreatiinia kummempaa dopingia, jottei jää epäselväksi)

Tavallaan kyllä noi puheiden ristiriitaisuudet häiritsee, mutta mulle henkilökohtaisesti Halmeessa on aina huonoin puoli ollut se huumevastaisuus, joten onkin vain kiva tietää että se on ollut kusetusta.. heh.

Ei ole kyllä Halme entisensä. Liekkö aineet tehneet tehtävänsä, vai oliko noissa uusimmissa MTV3:n haastatteluissa jokin vahva lääkekuuri menossa. Ennen Halme ei todellakaan mikään tyhmä ollut. Nopeasti sillä aina leikkasi haastatteluissakin. Nyt vaikutti lähinnä yksinkertaiselta tai pikkulapselta.

Tonyn markkina-arvo on lähinnä ollut kansanviihdyttäjänä.

Kyllä Halmeelta järkeäkin löytyy, mutta se tuntuu rajoittuvan vaan siihen viihdyttäjän uraan.

Nyt kun miehen puheet ja teot menevät ristiin jatkuvasti, en voi käsittää kuka antaa respectiä Tonylle ihmisenä. Toki ymmärrän sen, että viihdyttäjänuraa se ei häneltä vie pois. Jos sellaista uraa joku nyt sitten arvostaa hirveästi niin se on sitten oma asiansa.

:rolleyes:

Ei ole kyllä Halme entisensä. Liekkö aineet tehneet tehtävänsä, vai oliko noissa uusimmissa MTV3:n haastatteluissa jokin vahva lääkekuuri menossa. Ennen Halme ei todellakaan mikään tyhmä ollut. Nopeasti sillä aina leikkasi haastatteluissakin. Nyt vaikutti lähinnä yksinkertaiselta tai pikkulapselta.

Ammuskelujen jälkeiset sairaalareissut on tehnee tehtävänsä. Artikulaatio ei ole enää samaa luokkaa mitä ennen...todella säälittävää katsottavaa...

Itse on tullut luettua kaikki Tompan kirjat. Onhan niissä viihdyttäviä juttuja, mutta äijä on kussut kyllä jälkikäteen kaiken mahdollisen, niin että usko siihen mieheen on minun osalta lopullisesti menny. Kirjat myin pois pilkkahinnalla:D Se runokirja oli kyllä:david:

Vuoden sisään Halme on Nykäsen kaveri.

No tuohan olis Tonylle jo askel ylöspäin pohjamudista. Nykäsen Masa sentään dokailee Räikkösen Kimin kanssa nykyään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom