Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Joo sanoi:
Minun mielestä ainakaan kovin monesta tuollaisesta pikkupojasta ei tule ehkä yhtä aikansa suosituinta ammattipainijaa Japanissa ja Amerikassa, ammattinyrkkeilyn raskaan sarjan mestaria, henkivartiaa tai Hollywood mainosten ja elokuvien "näyttelijää", poliitikkoa jne...
Jos nuo ovat mielestäsi hienoja saavutuksia, niin ok. Kansanedustajuus noista taitaa olla ainoana yleisemmin arvostettua lajia, mutta sitäkään ei olisi tullut ilman pellen roolia.
Hmm... No, Halmehan on lähtöisin vaikeista oloista; isästään hän ei muista mitään, äitinsä oli alkoholisti, Tonya ja hänen veljeään kiusattiin köyhyyden takia.
...
Monen kermaperseen, jolla on ihanat vanhemmat, ja jotka ovat saaneet kaiken haluamansa, on varmasti helppo arvostella toista ihmistä "luuserireppanaksi, joka ei ole saanut mitään aikaan".
Oikeasti kova jätkä olisi pystynyt parempaan kuin vanhempansa. Olisi vaikka antanut parille muksulle sen "kermaperseisen" elämän, joka pikku-Tonylle ja sen broidille kuului. Nythän se on lähinnä seurannut vanhempiensa mallia vain kasvamalla isoksi mediapelleksi matkalla. Kerrassaan mahtava saavutus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvid sanoi:
Nythän se on lähinnä seurannut vanhempiensa mallia vain kasvamalla isoksi mediapelleksi matkalla. Kerrassaan mahtava saavutus.
mielenkiintoista, kertoisitko lisää:david: ?

neutraali sanoi:
mielenkiintoista, kertoisitko lisää ?
No jos tuo quottaamani postaus ja iltpäivälehtien otsikot pitävät paikkaansa, niin eikös kaveri ole melko lailla alkoholisti?

Arvid sanoi:
Jos nuo ovat mielestäsi hienoja saavutuksia, niin ok. Kansanedustajuus noista taitaa olla ainoana yleisemmin arvostettua lajia, mutta sitäkään ei olisi tullut ilman pellen roolia.

Oikeasti kova jätkä olisi pystynyt parempaan kuin vanhempansa. Olisi vaikka antanut parille muksulle sen "kermaperseisen" elämän, joka pikku-Tonylle ja sen broidille kuului. Nythän se on lähinnä seurannut vanhempiensa mallia vain kasvamalla isoksi mediapelleksi matkalla. Kerrassaan mahtava saavutus.

Kyllä nuo minusta on hienoja saavutuksia, ja ennenkaikkea varmaan Halmeen omasta mielestä nuo on hänelle mieleisiä saavutuksia. Mikä ylipäätään sinusta on sitten hieno saavutus? Miksi Tony Halmeen pitäisi saavuttaa jotain hienoa? Joku treenaa kovaa, koska haluaa voittaa raskaan sarjan mestaruuden, jos itse siitä pitää. Joku toinen taas elää koko elämänsä valittaen paskaa duunia ja paskaa liksaa. Joku toinen taas elää normaalin levyseppähitsaaja Reiskan elämän. Mitäs hienoa sinä olet saavuttanut?

Sinäkin kuulostat siltä, että et tiedä vaikeasta lapsuudesta mitään, vaan sanot, että "oikeasti kova jätkä pystyy siihen ja siihen".

"Olisi vaikka antanut parille muksulle sen "kermaperseisen" elämän, joka pikku-Tonylle ja sen broidille kuului." Ajatteletko todella noin? Tuohon Halme toteaa jo kirjassaan, että hänelle ei ole omia lapsia, koska hän ei pystyisi huolehtimaan niistä tjms... Eli aika viisaasti ajateltu.

Ihan off-topic, Halmehan oli ajamassa alas itseaiheutettujen sairauksien yhteiskunnallista tukea, mutta kuitenkin kommentoi sairautensa aikana että kiva kun on ymmärtäväinen työnantaja ja saa olla sairaslomalla.

Onko ristiriita kenties lehdistön aiheuttama vai mistä on kyse?

Kyllähän Halmeella noita ansioita riittää, en tunne kovinkaan monta muuta suomalaista, jotka ovat pärjänneet show-alalla jenkeissä sekä urheilussa Suomessa. Sen verran mainetta keräsi että pääsi myös eduskuntaan (mielipiteistä en sitten sano mitään).

veijari sanoi:
Kuka meistä on nuhteeton? Siis muu kuin Timpe79 aka :david:

Kiva kun vastasit näin mukavasti mun kuitenkin ihan asialliseen postuakseeni. ;)

Kukaan meistä ei varmasti ole nuhteeton, mutta kyllä sitä aika pulmuseksi itsensä tunteen Halmeen tämänhetkisten sekoilujen rinnalla.

Mä en tajua, miksi sitä miestä pitäisi suurinpiirtein kumartaa kun se vastaan tulee joidenkin vanhojen saavutusten perusteella? Se on mulle ainakin yksi ja sama mitä joku on saavuttanut jos myöhemmin vetää alta riman käytännössä kaiken mitä tekee. Toni on varmasti saavuttanut enemmän mitä 99% meistä tulee koskaan saavuttamaan, mutta vastaavasti sitten on tössinyt hommia vähintään yhtä paljon enemmän mitä 99% meistä. Mikä tässä on niin vaikeeta myöntää?

Kun tässä on Matista puhuttu, niin Matti on mäkihyppääjänä helvetin kunnioitettava jätkä tänä päivänäkin, mutta muuten siitä nyt ei sitten paljon hyvää sanottavaa löydykkään, eli alta riman mennään sielläkin saralla koko ajan.

Ei vaan jaksa irrota mitään rispektiä tällaisille tyypeille.

Timba79 sanoi:
Kiva kun vastasit näin mukavasti mun kuitenkin ihan asialliseen postuakseeni. ;)

Kukaan meistä ei varmasti ole nuhteeton, mutta kyllä sitä aika pulmuseksi itsensä tunteen Halmeen tämänhetkisten sekoilujen rinnalla.

Mä en tajua, miksi sitä miestä pitäisi suurinpiirtein kumartaa kun se vastaan tulee joidenkin vanhojen saavutusten perusteella? Se on mulle ainakin yksi ja sama mitä joku on saavuttanut jos myöhemmin vetää alta riman käytännössä kaiken mitä tekee. Toni on varmasti saavuttanut enemmän mitä 99% meistä tulee koskaan saavuttamaan, mutta vastaavasti sitten on tössinyt hommia vähintään yhtä paljon enemmän mitä 99% meistä. Mikä tässä on niin vaikeeta myöntää?

Kun tässä on Matista puhuttu, niin Matti on mäkihyppääjänä helvetin kunnioitettava jätkä tänä päivänäkin, mutta muuten siitä nyt ei sitten paljon hyvää sanottavaa löydykkään, eli alta riman mennään sielläkin saralla koko ajan.

Ei vaan jaksa irrota mitään rispektiä tällaisille tyypeille.
siis miten matti on sen enempää kunnioitettava tänäkin päivänä kuin tonykaan.matti on mäkihyppääjänä kunnioittettava ja just sanoit ettei vanhoilla saavutuksilla ole mitään merkitystä jos törttöilee, aikamoinen ristiriita kirjoituksessasi.

mun mielestä vanhoilla saavutuksilla on todellakin merkitystä, joka saralla, ihmisestä riippumatta.

Tohon deliriumiin sen verran, että en haluaisi olla hoitohenkilökuntaa siinä vaiheessa, kun Halmeen kokoinen äijä alkaa nähdä pikku-ukkoja. :)

Kyllä Tony on suosittu kaveri! Näin kova keskustelu kaverin kohtalosta ja näin lyhyessä ajassa. Ei se Halmeen suosio ihan pelkkää lumetta ole. Joidenkin täytyy olla kiinnostuneita kaverin liikkeistä. Täytyy tunnustaa että itsekin tulin tänne tätä thredia vartavasten etsimään...

Joo sanoi:
Kyllä nuo minusta on hienoja saavutuksia, ja ennenkaikkea varmaan Halmeen omasta mielestä nuo on hänelle mieleisiä saavutuksia. Mikä ylipäätään sinusta on sitten hieno saavutus? Miksi Tony Halmeen pitäisi saavuttaa jotain hienoa? Joku treenaa kovaa, koska haluaa voittaa raskaan sarjan mestaruuden, jos itse siitä pitää. Joku toinen taas elää koko elämänsä valittaen paskaa duunia ja paskaa liksaa. Joku toinen taas elää normaalin levyseppähitsaaja Reiskan elämän. Mitäs hienoa sinä olet saavuttanut?

Ei tarvikkaan mitään erityistä saavuttaa. Riittää kun elää ihmisiksi, eikä paukuttele piripäissään asunnossa. Sitten kun mokasi, niin olisi pitänyt tunnustaa, että näin on käynyt ja erota heti kansanedustajan tehtävistä, kuten on vaatinut itse monelta muulta. Riittää kun seisoo omien sanojensa takana. Siinäkin on valitettavasti Tonylle liian kova saavutus.

Timba79 sanoi:

Sori jos otit nokkiisi, mutta oli valitettavasti tossa kohtaa kun sulle vastasin niin hermot jo aika tiukalla kaiken sen tuuban jälkeen mihin olin joutunut vastaamaan. Mutta pointtini silti tuli selväksi näemmä.

Jam sanoi:
:hyper: aika hyvä läppä!

No kuten tästä huomaamme ;)

Wildemar sanoi:
Heh.

Ei mut kerroppa mitä yleishyvää Halme on oikeasti saanut aikaseksi. Voinhan mäkin ihailla kaveria, joka uskaltaa syödä lämpimät koirantortut autotieltä kiihdyttävän bussin edestä. Mut se ei oo yleishyvä teko. Ainakaan mun mielestä. Ja kerroppa mikä on käytännön toteutuksen ja paskanpuhumisen suhde tällä "selkärankaisella". Taitaa mennä tuhannesosien puolelle. Mielummin olis saavuttamatta sitten niin yhtään mitään.

Saat sä sitä ihan vapaasti fanittaa, mutta turha toimia puolestapuhujana.

Ylläolevaa postia seuraavista huomasin ettet ole paljoakaan viitsinyt perehtyä asiaan ennenkuin rupeat pätemään, joten ota itse selvää mitä Halme on tehnyt ja kerro sitten mitä mieltä olet.

samat kaverit jotka täällä räksyttää halmeen huonoutta yms.. taputtelee baareissa miestä olkapäille. hännystelijöitä riittää. tonysta ei juuri koskaan ole pidetty hänen kielen käytöksen takia, monia ärsyttää se mutta minkäs sille teet, toki jotkut sankarit ova hänen kimppuunsakin siitä syystä käyneet katalin seurauksin. monia vituttaa kun ei ole pokkaa oikeasti olla yhtä kovasanainen mies.

Joo sanoi:
Miksi Tony Halmeen pitäisi saavuttaa jotain hienoa?
Tuossa on pointtia. Arvostusta saa niiltä, joiden peliä pelaa.
Sinäkin kuulostat siltä, että et tiedä vaikeasta lapsuudesta mitään, vaan sanot, että "oikeasti kova jätkä pystyy siihen ja siihen".

"Olisi vaikka antanut parille muksulle sen "kermaperseisen" elämän, joka pikku-Tonylle ja sen broidille kuului." Ajatteletko todella noin?
No siinä on vaan esimerkki. Itse kuitenkin arvostan esimerkin kaltaista henkisen kasvun osoitusta nyrkkeilytitteleitä enemmän. Eiväthän ne edes sulje toisiaan pois.

Eikä mulla mitään kokemuksia vaikeasta lapsuudesta olekaan. Olen ennemminkin niitä toisen polven kermaperseitä, kiitos siitä. ;)

neutraali sanoi:
siis miten matti on sen enempää kunnioitettava tänäkin päivänä kuin tonykaan.matti on mäkihyppääjänä kunnioittettava ja just sanoit ettei vanhoilla saavutuksilla ole mitään merkitystä jos törttöilee, aikamoinen ristiriita kirjoituksessasi.

mun mielestä vanhoilla saavutuksilla on todellakin merkitystä, joka saralla, ihmisestä riippumatta.

Ei ollut tarkoitus antaa tota kuvaa. Vaan että Matti on kova jätkä mäkihyppääjänä, sitä ei voi kukaan kiistää (kuten Toni nyrkkeilijänä ja painijana), mutta ei tänäpäivänä paljon lämmitä kun molemmat miehet törttöilee minkä kerkiää. Kirjotin siis vähän epäselvästi tuon Mattivertaukseni.

Maso sanoi:
Ei tarvikkaan mitään erityistä saavuttaa. Riittää kun elää ihmisiksi, eikä paukuttele piripäissään asunnossa. Sitten kun mokasi, niin olisi pitänyt tunnustaa, että näin on käynyt ja erota heti kansanedustajan tehtävistä, kuten on vaatinut itse monelta muulta. Riittää kun seisoo omien sanojensa takana. Siinäkin on valitettavasti Tonylle liian kova saavutus.

Näimpä!

No mäpä nyt sanon tähän väliin, että omasta mielestäni otsikon mieshenkilö paukuttelee henkseleitä kyllä hienosti ja macholla äänensävyllä, mutta fyysiseen massaansa piiloutuen. Pelokas pikkupoika sieltä todennäköisesti kuoriutuisi. Älkää rankatko painitekoja vaan funtsikaa, että onko Tontsa oikeasti hyvä jätkä, hyvä esikuva junnuille ja mallikansalainen, isänmaantoivo, sotaveteraanien oppipoika. Sen enempää kuin talonmies Liimatainenkaan. Siis kaikkea sitä, mistä vaahtoaa ja voohottaa.

Juoppo joulupukkikin on edelleen juoppo. :joulu3:

Loppu ja ulos.

TONY HALME EI OLE SAAVUTTANUT IKINÄ MITÄÄN JA ON TULLUT JULKISUUTEEN TÄYSIN TYHJÄSTÄ

Nimimerkki Kostaja X on sitä mieltä, että internetin foorumeille kirjoitteleminen on paljon merkittävämpää kuin Tony Halmeen julkkisura.

YES! Nykänen VS. Halme -thread! Tätä olen aina halunnut, mutta miksi jättäytyä näihin kahteen. Otetaanpa tarkasteluun muitakin lähimenneisyyden urheilijoita:

*Mike Tyson: raskaansarjan maailmanmestari. Tuomittu myös raikauksesta
*O.J. Simpson: NFL-futari. Esiintynyt myös Hollywood-elokuvassa. Dna-tutkimusten perusteella murhaaja.
*Diego Maradona: yksi 1980-1990-lukujen parhaista pelaajista maailman suosituimmassa urheilulajissa. Uskaltaa sanoa suoraan miten asiat ovat (haukkuu häviämiensä pelien tuomareita lahjotuiksi). Nykyisin paha kokaiiniongelma. Edelleen Argentiinan suosituin ihminen.
*Matti Nykänen: lukuisia arvokisamitaleja, mm. 4 kultaa samoista olympialaisista. Jyväskylän ex-pr johtaja (tjsp.). Mäkihyppyuran jälkeen levyttänyt ja myynyt ihan hitosti levyjä. Työkokemusta löytyy myös eksoottisen tanssin saralta. Nykäsestä on jopa tehty oma elokuva. Nykyään alkoholisoitunut epävirrallinen valtakunnan pelle.
*Tony "Viikinki" Halme: noussut huonoista oloista. Saavuttanut nyrkkeilyssä jotain, mistä moni muu haaveilee. Tehnyt uraa showpainissa, laulanut hauskan cover-biisin, joka myi paljon. Esiintyi tv-sarjassa (Kolmas pyörä). Kirjoitti viihteellisiä (kuulemma) kirjoja. Esiintynyt kulttuurillisesti ajatellen lähihistorian merkittävimmässä suomalaisessa elokuvassa -Ponterosassa. Kannustanut elämän kääntöpuolen kokeneita teinejä. Pääsi eduskuntaan loistavalla äänivyöryllä. Ammuskeli piripäissään, luvattuaan ensin poistaa huumeet Suomesta. Pääsi Helsingin kaupungin valtuustoon (tosin menetti 5/6 kannatuksestaan -asialla kuulemma on jotain tekemistä huumejutskien kanssa) Kärsii alkoholismista.

Ketä näistä SINÄ (tm Fabien) arvostat eniten?

Toisaalta: miksi jättää arvostelu urheilihoihin? Entä yksi Suomen kautta aikojen menestyneimmistä artisteista? Hanoi Rocks on tehnyt hienon uran ja pojille on sattunut ja tapahtunut? Esimerkkejä riittää.

Lisättäköön että halme on ollut myös gladiaattori tv ohjelmassa. Ja die hardissa sivuosassa. Sekä tehnyt oman cd-levyn.

Asia äijä,toivottavasti taas pääsee takaisin kuosiin!

neutraali sanoi:
samat kaverit jotka täällä räksyttää halmeen huonoutta yms.. taputtelee baareissa miestä olkapäille. hännystelijöitä riittää. tonysta ei juuri koskaan ole pidetty hänen kielen käytöksen takia, monia ärsyttää se mutta minkäs sille teet, toki jotkut sankarit ova hänen kimppuunsakin siitä syystä käyneet katalin seurauksin. monia vituttaa kun ei ole pokkaa oikeasti olla yhtä kovasanainen mies.

Eiköhän nämä selkään taputtajat äänestäneet Halmeen sinne eduskuntaan, niillehän se on suuri sankari. Näiden mielestä on hienoa että joku laukoo eduskunnassa samoja mielipiteitä kuin he kanta baarin pöydässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom