BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko nuo takaposet pakko tehdä tuohon heinäsirkka tyyliin jalat levällään? Mun mielstä ruma tapa tehdä tämä pose. Kohosen otin tähän esimerkiksi, vaikka sama oli monilla kisaajilla, kun jotenkin hänellä vielä korostuu. Vaparissa oli takaposet vielä hemmetin paljon kovempia, kun jalat oli lähellä toisiaan.

Mielenkiinnolla kyllä odotan, miten paljon Toni saa parannettua pakettia vielä Islantiin. Rasvaahan tuossa ei käytännössä juuri ollutkaan enää, että siinä mielessä kunto oli kyllä hyvä.

00809467-E4D3-42A9-8702-4A60CD1EDE14.jpeg

Onko nuo takaposet pakko tehdä tuohon heinäsirkka tyyliin jalat levällään? Mun mielstä ruma tapa tehdä tämä pose. Kohosen otin tähän esimerkiksi, vaikka sama oli monilla kisaajilla, kun jotenkin hänellä vielä korostuu. Vaparissa oli takaposet vielä hemmetin paljon kovempia, kun jalat oli lähellä toisiaan.

Mielenkiinnolla kyllä odotan, miten paljon Toni saa parannettua pakettia vielä Islantiin. Rasvaahan tuossa ei käytännössä juuri ollutkaan enää, että siinä mielessä kunto oli kyllä hyvä.
Kerrankin joku tarttui tähän mitä odotin! Täällä täysin sama huomio ja oivallus joka tullaan tekemään juuri noin kun sanoit.
Jatkossa takaposeissa jalat tulee olemaan niinkuin vapaaohjelmassa, minä puhuin asiasta kisan jälkeen aivan samaan sävyyn ja jiipeelle sanoin että ne muutetaan juurikin noin.
Olen väkisin jotain x mallia kuvitellut sillä tuovani mutta kadotan vaan pakaran ja reisien massaa poseeraamalla ne haralleen.
Tälle kommentille 6/5

Teillä on ollut julma porukka reenaamassa uudella salilla. Tsempit Islantiin ja menestystä
Joo pari kaveria oli mukana, Liukkosen Eetu ja Värtisen Esa sekä toki Vatanen hyppäs meidän selkäjumppaan mukaan.
Esa on 64 vuotias ”cbb ukko” ja mies ois tarkotus iskeä lavalle keväällä ilmeisesti.

Liitteet

• 18441F7F-92AD-41B0-A4E0-08CDD3C33000.jpeg
    18441F7F-92AD-41B0-A4E0-08CDD3C33000.jpeg
    166,2 KB · Katsottu: 1 330
  • 38A72A7C-6E6A-4E5A-9E19-D959FB49B5CB.jpeg
    38A72A7C-6E6A-4E5A-9E19-D959FB49B5CB.jpeg
    121,6 KB · Katsottu: 1 354
  • A4609417-1D38-4928-AD56-3C15EAED8E35.jpeg
    A4609417-1D38-4928-AD56-3C15EAED8E35.jpeg
    118,2 KB · Katsottu: 1 318
  • 57ED7B98-AF10-4B32-9C61-778D5F9ABEAC.jpeg
    57ED7B98-AF10-4B32-9C61-778D5F9ABEAC.jpeg
    134,7 KB · Katsottu: 1 262
  • 92E6554D-37E3-45B0-A63F-612C453455CA.jpeg
    92E6554D-37E3-45B0-A63F-612C453455CA.jpeg
    113,9 KB · Katsottu: 1 228

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onpas todella rujon näköinen keskivartalo. :woot:
Mitä Tomi meinaat? Että paskalle näyttää? 😂
Vähän huono kuva mut jos paineet on puhallettu niin silti vähän pönöttää..
Kireä on ainakin ja tsemppiä kovasti kisoihin!
siinä kun litkii reenin aikana 3 litraa nestettä ja palkkarin päälle niin ei ihan vakuumiin taivu 😂
Reenin loppuun vielä räkkivetoa niin pullistuuhan se vatsakin vähän, lähinnä kuntoa tuossa vilautin vain ja kaveri nappasi kuvan, jotenkin jo kuvan laittaessa arvasin että asiaan joku tarttuu 😄
Mutta kiitos tsemeistä

Mitä Tomi meinaat? Että paskalle näyttää? 😂

siinä kun litkii reenin aikana 3 litraa nestettä ja palkkarin päälle niin ei ihan vakuumiin taivu 😂
Reenin loppuun vielä räkkivetoa niin pullistuuhan se vatsakin vähän, lähinnä kuntoa tuossa vilautin vain ja kaveri nappasi kuvan, jotenkin jo kuvan laittaessa arvasin että asiaan joku tarttuu 😄
Mutta kiitos tsemeistä
Totta joo :giggle: Enkä millään pahalla tarkoittanu, mukava ollu seurata jätkän kehitystä! Teetkö Toni videoita esim. tubeen tai ootko miettiny? Mielellään kuulis savvoo kun ei Ovaskainenkaan taida enää videoita tehä 😚

Totta joo :giggle: Enkä millään pahalla tarkoittanu, mukava ollu seurata jätkän kehitystä! Teetkö Toni videoita esim. tubeen tai ootko miettiny? Mielellään kuulis savvoo kun ei Ovaskainenkaan taida enää videoita tehä 😚
Ei en sitä meinannukkaan vaan mainitsin kun kävi itsellä mielessä vaan kun postasin tuon että sanooko joku asiasta 😄
Vähemmälle jäänyt kyllä videoiden teko, siinä olis hyvä olla joku kuvaamassa ja ei oikeen tunnu ketään löytyvän täältä päin. Itse olen niin huono tietokoneiden kanssa noissa editoinneissa yms että se on hirveä vaiva itselle ikävä kyllä. Mielellään tekisin jos jelppiä siihen saisi ja menisi vaivattomammin.
Islannin kisoista on tulossa koko reissusta ihan kunnon video kun Renne lähtee meidän mukaan ja houstailee kuvaten meininkiä :)
Ja sen verran pittää oikasta, että Ovaskainen ei savvoo ossoo, se on karjalan källikkä 😂

Hieno keskivartalo pose tonilla! Sairaan kireä on! Ei tuo näytä huonolta yhtään.

Joku vacuum pose on ihan yliarvostettua, siihen pystyy 99% ihmisistä jos pari viikkoa harjoittelee vatsan sisään vetämistä, mutta tohon lookkiin missä Toni on, niin ei pääse edes 1% maailman ihmisistä ikinä.

Hieno keskivartalo pose tonilla! Sairaan kireä on! Ei tuo näytä huonolta yhtään.

Joku vacuum pose on ihan yliarvostettua, siihen pystyy 99% ihmisistä jos pari viikkoa harjoittelee vatsan sisään vetämistä, mutta tohon lookkiin missä Toni on, niin ei pääse edes 1% maailman ihmisistä ikinä.
Kiitos kehuista, minulla ei vatsapalikat ole sellaiset syväuraiset mitä toivoisin niiden olevan kuitenkin.
Onko se sitten asia mille voi jotain vai ei, sen aika näyttää.

Kohosella on maskuliininen, vahvan miehen look. Tsemppiä Islantiin!
Arvostan kehonrakentajaa, koska hän on iso ja vahva jätti, joka ryskää armottomilla raudoilla salilla.
Miehen "kauneus" eli estetiikka ei ole ainakaan minulle olennaista lajissa. Tiedän toki, että tuomarit sen arvostelevat.
Monellako urheilijalla on V-mallinen vartalo kapeine vyötäröineen? Eipä kovin monella, sillä voima/suorituskyky lähtee keskivartalosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom