Kylläpä sä nyt vänkäät
Mut kaikella rakkaudella kuitenkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpä sä nyt vänkäät
Mut kaikella rakkaudella kuitenkin
No nopean näkösen auton mieltää aina tehokkaaksi. Joskus joku onnistuu tekemään hienon replikan, jossa on kuplan moottori, mutta menee täydestä. Tytöt meikkaa ja puppelit bodaa(mikä on hienoa), mutta hienointa on lihaksikas VAHVA kroppa, kaikki muu on. Mitä on . Mike itse on hyvä esimerkki vahvasta ja kohtuu lihaksikkaasta vartalosta, ilman sitä narsistista kitinää alle kybän rasvoista. poikkeuksetta nämä inisijät on juurikin niitä saatanan rääpäleitä , joilla pestään uimahallin lattia! poislukien just Sihvonen ja Wilenius. Heillä nyt kunto varmaan kestää kovemmankin vertailun ja näyttävät tosiaankin hyvältä. muut 5% vinkijat näyttää lähinnä pitkämatkanjuoksijoilta...Vahvuuskin vissii katsojan silmissä jos ei Sihvosta ja Nyyssölää luetella vaffaksi
Alakaa @sheldon myös jättää "ihimisyyen" taakseen! Tsemppiä kovasti tulevaa kisakautee, oliko ne SKL kisat suunnitelmissa?
E. Jaa tää video olikin jo täällä, mutta jätän nyt tähänki että kaikki tietää mihin kontekstiin viestin sisältö kuuluu. Elekää kivittäkö, ainakaa päähä.
noo siinä neljännen liikkeen viimeinen sarja niin ei ollu enää kovin heavyweightKova sarja
Dieetti alkoi maanantaina
Ilman aerobisia ja treenipäivän kalorit jossain 4600kcal kulmilla, lepopäivänä luonnollisesti matalammalla
noo siinä neljännen liikkeen viimeinen sarja niin ei ollu enää kovin heavyweight
Joo kyllä se reisille meni ihan kirjaimellisesti ja ehkä vähän päin persettäkinJoo, en mä painoja sen puoleen kattonutkaan kun tiesi, että treenin viimeisiä sarjoja. Näytti vaan siltä, että perille menee ja tehokkaasti.
Tämä on mukavaa kuulla ja kiitos tsempeistäToni on kyllä hieno mies. Kaikki mieheen liittyvät videot ja podcastit on tullut katsottua. Hitto, voisi sanoa että olen miehen fani! Tsempit tonille kisapreppiin.
Samaa mieltä, tuollaisia henkilöitä kuin Toni tämä laji tarvitsee.Toni on kyllä hieno mies. Kaikki mieheen liittyvät videot ja podcastit on tullut katsottua. Hitto, voisi sanoa että olen miehen fani! Tsempit tonille kisapreppiin.
Eipä tähän muuta voi sanoa kun kiitos, mukava kuulla hyvää palautettaTäältä myös ääni Kohosen suuntaan. Myös valmennushommat imo. Kohosella toimii todella hyvin, mitä vuoden ajan pääsin niitä kokeilemaan. Kohtaa ihmisen ihmisenä, eikä lähtötasolla ole väliä ja on myös aidosti kiinnostunut valmennettavasta, joka ei aina valmennuksissa toteudu.
Ei mitään negatiivista sanottavaa kaverista.