SUPERCARB 1kg -40%

BB Toni Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onnea paljolti.

Odotin kyllä striimin perusteella, että sieltä se 2. sija ainakin napsahtaa. Varsinkin kun Ott Kiivikas ei näyttänyt olevan läheskään yhtä kireä / paineinen mitä hän yleensä on. Rakenteen osaltahan Kataja on valovuosia edellä.

Mun mielestä Ott paransi kondistaan tähän iltakisaan, tai sitten vaan tuossa värissä oli petrattu. Tonilla taas näytti kunto olevan suunnilleen sama, kuin aamulla. On tuo kolmas sija kuitenkin noissa kisoissa ison urakan takana, joten isosti onnea miehelle.

[video=facebook;10201953829189264]https://www.facebook.com/photo.php?v=10201953829189264&l=996466098553141735[/video]

Koitin ladata viimeisen Tanskanreissun videopätkän tähän, kun joku sitä kyseli, mutta aika hiljaista on... Se löytyy SportLifen Facebook-sivulta, jos joku osaavampi jaksaa/osaa, niin linkittäkää tänne:) Kiitoksia onnitteluista, matka jatkuu ja treenit on taas polkaistu käyntiin...

-Toni

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jotain aitoa bodausta IMO. Ei mitää helvetin isoja rautoja ja paskalla tekniikalla.

Terveiset Mallorcalta

10500586_10202382882835337_7290570445753064961_n.webpMallorca-14-pose1.webp

Jep, videolla hiukan juttua Body Actionista ja Kokkosen Arista, sekä meidän yhteistyöstä. Ja joku olikin jo linkittänyt Jarin sivuille videon, jossa käytiin puolestaan läpi mun ja Herra Mentulan yhteistä taivalta. Tässä mukana pieni pätkä tämän aamun selkäjumpasta, vuorossa Heavy duty -viikko. Tulevana perjantaina lähden jumppailemaan Tampereelle Jarin kanssa, ja toivottavasti siellä on paikalla muitakin tuttuja sankareita. Ja kunhan nuo Wilenius ja Mike saavat itsensä taas täyteen iskuun, pitäisi meidänkin lyödä pöljät päät yhteen, lupasivat näyttää miten treenataan olkapäitä:) Tarkoituksena olisi muutenkin tässä kevään ja tulevan kesän aikana järjestää enemmänkin yhteistreenejä tällaisten kavereiden kanssa, jotka olen tuntenut pitkään ja joiden asennetta kovasti arvostan.

https://www.youtube.com/watch?v=xhqO0LRCLb8

Suositut

Back
Ylös Bottom