BB Tommi Heinonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos Alpha fitness siinä ferian kulmalta (plaza de la hispanidad) kadonnut?
Sieltä ainakin muutamat videot tehty

En tiedä onko enään olemassa mutta Antonio ei sitä ainakaan pyöritä enää.

(Ja sitten jos haluaa vähän isompaa laitevalikoimaa niin entisen pro-bodarin Paco Mulan salilla on aika laajalti vehkeitä.. Salin nimi muistaakseni Nuevo estilo. Googlella varmaan löytyy)
 
Toki Tommi on ns. pelimiehiä, niin striimi olisi oiva paikka käydä vierailemassa.
 
Mitä helvetin höpöhöpöä se muka nyt on.
Ihan pelkästään sitä itseään höpöhöpöä.. Vittu kato. Treenivideoita tarvitaan striimit ja muut höpötykset on Jonneille ja muille teinimielisille..
Menisikö PW johonkin vitun striimiin puhumaan pelaamisesta.. Silleesti aikuisten oikeasti? Treeni- ja Q&A videot kunniaan
 
Ihan pelkästään sitä itseään höpöhöpöä.. Vittu kato. Treenivideoita tarvitaan striimit ja muut höpötykset on Jonneille ja muille teinimielisille..
Menisikö PW johonkin vitun striimiin puhumaan pelaamisesta.. Silleesti aikuisten oikeasti? Treeni- ja Q&A videot kunniaan
No eikös Jukallakin ole tullut vaikka kuinka monta Q&A striimiä mm. Utin ja Takamaan kanssa.
 
Nimenomaan sellasta Q&A tyyppistä striimiä mä meinasinki. Ei muakaan kiinnostais katsoa mitään pelaamista mut ei kyl kiinnosta treenivideotkaan. Tommilla riittää juttua ja tarinoita ni niitä ois kiva kuunnella sen pari tuntia
 
Tietenkin Q&A tyyppistä, sitähän ne kaikki vieraan/vieraat sisältävät pitkälti on olleet. Mielenkiintoista ja usein myös varsin hauskaa kuunneltavaa.
Eikä ne reenipätkät ole mihinkään loppumassa, tai että tämä mitenkään veisi niiltä tilaa.
Olen ainakin itse kokenut noi Twitch Q&A:t uudeksi mielenkiintoiseksi lisäksi kaiken muun ns. perinteisen rinnalle.
Ei sillä etteikö reenipätkäkin kelpaa.
 
Tommin treenivideot oli huippuja. Lisää niitä. Eihän noita striimejä jaksa kukaan katsoa, ja kenellä riittää aikakaan.. Edelleen nuo tuollaiset striimit ja vastaava paska on niille Miken mainitsemille Jonneille
Vähän jotain striimiä katsoin ja WTF.. Pelataan jotain tietokonepeliä, huudetaan ja kerjätään jotain vitun subeja..? Onka tämä nyt sitten jotain nykyaikaista businesta?
No mä olen aika vitun vanha enkä tietenkään ymmärrä mistään mitään..
 
Tommin treenivideot oli huippuja. Lisää niitä. Eihän noita striimejä jaksa kukaan katsoa, ja kenellä riittää aikakaan.. Edelleen nuo tuollaiset striimit ja vastaava paska on niille Miken mainitsemille Jonneille
Vähän jotain striimiä katsoin ja WTF.. Pelataan jotain tietokonepeliä, huudetaan ja kerjätään jotain vitun subeja..? Onka tämä nyt sitten jotain nykyaikaista businesta?
No mä olen aika vitun vanha enkä tietenkään ymmärrä mistään mitään..

Niin no me puhutaan nyt ihan eri striimeistä. Ei muakaan kiinnosta noi striimit missä pelataan tietokonepelejä. Jukka on tehny Utin,Rennen ja ainakin Leskisen kanssa striimejä missä ne ei pelaa mitään pelejä vaan juttelee yleisesti pääosin bodauksesta ja niille saa samalla esittää jotain kysymyksiä
 
Jengillä näyttää olevan aika rajallinen käsitys mitä Twitch -kanavilla tapahtuu. Me esim tehtiin Miken kanssa erittäin hauska Q&A kun oltiin matkalla PT Vatasen salille. Jengi sai kysellä suorassa lähetyksessä MIkeltä kysymyksiä ja heiteltiin siinä läpänderiä jengin kanssa. Rentoa ja hauskaa ja sen jälkeen tuon on voinut nähdä YoutTubessa jos missasi sen suoran lähetyksen. Tervetuloa vaan 2010-luvulle tyypit! Tää on sitä tulevaisuutta!

 
Eiks se vain ole hyvä, että tulee erilaista matskua. Mun videoita kritisoidaan siitä, että on samaa treeniä aina. Eli eihän periaatteessa mikään kelpaa kuitenkaan ikinä. Mun pointti on ainakin näyttää miten huiput toteuttaa kaikki kerrotut treenit käytännössä.
 
Jengillä näyttää olevan aika rajallinen käsitys mitä Twitch -kanavilla tapahtuu. Me esim tehtiin Miken kanssa erittäin hauska Q&A kun oltiin matkalla PT Vatasen salille. Jengi sai kysellä suorassa lähetyksessä MIkeltä kysymyksiä ja heiteltiin siinä läpänderiä jengin kanssa. Rentoa ja hauskaa ja sen jälkeen tuon on voinut nähdä YoutTubessa jos missasi sen suoran lähetyksen. Tervetuloa vaan 2010-luvulle tyypit! Tää on sitä tulevaisuutta!



Erittäin hauska, mitä helvettiä?!? Ei saa olla hauskaa, se on jonneille! Kunnon anaalimurhatreeniä tässä kaivataan! Ei mitään höpöhöpöä.
 
No mä olen aika vitun vanha enkä tietenkään ymmärrä mistään mitään..

Todellakin olet. Jos et ymmärrä mistään mitään, niin silloin kannattaa olla hiljaa eikä tulla huuteleen ''STRIIMIT ON JONNEILLE KUKA VITTU JAKSAA KATTOA PELAAMISTA JA SUBEJEN KERÄÄMISTÄ WTF?!?!'' Nykyaikaistu.

E: Ja kyllä, streamit on nykyajan bisnestä. Pelaajat saavat todnäk enemmän rahaa kuukautta kohden kuin normi suomalainen duunari joka tekee sitä ''miehen'' työtä.
 
Todellakin olet. Jos et ymmärrä mistään mitään, niin silloin kannattaa olla hiljaa eikä tulla huuteleen ''STRIIMIT ON JONNEILLE KUKA VITTU JAKSAA KATTOA PELAAMISTA JA SUBEJEN KERÄÄMISTÄ WTF?!?!'' Nykyaikaistu.

E: Ja kyllä, streamit on nykyajan bisnestä. Pelaajat saavat todnäk enemmän rahaa kuukautta kohden kuin normi suomalainen duunari joka tekee sitä ''miehen'' työtä.

No näinhän se tietenkin menee.. Miten ihmeessä mistään mitään voi tietääkään kun ei ole näitä juttuja tehnytkään kun vuodesta -87 Ja mitä sinuun Pode tulee niin sinä taidat olla, vielä Jonne-iässä oleva? No kait sinäkin jossain vaiheessa miehistyt.. Ehkä

Terv. Fucking old fart..
 
Back
Ylös Bottom