Pro physique fitness centre. On Antonion sali.
Calle santa gema 26 on osoite
Onkos Alpha fitness siinä ferian kulmalta (plaza de la hispanidad) kadonnut?
Sieltä ainakin muutamat videot tehty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pro physique fitness centre. On Antonion sali.
Calle santa gema 26 on osoite
Onkos Alpha fitness siinä ferian kulmalta (plaza de la hispanidad) kadonnut?
Sieltä ainakin muutamat videot tehty
Tommista odottaisin kyllä jotain videopätkää, vanhoja pätkiä katsellut useampaan kertaan jo. on se vaan mukavan olonen heppu.
Mitä helvetin höpöhöpöä se muka nyt on.Ei mitään striimihöpöhöpöä, vaan laadukasta videokuvaa kunnon vermeillä tässä kaivataan.
Ihan pelkästään sitä itseään höpöhöpöä.. Vittu kato. Treenivideoita tarvitaan striimit ja muut höpötykset on Jonneille ja muille teinimielisille..Mitä helvetin höpöhöpöä se muka nyt on.
No eikös Jukallakin ole tullut vaikka kuinka monta Q&A striimiä mm. Utin ja Takamaan kanssa.Ihan pelkästään sitä itseään höpöhöpöä.. Vittu kato. Treenivideoita tarvitaan striimit ja muut höpötykset on Jonneille ja muille teinimielisille..
Menisikö PW johonkin vitun striimiin puhumaan pelaamisesta.. Silleesti aikuisten oikeasti? Treeni- ja Q&A videot kunniaan
Tommin treenivideot oli huippuja. Lisää niitä. Eihän noita striimejä jaksa kukaan katsoa, ja kenellä riittää aikakaan.. Edelleen nuo tuollaiset striimit ja vastaava paska on niille Miken mainitsemille Jonneille
Vähän jotain striimiä katsoin ja WTF.. Pelataan jotain tietokonepeliä, huudetaan ja kerjätään jotain vitun subeja..? Onka tämä nyt sitten jotain nykyaikaista businesta?
No mä olen aika vitun vanha enkä tietenkään ymmärrä mistään mitään..
Jengillä näyttää olevan aika rajallinen käsitys mitä Twitch -kanavilla tapahtuu. Me esim tehtiin Miken kanssa erittäin hauska Q&A kun oltiin matkalla PT Vatasen salille. Jengi sai kysellä suorassa lähetyksessä MIkeltä kysymyksiä ja heiteltiin siinä läpänderiä jengin kanssa. Rentoa ja hauskaa ja sen jälkeen tuon on voinut nähdä YoutTubessa jos missasi sen suoran lähetyksen. Tervetuloa vaan 2010-luvulle tyypit! Tää on sitä tulevaisuutta!
No sori kauheesti. En mä ymmärtänyt, että sä haluut anaalimurhia nähdä, etkä kysy-ja-vastaa -videoita. Kai molemmille paikkansa on?Erittäin hauska, mitä helvettiä?!? Ei saa olla hauskaa, se on jonneille! Kunnon anaalimurhatreeniä tässä kaivataan! Ei mitään höpöhöpöä.
No mä olen aika vitun vanha enkä tietenkään ymmärrä mistään mitään..
Todellakin olet. Jos et ymmärrä mistään mitään, niin silloin kannattaa olla hiljaa eikä tulla huuteleen ''STRIIMIT ON JONNEILLE KUKA VITTU JAKSAA KATTOA PELAAMISTA JA SUBEJEN KERÄÄMISTÄ WTF?!?!'' Nykyaikaistu.
E: Ja kyllä, streamit on nykyajan bisnestä. Pelaajat saavat todnäk enemmän rahaa kuukautta kohden kuin normi suomalainen duunari joka tekee sitä ''miehen'' työtä.