Mikäs on jengin mielestä kaikkien aikojen kovatasoisin kokonaan pohjoismainen vapaaottelu? Voisiko se olla tässä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se vois olla ainaki sillä mittarilla että ottelu käydään UFC:ssä. Kummallaki melko mittava voittoputki takana. Paras matsi jonka minä olen nähnyt menee niinkin pitkälle kuin FinnFight 5 Joachim Hansen vs Olof IngerMikäs on jengin mielestä kaikkien aikojen kovatasoisin kokonaan pohjoismainen vapaaottelu? Voisiko se olla tässä?
Mikäs on jengin mielestä kaikkien aikojen kovatasoisin kokonaan pohjoismainen vapaaottelu? Voisiko se olla tässä?
Joachim Hansen vs. Olof Inger tulee ekana mieleen
Jos nyt nyyppä vaikka katsoisit sen matsin ennen kuin lähdet vähättelemään. Vapaaottelumaailma oli 2001 "vähän" erilainen kuin 2014, ja tuo matsi oli todella kovatasoinen ja tapahtumarikas. Kaksi vuotta tuon matsin jälkeen Hansen voitti Gomin, joka oli tuolloin maailman ykkönen.Millä perusteella?
Jos nyt nyyppä vaikka katsoisit sen matsin ennen kuin lähdet vähättelemään. Vapaaottelumaailma oli 2001 "vähän" erilainen kuin 2014, ja tuo matsi oli todella kovatasoinen ja tapahtumarikas. Kaksi vuotta tuon matsin jälkeen Hansen voitti Gomin, joka oli tuolloin maailman ykkönen.
Meinaatko, että Hansen vuonna 2001 1-1 rekordilla oli kovempitasoinen vapaaottelija, kuin Tom Niinimäki 2014? Ja, että tämä Inger vastaavasti pärjäisi millään mittarilla vertailussa Bäcströmille? Ymmärsitköhän edes mitä kysymykselläni tarkoitin.. Vapaaottelumaailma tosiaan oli 2001 "vähän" erilainen eli suomeksi sanottuna taso oli keskimäärin umpisurkea tähän päivään verrattuna. En tarkoittanut kysymykselläni, että annetaan tässä jotain "eri aikakausi" - suhteutusapua vanhoille matseille.
Hansen oli 2001 kovatasoinen vapaaottelija ja Niinimäki on 2014 kovatasoinen vapaaottelija. Itse pidän kovatasoisena otteluna sellaista jossa esitellään kovatasoista vapaaottelua, pelkät ottelijoiden meriitit eivät automaattisesti tee ottelusta kovatasoista. Oli kyse siitä mitä porukka pitää kovatasoisimpana pohjoismaisena vapaaotteluna ikinä, ja monen mielestä se on Hansen-Iger. Se nyt on aivan sama, jos sä et ota huomioon nuoren lajin eri aikakausia ja niiden eroja. Ehkä sun mielipide ei olekaan ainoa oikea, varsinkaan kun et ole edes kyseistä matsia nähnyt.
Itse aiheesta: toivotaan, että Niinimäki vs Bäckströmistä tulee vielä parempi ja kovatasoisempi matsi kuin mitä loistava Hansen-inger oli. Ja että Niinimäki vie sen kimuralla viimeistään kolmannessa.
Niinimäki on kova kaveri mutta ei ihan Hansenin veroinen, Hansenilla on/oli painavammat iskut ja nopeammat reaktiot, varsinkin ns. jälkitilanteissa.
Vähä offarii vaihteeks asiakeskustelun välii..
M>B aina löytää jonkun väittelykaverin, oli asia mikä tahansa :D Eikaisii mut elä oo tollane irl
Bäckström hyppää kyllä lammesta valtamereen isojen kalojen joukkoon.
Tomppa on ehdottomasti kovin vastustaja mitä tällä jampalla on ollut ja odotan Tompan kävelevän tästä kaverista yli.
En ymmärrä miksi oikein auot päätäsi ja nimittelet siinä.