BB PRO Tom Platz

Ja gaspit yms salibrändit oli sun mielestä juntit. Miten muiden pitäisi pukeutua että sulla olisi hyvä olla?
Tarkoituksenmukainen pukeutuminen on avainsana. En tiedä, mitä tuolla hienolla puvulla ohjaustilanteessa yritetään viestiä. Platz tuskin on skenen varakkain kaveri, enkä ole muiden nähnyt koreilevan puvuilla puttisalilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Platzhan on ollut koko uransa ajan käsittääkseni myös bisnesmies, autoja, kiinteistöjä? Joillain näistä uusista videoista ottaa myös varsinaisen työnsä puheeksi ja kuinka kyykky auttoi siihenkin. Mutta tietysti jos rahat on loppu, niin puvun käyttöhän on silloin kiellettyä, vai miten se nyt meneekään? Vai toimiiko Platzin puku sopivana projektiona, kuten muutkin väärät ihmiset väärissä vaatteissaan?

On vaan ylipäätään kummallinen näky, että joku on kuntosalilla treenipuolella puku päällä. Antaa ainakin sellaisen viestin, että ei ole itse treenaamaan tullut. Vaikka taisihan se joku legendaarinen suomalaisbodarikin treenata puku päällä...

Niin , eihän Platz näissä kuvissa ja klipeissä itse ole tullutkaan treenaamaan , vaan jakamaan oppia muille. Jos se on joku brändi juttu hällä , että kun klinikkaa/ seminaaria pidetään , niin ollaan hänen mittapuun mukaan "sharp" ? Itse en edes kiinnittänyt asiaan mitään huomiota , ennenkuin täällä asiaa ihmeteltiin . Olemme erilaisia

Onko Platz kärsinyt loukkaantumisista? Sattuu niveliin, kun katsoo tuota ryskäystä ja pommittamisia. Mahtaa laitteetkin olla heikossa hapessa Tompan jäliltä.

Onko Platz kärsinyt loukkaantumisista? Sattuu niveliin, kun katsoo tuota ryskäystä ja pommittamisia. Mahtaa laitteetkin olla heikossa hapessa Tompan jäliltä.

Tietääkseni se 82 Olympiaan treenatessa katkennut hauis oli pahin . Itse en muista juurikaan loukkaantumisista Platzin kohdalla lukeneeni. Koitin kattella ethernetistä ja samansuuntasta oli eri sivustoilla pohdinta - ei mainittavia vammoja . Mikä on kyllä ihmeiden ihme

Painot vie miestä niin että soi. Jaloissa sairaat geenit, mutta sitten nähtiin mitä tapahtuu kun treenit on päin helvettiä yläkerralle. Se ei vastaakaan ihan tosta vain jos momentilla vain liikutellaan liian isoja kuormia.
Onkohan nyt näin, että tuon videon perusteella voi tehdä minkäänlaista johtopäätöstä? Eli oliko ne treenit nyt ihan oikeasti tuollaisia, vai onko tässä kyse jostain metabolisista treeneistä ja ne ihan oikeat treenit sitten toisenlaisia?

Onkohan nyt näin, että tuon videon perusteella voi tehdä minkäänlaista johtopäätöstä? Eli oliko ne treenit nyt ihan oikeasti tuollaisia, vai onko tässä kyse jostain metabolisista treeneistä ja ne ihan oikeat treenit sitten toisenlaisia?
Jep tai showsta videota varten..

No kai se sitten huvikseen teki noita pätkiä ja treenas muuten tosi siististi. Anyways, kehonrakentajana aika heikko ja toi treenaaminen varmaan syy siihen. Yläkerta tolkuttomasti hyvin vastaavia reisiä jäljessä.

Suositut

Back
Ylös Bottom