Tom of Finland -postimerkit

Tom-of-Finland-stamp-520x245.jpg

Varmaan kaikki ovat nähneet nämä lehdissä viime päivinä, ja keskustelun mikä niistä velloo. Vaikka olenkin hetero, ni jonkinlaisena taideihmisenä itse diggaan näistä kovasti :hyvä:

Tomppa on kieltämättä kansainvälisesti homokulttuurin yksi ikoneita, tunnistetaan about missä tahansa. Viimeksi seikkailin Köpiksessä ja meinasin mennä epähuomiossa Gentleman's Clubille oluelle kun ikkunasta näytti rennolta mestalta - kunnes hoksasin että eteisessä vastaan tuijotti jättikokoinen ToF-juliste, ni päätin että ehkä kuitenkin eri paikkaan sitten. Myös visuaalisesti Tompan työt ovat mielenkiintoisia, kun hahmot ovat äärimmäisen maskuliinisia mutta silti niistä löytyy jonkinlaista miehistä aistillisuutta.

Pakkis o myös hyvin mielenkiintoinen paikka keskustella näistä, täällä o totuttu kyyläämään myös miesten vartaloita, esteettisessäkin mielessä. Samaan aikaan moni keskustelija on kuitenkin melko äärihetero. Mitäs sanotte postimerkeistä? Itse jo suunnittelin että pitää viimeistään ens jouluna lähettää ulkomaalaisille tuttaville :D

Toivon myös että tulee erikoispainos vanhanaikaisia NUOLTAVIA merkkejä :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tasa-arvovaltuuskunnan pyynnöstä.
tomof.jpg

Mun mielestä noi on hienoja merkkejä, ja vetonakin kova juttu. Onhan noi jo maailmanlaajuisesti noteerattu.

No eipä oo Hesarissa keskustelu vellonut, enkä yhtään ihmettele miksi! Tyystin typerä ja älyvapaa idea laittaa tollasia postimerkkeihin. Nää ei käy edes huonosta vitsistä, vaikka olenkin suvaitsevainen tyyppi!

Toi suuntaus on ollu jo viimiset pari vuotta että homoja ja lesboja ängetty joka paikkaan, rupee jo mielestäni olemaan kulunut juttu.

Onneksi saa valita mitä merkkejä ostaa, ettei pääse homodemonit valloilleen omassa päässä kun kassan täti arpo sulle Tom of Finland -postimerkit.

Vastapainoksi pitäisi saada myyntiin postimerkkejä, missä on vain hyvännäköisiä naisia tisseineen. Tai öljyttyjä bodareita pikkuruisissa stringeissä, mutta silleen heterosti!!! Niitä voisi sitten puoliksi kaapissa olevat itsestään epävarmat miehet ostaa ja suureen ääneen kassalla esitellä muille jonottajille. Ettei vaan luulla homoksi.

Kyllähän TOF kuvia pitää arvostaa noin piirustustaiteenkin kannalta. Omassa lajityypissään mainioita.

En ole merkkiä livenä nähnyt mutta ihmetyttää vähän miksi kuvaa on interpoloitu noinkin paljon. Luulisi että olisivat saaneet kopsattua orkkiksista kunnon resoiset kuvat.

Poolin kanssa samoilla linjoilla. Eiks tää kiintiöhomoilu ja -lesboilu koskaan lopu? Tasa-arvon, suvaitsevaisuuden sekä vaihtelun vuoksi voitaisiin seuraavaksi katsella natseja jokaisessa mediassa. Niin tai näin, "suvaitse mua" -hintit ja lesbot ovat yhtä matalalla äöllä varustettuja kuin metro-natsit.

Ei noista postimerkeistä kannata mitään seksuaalisen tasa-arvon keskustelua tehdä. Kyseessä on yksi Suomen tunnetuin taiteilija maailmalla, tahdottiin sitä pakkiksella tai ei, ja on postimerkkinsä ansainnut siinä kuin Alvar Aalto tai Matti Nykänenkin.

Mun mielestä tää on aivan mahtava juttu jo senkin takia että kaikki konservatiiviset junttitötteröpäät saa taas repiä peliverkkareitaan. Nautin suunnattomasti näistä ihmisten kilareista. "Minäkin olen suvaitsevainen mutta...yhyhyhyyy"

Noita kasa ja uskovaisille joulukortteihin, sit vaan nauttii siitä kun vanhoilliset kärsii. Ihan vain siitä syystä että joillekkin on kova paikka että on homokuvia postimerkeissä tästä ideasta on pakko pitää. Täälläkin muutama epävarma jo tuomitsi idean.

Kun kattoo tota läpyskää niin väkisin tulee olo ettei noita merkkejä tule pahemmin kiertoon. Kolme postimerkkiä noin isossa lapussa ja taiteilijan nimmari vie 1/3. Eli eiköhän nuo löydä tiensä pääasiassa keräilijöille.

Aion kumminkin ilahduttaa esim. pikkuveljeä synttärikortilla syksyllä... ja postimerkiksi tottakai toi perse. Sitten kyläilemään ja tsekkaamaan että mun kortti on hienosti rivissä muiden korttien kanssa. Jollei ole, pahastun silmittömästi. :D

Mun mielestä tää on aivan mahtava juttu jo senkin takia että kaikki konservatiiviset junttitötteröpäät saa taas repiä peliverkkareitaan. Nautin suunnattomasti näistä ihmisten kilareista. "Minäkin olen suvaitsevainen mutta...yhyhyhyyy"

Mä olen suvaitsematon ja osin konservatiivinenkin juntti, jonka mielestä Tom of Finland, ja siten nuo postimerkitkin, on :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom