Tom of Finland -postimerkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa Inglesissä kun kävin kuukausi sitten niin pisti silmään, kun oli jonkun ostarin seinässä iso about 3x3 metrinen TOF -mainoskuva, eli tunnettu merkki maailmallakin vissiin.

Ei noista postimerkeistä kannata mitään seksuaalisen tasa-arvon keskustelua tehdä. Kyseessä on yksi Suomen tunnetuin taiteilija maailmalla, tahdottiin sitä pakkiksella tai ei, ja on postimerkkinsä ansainnut siinä kuin Alvar Aalto tai Matti Nykänenkin.

Ei varmaan kukaan kiistä TOF:ia taitelijana, mutta kyse keskustelussa onkin siitä kuuluuko homoerotiikka postimerkkeihin. Heteroerotiikka ei ainakaan kuulu, koska Postin omissa postimerkkisäännöissä mm. alastomuus on kielletty: Omakuvapostimerkki - Posti kuluttajille

Ja samoissa säännöissä on myös tupakkihommat kielletty postimerkeissä. Ei näköjään koske homoja.

Eiköhän tässä ole Postilla vaan tarkoitus tuulettaa omaa ummehtunutta julkikuvaansa homostelemalla. Nuohan merkit menee vitsiksi, ei taiteilija niistä mitään kunniaa saa.

Nämä on just niitä pieniä kohtia elämässä, joista pitää nauttia. Näin ihan vitun stardardinormitylsänä heterona mä olen ihan vitun ylpeä siitä, että postiLAITOKSELLA on kirjaimellisesti munaa julkaista nämä kuvat.

Täällä välillä tosimiehet nillittää, kun eivät uskalla pyytää ihailemaansa jumppatyttöä treffeille tai vänkyttävät sitten yksin kotosalla. Funtsikaa sitä tyyppiä, joka itellan suunnittelupalaverissa kerää rohkeutta ja rykäisee sitten: " Hei, mulla olis tällainen idea, että..."

Rohkeasti tulta päin. Saattoi posket punottaa kaverilla. Mahtavaa!

Toki mä kaipaisin tuohon kuvaan sitä porkkanaa. Sinne. Vanhat tietää kyllä.

Nostaisin nahkalippistä jos Pakkiksen Mikat tekisi TOF-tyylisen kuvasarjan. Ei ne kyllä uskalla.

Nostaisin nahkalippistä jos Pakkiksen Mikat tekisi TOF-tyylisen kuvasarjan. Ei ne kyllä uskalla.

Joo ei varmaan uskalla, miesten hommiahan tuo olisi.
Oon muuten satavarma, että nämä Toukolan miehet eivät kellota panoaikojaan.

Suomessa on ongelma jos haluaa puhua jostakin aiheesta kriittiseen sävyyn (ja ei automaattisesti ole samaa mieltä massan kanssa) leimataan samantien joko rasistiksi, kaappihomoksi tai vähintään natsiksi. Aika väsynyttä alkaa jo olla tuo "itsestään epävarma kaappihomo" läppä jos ei halua katsoa homon paljasta persettä. Ei siinä, itse en postimerkkejä enää 2014 käytä mutta jos käyttäisin niin noi menis siinä samassa missä kukat tai joutsenet. En usko että kukkaan oikeasti kauheasti kiinnittää huomiota postimerkin kuvaan? Mutu

Siis oikeestihan ilman sosiaalisen median sontakaivoa kukaan ei edes tietäisi että tuollaiset merkit on tulossa. Hauskaa että postimerkeistä tulee pienimuotoinen kohu samaan aikaan kun kukaan ei enää lähettele postikortteja.

Postin markkinointiosastohan tässä on tehnyt yhden hienoimmista mainoskampanjoista perinteisen postin puolesta. Se kuka tämän idean on keksinyt, on kyllä markkinoinnin neroja.

No eipä oo Hesarissa keskustelu vellonut, enkä yhtään ihmettele miksi! Tyystin typerä ja älyvapaa idea laittaa tollasia postimerkkeihin. Nää ei käy edes huonosta vitsistä, vaikka olenkin suvaitsevainen tyyppi!

Toi suuntaus on ollu jo viimiset pari vuotta että homoja ja lesboja ängetty joka paikkaan, rupee jo mielestäni olemaan kulunut juttu.

Taas homosaatio uhkaa valkoisen heteromiehen ihmisoikeuksia.

En kyllä nyt enää voi ostaa postimerkkejä, kun siellä saattaa olla jonkun homon kuva. Miksi niiden pitää tulla joka paikkaan. Pysyisivät kotonaan.

..Toi suuntaus on ollu jo viimiset pari vuotta että homoja ja lesboja ängetty joka paikkaan, rupee jo mielestäni olemaan kulunut juttu.

homoja ja lesboja on aina ollut ja tulee olemaan. se, ettei niistä puhuta tai ettei niitä näy ei tarkoita etteikö näitä ole olemassa. kannattaa myös huomata ettei tämä ominaisuus aina näy päällepäin. eipä kukaan minusta ole ensi kertomalla uskonut etten ole ihan täysin streitti, hehee. mutta eipä tuo se tärkein ominaisuus minussa olekaan

hyvä vaan että pidetään yllä moninaisuutta ja erilaisuutta. kaikki kun me ollaan erilaisia

Eipä tosiaan itteeni haittaa yhtään kun oon ehkä koko elämäni aikana lähettäny 2 kirjettä. Miettikääpä mikä femakko-ulina lähtis jos vähä pukeisia naisia olis postimerkeissä posettamassa samallalailla kuin nuo miehet :D Aika äkkiä katois suvaitsevaisuus ja menis naisten esineellistämisen puolelle.

tumblr_n44k4pQKHk1szo7eyo1_1280.png

Helvetin tyylikkäitä merkkejä IMO. Ja muhun kyllä uppoaa kaikenlainen eroottinen estetiikka oli kyseessä mies tai naisvartalot missä tahansa combinaatiossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom