Toistotikkaat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Arvoisat Pakkislaiset!

Onko teillä kellään näkemystä,kokemusta tai vahvaa mielipidettä ns "Toistotikkaat" treenimenetelmästä?

Vissiin jotain entisen itäblokin juttuja kuulemma,mallia Neuvostoliitto...

Itselläni alkaa olla jo lähes 50v voimailuharrastusta takana vaihtelevalla menestyksellä ja oon pyörinyt niin bodareiden,painonnostajien kun voimanostajienkin porukoissa ja empä muista kenenkään tikapuita tehneen...

Mitäs ootte mieltä? Onko ihan vakavasti otettava metodi vai humpuukia?

Näin ikämiehenä kun ei enää oo mitään hävittävänä olis hauska kokeilla jotai uusia juttuja.

T. Veteraani

Arvoisat Pakkislaiset!

Onko teillä kellään näkemystä,kokemusta tai vahvaa mielipidettä ns "Toistotikkaat" treenimenetelmästä?

Vissiin jotain entisen itäblokin juttuja kuulemma,mallia Neuvostoliitto...

Itselläni alkaa olla jo lähes 50v voimailuharrastusta takana vaihtelevalla menestyksellä ja oon pyörinyt niin bodareiden,painonnostajien kun voimanostajienkin porukoissa ja empä muista kenenkään tikapuita tehneen...

Mitäs ootte mieltä? Onko ihan vakavasti otettava metodi vai humpuukia?

Näin ikämiehenä kun ei enää oo mitään hävittävänä olis hauska kokeilla jotai uusia juttuja.

T. Veteraani
Meinaatko siis sitä 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3,.........?

Tsatsouline ainakin kirjotellut ladder reeneistä.

Parhaimmillaan taitaa olla leuanvedoissa ja dipeissä jne. Toki ihan hyvin voi vaikka maastavedossakin tehdä.

Paljon hyviä toistoja, mutta pysyen kuitenkin jotenkuten terävänä. Ei mihinkään failureen.

Niin, jotain mielipidettä. No, toimii 🤷‍♂️🤷‍♀️

Oon käyttäny valmennuksessa lähinnä toistoleuoissa ja solttupenkin toistokisailijoille. Nousuintervallit ja palautukset nostajan tason mukaan. En mitenkään parhaana systeeminä kuitenkaan pidä esim vakiosarjoihin verrattuna. On tuolla ihan hyvää tulosta kuitenkin saatu. Palautuksia, kiloja ja toistomääriä muuntelemalla sopii kestovoiman lisäksi perus- ja nopeusvoimankin kehittämiseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom