Olen siis aloittelija, mikä olis hyvä toisto / paino määrä joka liikkeessä?¨
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erkki-setä sanoi:Olen siis aloittelija, mikä olis hyvä toisto / paino määrä joka liikkeessä?¨
Että toistomäärät vaihtelee laajalla alueella, esim. just tuo 6-15.Erkki-setä sanoi:Selittäkääpä tuo laaja toistoalue? Ja kuinka monta sarjaa olis hyvä?
Esim jos teet vaikka ojentajille ranskalaista punnerrusta 3sarjaa aloita lämmittelyjen jälkeen näin(tai ainakin itse teen näin).Erkki-setä sanoi:Selittäkääpä tuo laaja toistoalue? Ja kuinka monta sarjaa olis hyvä?
Niin, ja tämä tapahtuu veren pakkautuessa lihakseen.demppari sanoi:Arska kuvasi pumppia orgasmiseksi tunteeksi kun lihakset paisuvat ja tuntuu että iho käy kireäksi.
Pelkällä pumpilla ei kasva, eli tarvitaan myös kunnon ärsykettä treenattavaan lihakseen.demppari sanoi:Arska kuvasi pumppia orgasmiseksi tunteeksi kun lihakset paisuvat ja tuntuu että iho käy kireäksi.
Searchia kehiin vaan..Erkki-setä sanoi:Löytyyköhän täältä forumilta (tai mistään) pientä sanastoa aloittelijoille? Ei viittis joka liikettä kysyä että mitäs toi nyt taas tarkoittaakaan
Laaja toistoalue(4-12) niin ei tarvi miettiä että mikä kehittää ja mikä ei, saat sillä molempia, voimaa ja massaa.Ei kannata miettiä kaikenmaailma kikkoja ja kakkoja vaan nostaa painoja siistihköllä tekniikalla, älä mieti liikoja tai homma menee liian vaikeeksi, nosta vain rautaa ja thats it. Tuo että pitäis aina noston aikana hirveesti keskittyä treenattavaan lihakseen on bull shittia mielestäni, koska kova treeni tuntuu siellä missä pitääkin ilman miettimisiäErkki-setä sanoi:Kiitos neuvoista.. Nyt lopuksi vielä joku vois tiivistää tästä että kumpiko on parempi vähemmän toistoja isommilla painoilla vai enemmän toistoja pienemmillä painoilla? Pyramidi systeemi vai mikä?
neutraali sanoi:Esim jos teet vaikka ojentajille ranskalaista punnerrusta(tai ihan mitä vaan liikettä) 3sarjaa aloita lämmittelyjen jälkeen näin(tai ainakin itse teen näin).
1sarja=toistot n,4-6, sen takia alussa lyhyet sasrjat koska on hyvin paukkuja.
2sarja=toistot n,6-10
3sarja=toistot n,8-12
Sitten siirryt esim ojentaja punnerrukseen taljassa ja siinä sama homma jne.....
Erkki-setä sanoi:Kiitos neuvoista.. Nyt lopuksi vielä joku vois tiivistää tästä että kumpiko on parempi vähemmän toistoja isommilla painoilla vai enemmän toistoja pienemmillä painoilla? Pyramidi systeemi vai mikä?