Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin minä olen ainakin tehnyt välillä ja hyvin on tullut lisää lihaa. Useimmiten kuitenkaan niin isoilla painoilla ei saa tarpeeksi hyvää tuntumaa, millä saisi hädintuskin sen 8-12 toistoa. Tärkeäähän lihasmassan kasvattamisessa on myös toistojen puhtaus ja hyvä tuntuma. Pitää saada mahdollisimman hyvä pumppi aikaseksi eli lihakset turpoomaan tarpeeksi. Se on kylläkin aika yksilöllistä minkälaisilla sarjoilla saa parhaan pumpin aikaiseksi.luumu sanoi:Eikös se kuitenkin ollut niin että tuo 8-12 toistoa olisi hyvä tehdä juuri sillä painomäärällä, jolla hädintuskin jaksaa 8-12 toistoa? = maksimaalinen lihaskasvu
elasto sanoi:Näin minä olen ainakin tehnyt välillä ja hyvin on tullut lisää lihaa. Useimmiten kuitenkaan niin isoilla painoilla ei saa tarpeeksi hyvää tuntumaa, millä saisi hädintuskin sen 8-12 toistoa. Tärkeäähän lihasmassan kasvattamisessa on myös toistojen puhtaus ja hyvä tuntuma. Pitää saada mahdollisimman hyvä pumppi aikaseksi eli lihakset turpoomaan tarpeeksi. Se on kylläkin aika yksilöllistä minkälaisilla sarjoilla saa parhaan pumpin aikaiseksi.