Toistojen määrät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jupeliz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meniks se suunnillee näin: 4-6 toistoo kasvattaa voimoo ja 8-12 lihasmassaa... ?? Vituttaa ku toiset puhuu toista ja toiset toista..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En tiedä, itse olen ratkaissut pulman yksin kertaisella tavalla, käytän treeneissäni laajaa toisto aluetta yleensä 4-10 joskus 12. Kyllähän nyrkkisääntö on että alle 5toiston sarjat yleensä ottaen kasvattaa voimaa mutta kyllä niilläkin lihasta saa, hitaanlaisesti kylläkin. Ei ne kyllä nopeesti tuu nuilla pitkilläkään sarjoilla :)

Zone-sarja -42%
Joo voi se noinkin mennä. Jokaisella on yksilöllinen toistomääräraja, missä lihas kasvaa parhaiten. Mutta sen verran voin sanoa, että 325 601 toistoa ei ole se paras mahdollinen toistomäärä lihasten kasvatukseen.

Kride sanoi:
Joo voi se noinkin mennä. Jokaisella on yksilöllinen toistomääräraja, missä lihas kasvaa parhaiten. Mutta sen verran voin sanoa, että 325 601 toistoa ei ole se paras mahdollinen toistomäärä lihasten kasvatukseen.

Juu-u... Mie oon tehny viimeaikoina semmosii 5,6,7 toistomääriä.. ja nyt ajattelin vaihteeks käyä tekemää pikkasen pitempiä.. semmosii 8-12.. kasvu vaatii vaihtelua.. Eiks je..

jupeliz sanoi:
Juu-u... Mie oon tehny viimeaikoina semmosii 5,6,7 toistomääriä.. ja nyt ajattelin vaihteeks käyä tekemää pikkasen pitempiä.. semmosii 8-12.. kasvu vaatii vaihtelua.. Eiks je..
Juuri näin. Vaikka jokaisella tosiaan on yksilöllistä kuinka pitkillä sarjoilla sitä lihasta/voimaa parhaiten tulee, ei parhaisiin tuloksiin varmastikkaan päästä hinkkaamalla 10 vuotta sitä täysin samaa toistomäärää. Itse vaihtelen toistomääriä välillä 4-15. Tsemppiä :thumbs:

jostakin luin että tuon oman optimaalisen toistomäärän saa testattuakin:
tehdään vaikka pystypunnerruksessa maksimiykkönen. sitte otetaan painosta pois 20% ja levätään se 5 minuuttia ja tehdään niin monta toistoa kuin saadaan. siinä on se oma taikalukumäärä toistoille.

Porkkanaraastin sanoi:
tehdään vaikka pystypunnerruksessa maksimiykkönen. sitte otetaan painosta pois 20% ja levätään se 5 minuuttia ja tehdään niin monta toistoa kuin saadaan. siinä on se oma taikalukumäärä toistoille.

Eikös tämän voisi kääntää toisinpäin eli käytetään sarjojen itsensiteettinä 80% ja väännetään niin paljon kuin saadaan. :rolleyes:

Porkkanaraastin sanoi:

Kyllä näin sanottiin Massaa!Voimaa! kirjassa.Eli esim.aluks lämmitellään huolella ja siiten testataan penkkimaksimi.Tulokseksi tuli vaikka 100kg.Tämän jälkeen vähennetään painoja 20% eli tangossa on nyt 80kg ja testataan monta toistoa tulee.Tuli sattumalta vaikka 10 toistoa.Eli tuolla lukumäärällä vois tulla hyvin massaa,mutta ei nämäkään ole kiveenhajattuja sääntöjä,mutta suuntaa antavia kylläkin.

skoge sanoi:

Vittu paskoin postaus ikinä, kaikki maailman boardit mukaanlukien! Ei tarvii laittaa mitään Davidin naamoja jos ei oo asiaa eikä tiedä mistään mitään. SAATANA!!! :triplaruumisvasararäjäytys:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se vaan niin on, että 5 ja alle on jo voimatreeniä. Itellä toistoalue pyörii välillä 6-15 ja jaloille joskus tulee tehtyä jopa pidempiäkin sarjoja vaihteluna. Tuo 6 toistoa taitaa olla aika hyvä tapa yhdistä keho ja voimatreeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom