Toistoja leuanvetoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SHT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kotona ei leuanvetotankoa ole, niin ei ole tullut tätä ennen pohdittua. Mökillä olisi ja mietiskelin miten sitä olisi paras harjoitella siellä. Mökillä ollessa treenailu jää muutenkin kehonpainojuttuihin, mutta leuanvetoihin ajattelin keskittyä, kun se on itsellä niin huonoa. Leukoja nousee lämmittelyiden jälkeen 4. Pari kertaa olen saanut 3x4 tehtyä, mutta viimeiset eivät kovin puhtaita tainneet olla...

Vaihtoehtoja mitä olen miettinyt:
1. Käyn päivän mittaan useita kertoja vetämässä maksimimäärän leukoja
2. Käyn päivän mittaan useita kertoja vetämässä 1-2 leukaa
3. Menen kerran (tai pari?) päivässä vetämään 3x3 tai jonkun muunlaiset sarjat
4. Joku muu, mikä?

Vai onko yhtään mitään väliä, kunhan vetelen paljon?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kotona ei leuanvetotankoa ole, niin ei ole tullut tätä ennen pohdittua. Mökillä olisi ja mietiskelin miten sitä olisi paras harjoitella siellä. Mökillä ollessa treenailu jää muutenkin kehonpainojuttuihin, mutta leuanvetoihin ajattelin keskittyä, kun se on itsellä niin huonoa. Leukoja nousee lämmittelyiden jälkeen 4. Pari kertaa olen saanut 3x4 tehtyä, mutta viimeiset eivät kovin puhtaita tainneet olla...

Vaihtoehtoja mitä olen miettinyt:
1. Käyn päivän mittaan useita kertoja vetämässä maksimimäärän leukoja
2. Käyn päivän mittaan useita kertoja vetämässä 1-2 leukaa
3. Menen kerran (tai pari?) päivässä vetämään 3x3 tai jonkun muunlaiset sarjat
4. Joku muu, mikä?

Vai onko yhtään mitään väliä, kunhan vetelen paljon?

Vaihtoehto kaksi on ehdottomasti paras.

Kyllä se määrä lähtee väkisin kasvamaan, kun vaan vetää. Vielä talvella meni viisi leukaa pull-up:na, eilen meni 12. Ikääkin on jo 36 ja mulla on selkävika. Pituus 188cm ja paino 85kg, eli olen tälläinen pitkä narukäsi, eli nostomatkakin on pitkä.

Tulee niitä. Pari kuukautta sitten ei mennyt yhtään, nyt menee viisi. Ikää 39 vuotta ja koskaan en ole aiemmin leukoja tehnyt. Nyt reilut 2kk salilla ohjelman osana kolmesti viikkoon. Ja alussa ei yhtään oli todellakin ei yhtään, sellaiset 10cm vain nytkähti ylöspäin kun yritti...

Zone-sarja -42%
Enpä huomannut, että oli vastaus tullut tähän. Kakkosta epäilin itsekin parhaaksi tavaksi, mutta en vielä omaan intuitioon näissä asioissa kovin paljoa luota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom