Onko kukaan kokeillut tätä, sillä itse voisin ainakin kokeilla.The Training Program | The Twenty Pullups Challenge
Toi on ainakin hiton toimiva ja helppo. Helpommalla et päääse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan kokeillut tätä, sillä itse voisin ainakin kokeilla.The Training Program | The Twenty Pullups Challenge
Toi on ainakin hiton toimiva ja helppo. Helpommalla et päääse.
Isäni alotti saleilun 58-vuotiaana, ei saanut yhtään leukaa. Alotti Arskan G6:lla 3x viikkoon, ekat ~puoli vuotta leukojen sijasta teki ylätaljaa ja leuanvetoa koneessa, vaihtelua sopivasti. Sit kun alkoi mennä kaksi kunnollista leukaa, niin kehitys kehittyi hetkessä ja yhtäkkiä menikin 6-6-6 mikä on melko OK 176cm/95kg/58v ylipainoiselle. Simple as that, G6 käyttöön ja veivaat sitä oikeaoppisen ravinnon ja levon kera, niin ei voi epäonnistua. Kehittyy samalla kaupan päälle jalat, selkä, vatsat, rinta, ojentajat, hauberit...
Onko kukaan kokeillut tätä, sillä itse voisin ainakin kokeilla.
Otat ensi viikolla kevyemmän treenin, vaikka w2 uudestaan? Ei ny hommaa kannata kesken jättää...no niin... jo alkoi tökkiä... kolmas viikko w3
d1 ma 11,9,7,7,7=41 meni hiukka kireesti, mutta kuitenkin - syynä varmaan viime vkonlopun mässyt kun vaaka näytti aamulla 83,2 + penkki, 1jalankyykky, vatsa
d2 ti 11,9,8,7,7 = 42 ok + alaselkä, ja vartalankierrot
d3 ke 11,9,8,8,7 = 43 ok + penkki, 1jalankyykyt, vatsa
d4 to 11,9,8,8 ja 7, viimeinen kasi jäi noin 5cm päähän, no tein sitten väliin alaselän ja vartalankiertoja ja vedin 9, sitten vielä loppuvenyttelyn jälkeen 9 mutta sarja meni rikki
nyt täytyy tänäään vielä koettaa josko menis 11,10,8,8,8 = 45 jos menee niin homma jatkuu ensi maanataina w4 d1 12,10,8,8,8=46 tämä tarkoittaa varmaan myös sitä, että vkolopun mässypäivä /- t jää väliin koska painoo ei saa tulla lisää jos aikoo ohjelman läpi viedä - jos tänään ei mene niin homma jää sitten mun osalta tällä kertaa siihen ja alkaa uudenlainen ohjelma
huom - en kuitenkaan haluaisi jättää kesken....
Otat ensi viikolla kevyemmän treenin, vaikka w2 uudestaan? Ei ny hommaa kannata kesken jättää...