Toinen hauis jätättää..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Looks
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
morjeens!!!

Olis sellain onkelma että toinen hauis kasvaa toista jälessä(Tiedän että lihakset ei voi kasvaa mitenkään täysin tasapainossa eli samankokoisiksi ja näköisiksi).
Mutta mulla toinen haukkari on "herne" ja toinen "meloni".
Olen yrittänyt mahdollisimman puhtaita suorituksia mutta toinen hauis senkus jätättää paljon .. (Kp:lla pystyn tekemään samalla painolla mutta toinen ei vaan kasva!!!) :wall: :wall:
Eli kysymys kuuluu.. miten saan toisen hauiksen edes suuripiirtein samankokoiseksi??

Kiitos jo etukäteen vastauksista :worship:

..ja jätetään se paskanjauhaminen sitten pois tästä threadista.. vituttaa jo muutenkin!! :piis:

..modet voi siirtää tän jos eioo oikeassa osiossa.

Ei varmaan mitään sen kummempia kikkailuja kannata harjoittaa. Ihan perus linjalla jatkat vaan, ei sille varmaan oikein muu auta. Voit tietty hieman enemmän sillä toisella kädellä korostaa viimeistä rutistusta esim. juuri käsipainoilla tehtäessä.

Looks sanoi:
morjeens!!!

Olis sellain onkelma että toinen hauis kasvaa toista jälessä.
on,mulla ero on sentin luokkaa

senti täälläkin vasuri jäljessä mut silti tuntuu vasuri vahvemmalta:hyper: oliskohan niin että ei vaan osaa jännittää vasuria:D

Samaa mullakin. Sentin luokkaa pienempi oikeestaan kautta linjan vasemmalla puolella (olkavarsi, reisi, kives, pohje). Olen koittanu tasottaa tekemällä vasenta puolta mahdollisuuksien mukaan ensin (esim hauis kp:llä) ja tehnyt oikealla "vain" saman määrän toistoja, vaikka ehkä yksi tai kaksi toistoa olisi enemmän mennytkin. Tiedä sitten onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tuntuu kans itselläni vasuri vahvemmalta, vaikka ehkä onkin hiukan pienempi.. Mutta minulla o sellane homma, et oikee on iha tukkosen tuntunen verrattuna vasuriin. Kun teen esim. keskitettyy ni oikee on jo ihan paskana, mut vasurilla jaksais vielä painaa. Teen silti molempii tasatahtii(siis toistot ja sarjat) ja näin se varmaa parasta onkin.

hoplaa90 sanoi:
senti täälläkin vasuri jäljessä mut silti tuntuu vasuri vahvemmalta:hyper: oliskohan niin että ei vaan osaa jännittää vasuria:D

Ottaa vaikka käsipainon käteen ja siitä sitten alkaa nostamaan, silloin mittaa. Toiseen käteen sama juttu, siinä näkee sitten onko nännitys vaikeuksia vaiko oikeasti erikokoiset.

BadHair sanoi:
Samaa mullakin. Sentin luokkaa pienempi oikeestaan kautta linjan vasemmalla puolella (olkavarsi, reisi, kives, pohje). Olen koittanu tasottaa tekemällä vasenta puolta mahdollisuuksien mukaan ensin (esim hauis kp:llä) ja tehnyt oikealla "vain" saman määrän toistoja, vaikka ehkä yksi tai kaksi toistoa olisi enemmän mennytkin. Tiedä sitten onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä.

Väärä tekniikka mun mielestä. Jarruttelet turhaan oikean käden kehitystä vasemman käden heikkouden nojalla. Bodaat vaan vasenta entistä kovempaa niin se kasvaa.

Mulla on vasen 35 ja oikea 34, vuorotahtiin kpeillä tehdessä vasen on hiukan "dominoivampi" mutta saman verran toistoja teen molemmilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itelläniki on vasen hauis oikeaa sentin jäljessä... eikä se oikeastaan edes haittaa paljoo yhtään. eri juttu sit jos on iha älyttömät erot niiden välillä.

Janne22 sanoi:
Väärä tekniikka mun mielestä. Jarruttelet turhaan oikean käden kehitystä vasemman käden heikkouden nojalla. Bodaat vaan vasenta entistä kovempaa niin se kasvaa.

Kyllä mä sillä vasemmalla "bodaan" ihan niin kovaa, kun ne surkeat lihakset antaa myöten. Ja siksi toisekseen, ei niitä liikeitä kovin montaa ole joissa pystyisi noin "tasoittamaan" (lähinnä muutamat kp:lla tehdyt), joten en usko, että oikean puolen kehitys siitä varsinaisesti kärsii.

Itselläni on sama ongelma. Esim. teen jollain kässärillä niin oikealla menee helposti ja vasen ei jaksa millään. Varmaan 5cm:n ero hauiksissa. Ei oikein tää geeni perimä oo paras mahdollinen.:D

Itselläni on oikeanpuolinen latsi huomattavasti jäljessä vasenta. Ero on jo todella näkyvä. Oikeastaan kaikki oikean puolen lihakseni ovat pienemmät kuin vasemman, mutta latseissa ero alkaa olla jo liian iso.

Tasoittuvatkohan nuo erot ajan kuluessa?

Mun on ainakin oikealla paljon helpompi ottaa oikeanlainen treenausasento. Ennen vasuri oli aika lailla jäljessä (useita senttejä), nyt kun oon kiinnittäny huomiota peilin kautta että tosiaan molemmat puolet treenataan samassa asennossa (kulma kehoon nähden, oteleveys, kuinka pysty asento ym ym ym) niin ero on kutistunut senttiin.

Nimim. Oli oikea pohje 4 cm vasenta jäljessä, ja oikea reisi 4 cm vasenta edellä.

Treenatkaa sen heikomman ehdoilla, kyllä se ero siitä nopeasti tasoittuu. Aloittelijalla yleinen ongelma, varsinkin tuo voimatasojen ero.

Itellä ollu joskus jonkun verran oikea hauis jäljessä ja se alkoi tasottua sillä kun teki yhden käden liikkeet (esim. keskitettyhauiskääntö) heikommalla kädellä ensiksi.

BadHair sanoi:

Mä aloitan kanssa aina heikommalla eli vasemmalla kädellä vuorotahtiin tehtävät käsipainoliikkeet. Teen molemmilla samat toistomäärät, aina.

nähtävästi tää toispuolisuus on ihan kaikkien ongelma :) itellä kanssa oikeassa puolessa enemmän voimaa, vasemassa enemmän massaa. mutta pyrin toistoissa hiukan enemmän tekemään heikommalla osapuolella, niin erot on tasaantunu jonkin verran. oon kyllä miettiny, onko se päästä kiinni, vai ihan niistä lihaksista, että toinen kasvaa yksinkertaisesti enemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom