Toinen hauis jätättää..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Looks
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Looks sanoi:
morjeens!!!

Olis sellain onkelma että toinen hauis kasvaa toista jälessä(Tiedän että lihakset ei voi kasvaa mitenkään täysin tasapainossa eli samankokoisiksi ja näköisiksi).
Mutta mulla toinen haukkari on "herne" ja toinen "meloni".
Olen yrittänyt mahdollisimman puhtaita suorituksia mutta toinen hauis senkus jätättää paljon .. (Kp:lla pystyn tekemään samalla painolla mutta toinen ei vaan kasva!!!) :wall: :wall:
Eli kysymys kuuluu.. miten saan toisen hauiksen edes suuripiirtein samankokoiseksi??

Kiitos jo etukäteen vastauksista :worship:

..ja jätetään se paskanjauhaminen sitten pois tästä threadista.. vituttaa jo muutenkin!! :piis:

..modet voi siirtää tän jos eioo oikeassa osiossa.

kannattaa ruveta runkkaamaan toisella kädellä.
no ei vaan. Itellä sama juttu, tosin ojentajan kanssa.

Ainakin voimaerot on tuntunu tosiaan tasoittuvan sillä että tekee heikomman käden ensin ja saman verta toistoja tietty. Oon vasenkätinen ja vasen hauis pienempi, vastaavasti sen käden ojentaja on isompi ja käsi on muuten isompi. Oikea haba on kiinteempi ja näyttää pienemmältä sen takia. Hauiskääntö z-tangolla tuntuu kyllä käyvän toiseen käteen paremmin kuin toiseen joten mielummin kp-liikkeitä vuorotellen.

focker sanoi:
kannattaa ruveta runkkaamaan toisella kädellä.
no ei vaan. Itellä sama juttu, tosin ojentajan kanssa.

On tässä senverran pointtia, että kannattaa kiinnittää niihin arkielämän askeraisiin huomioita, no ehkä runkkaamisen voi jättään omaan arvoonsa tässä kohtaa, eli siis että kannatko aina kauppakassit tai koulureput samalla kädellä jne jne. Noihin kun hakee vaihtelua, niin alkaa kummasti voimatasot tasoittua.

mulla on n. 0.5cm oikee hauis pienempi, mut oikeessa on kuitenkii vähän enemmän voimaa, ku vasemmassa... ja oikee käsi on pitempi, ku vasempi, huomaa helposti kaikis paidoissa ym... Ja sitten selkä, oikee ja vasen puoli seläst on, ku eri planeetoilta, siis lihakset on ihan eri muotosia ja kokosia ja menee vaa ihan eri lailla, pitäiskö siitä huolestuu?:(

everlast_ sanoi:
mulla on n. 0.5cm oikee hauis pienempi, mut oikeessa on kuitenkii vähän enemmän voimaa, ku vasemmassa... ja oikee käsi on pitempi, ku vasempi, huomaa helposti kaikis paidoissa ym... Ja sitten selkä, oikee ja vasen puoli seläst on, ku eri planeetoilta, siis lihakset on ihan eri muotosia ja kokosia ja menee vaa ihan eri lailla, pitäiskö siitä huolestuu?:(

tosta sen verran, että se hauis ei ole 0.5cm pienempi vaan olkavarsi, hauis voi siis olla jopa isompi, mutta ojentaja pienempi.

Suositut

Back
Ylös Bottom