Toimiva treenijako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkä...oon nyt jonku aikaa treenannu salilla tolla vetävät/työntävät/jalat jaolla ja siinä tahtoo olkapäistä loppuu puhti rintatreenin jälkeen joten ajattelin laittaa jaon uusiksi, eli toimisko tällainen:

1.päivä:selkä/olkapäät/niska
2.päivä:rinta/hauis/forkut
3.päivä:jalat/ojentajat/vatsa

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suosittelen kokeilemaan:

1. Rinta+Selkä
2. Olkapäät + ojentajat + hauis
3. Jalat

Tohon päälle vatsat ja pohkeet 2x viikossa.

Originally posted by ipe-88
Elikkä...oon nyt jonku aikaa treenannu salilla tolla vetävät/työntävät/jalat jaolla ja siinä tahtoo olkapäistä loppuu puhti rintatreenin jälkeen joten ajattelin laittaa jaon uusiksi, eli toimisko tällainen:

1.päivä:selkä/olkapäät/niska
2.päivä:rinta/hauis/forkut
3.päivä:jalat/ojentajat/vatsa

Riippuu siitä millaset tauot sulla on treenien välissä, (oletan että 1 päivä) mutta näyttää siltä että olkapäät on vielä aika paskana kun pitäis rintaa treenata, ja hauikset on jo valmiiksi rikki edellisen päivän jäljiltä. Lisäksi tossa tulis 1 suora ja 2 epäsuoraa treeniä ojentajille, joka on jo liikaa.

Jos vaihtasit nelijakoiseen, niin tollaset ongelmat poistuis äkkiä. Kolmijakosesta ei oikein saa järkevää muuta kun tolla työntävät/ vetävät/ jalat - jaolla. Toi Tapparan antama jako on ihan kokeilemisen arvoinen, jos vaan vaihtaa 2. ja 3. päivän paikkaa, ja jaksaa tehdä rinnan ja selän samana päivänä. Itellä ei olis toivookaan.

Zone-sarja -42%
Re: Re: Toimiva treenijako?

Originally posted by Powerhousu
Riippuu siitä millaset tauot sulla on treenien välissä, (oletan että 1 päivä) mutta näyttää siltä että olkapäät on vielä aika paskana kun pitäis rintaa treenata, ja hauikset on jo valmiiksi rikki edellisen päivän jäljiltä. Lisäksi tossa tulis 1 suora ja 2 epäsuoraa treeniä ojentajille, joka on jo liikaa.

Jos vaihtasit nelijakoiseen, niin tollaset ongelmat poistuis äkkiä. Kolmijakosesta ei oikein saa järkevää muuta kun tolla työntävät/ vetävät/ jalat - jaolla. Toi Tapparan antama jako on ihan kokeilemisen arvoinen, jos vaan vaihtaa 2. ja 3. päivän paikkaa, ja jaksaa tehdä rinnan ja selän samana päivänä. Itellä ei olis toivookaan.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, kolmijakoinen on väkisin kompromissi ja jotain jää vähemmälle, mulla ainakin selkä ja jalat on oltava omina päivinään jos meinaa että tehoja riittää. Eli suosittelen nelijakosta jos vaan aika vähänkään antaa myöden neljännelle reenipäivälle!!

Originally posted by tappara
1. Rinta+Selkä
2. Olkapäät + ojentajat + hauis
3. Jalat

Mulla sama jako, mutta järjestys päinvastainen. Käsitreeni ei pahemmin rinta/selkätreeniä ainakaan mulla haittaa. Sain käsipainot joululahjaksi, eli jako on vedetty sen takia että käsipäivää voisi tehdä kotona.

Pari viikkoa vasta mennyt, ehkä muutan käsitystä kun on saanut lisää kokemusta tällä tsydeemillä.

Back
Ylös Bottom