En ole hirveemmin lukenut pakkotoiston foorumia ja en ihmettele, jos viesti hermostuttaa joitakin, mutta kaikki ovat erilaisia ja tahtoisin tietää kokeneiden salillakävijöiden mielipiteen omasta "neljänpäivänohjelmasta".
Olen käynyt salilla vasta noin 8kk, eli olen täysi aloitelija ja aikaisempaa kokemusta "saliohjelmista" minulla ei ole.
Ohjelmani olen tehnyt kavereiden vinkkejen ja oman muokkauksen mukaan seuraavaksi:
Päivä 1:
Hauis & selkä + epäkkäät & vatsa
Hauikselle on 3 vaihtelevaa likkettä ja selkään 2 liikettä yläselkään ja 1-2 alaselälle. epäkkäille on yksi ja vatsalle yksi ensimmäisenä päivänä.
Päivä 2:
Rinta & ojentajat + pohkeet
Rinnalle 3 vaihtelevaa liikettä, kuin myös ojentajille. Pohkeet teen yhdellä liikkeellä useilla toistoilla pienillä painoilla.
Päivä 3:
Jalat + vatsa & kyljet
Reidet 3 liikettä, pohkeet 2. vatsat ja kyljet teen useilla eri menetelmillä.
Päivä 4:
Lepo
Päivä 5:
Olkapäät & epäkkäät & kyynärvarret.
Olkapäille 3 vaihtelevaa liikettä, epäkkäille 1 ja kyynärvarsille 2.
Päivät 6 ja 7:
Lepo
Tiedän, että kolmen päivän putki ei ole kovinkaan suositeltavaa, mutta aikataulullisesti se on paras minulle. Kertokaa ihmeessä mitä liikaa/ liian vähä ja mitä kaikke muokkaisitte.
Kiitos jo etukäteen vastaajille.
Olen käynyt salilla vasta noin 8kk, eli olen täysi aloitelija ja aikaisempaa kokemusta "saliohjelmista" minulla ei ole.
Ohjelmani olen tehnyt kavereiden vinkkejen ja oman muokkauksen mukaan seuraavaksi:
Päivä 1:
Hauis & selkä + epäkkäät & vatsa
Hauikselle on 3 vaihtelevaa likkettä ja selkään 2 liikettä yläselkään ja 1-2 alaselälle. epäkkäille on yksi ja vatsalle yksi ensimmäisenä päivänä.
Päivä 2:
Rinta & ojentajat + pohkeet
Rinnalle 3 vaihtelevaa liikettä, kuin myös ojentajille. Pohkeet teen yhdellä liikkeellä useilla toistoilla pienillä painoilla.
Päivä 3:
Jalat + vatsa & kyljet
Reidet 3 liikettä, pohkeet 2. vatsat ja kyljet teen useilla eri menetelmillä.
Päivä 4:
Lepo
Päivä 5:
Olkapäät & epäkkäät & kyynärvarret.
Olkapäille 3 vaihtelevaa liikettä, epäkkäille 1 ja kyynärvarsille 2.
Päivät 6 ja 7:
Lepo
Tiedän, että kolmen päivän putki ei ole kovinkaan suositeltavaa, mutta aikataulullisesti se on paras minulle. Kertokaa ihmeessä mitä liikaa/ liian vähä ja mitä kaikke muokkaisitte.
Kiitos jo etukäteen vastaajille.